AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #1 Skrevet 24. oktober 2018 Har datet en del nå og funnet ut at 2 av de jeg anser som dårlige dater, hadde en ting til felles: De var snobbete og var særdeles trangsynte. En av de mente det var tull å hjelpe "tapere". Han sa det ikke så direkte, men lurte på hvorfor andre gadd å hjelpe de som ikke kunne gi noe tilbake noen gang. Selv hadde han vokst opp i et velmøblert hjem og fått alt av hjelp og støtte hele livet. Mannen var også for "fin" til å ta offentlig transport. Det ble med 2 dater. Anonymkode: 20d53...a0f 6
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #2 Skrevet 24. oktober 2018 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har datet en del nå og funnet ut at 2 av de jeg anser som dårlige dater, hadde en ting til felles: De var snobbete og var særdeles trangsynte. En av de mente det var tull å hjelpe "tapere". Han sa det ikke så direkte, men lurte på hvorfor andre gadd å hjelpe de som ikke kunne gi noe tilbake noen gang. Selv hadde han vokst opp i et velmøblert hjem og fått alt av hjelp og støtte hele livet. Mannen var også for "fin" til å ta offentlig transport. Det ble med 2 dater. Anonymkode: 20d53...a0f Høres ut som eksen min hahaha! Ganske nøyaktig beskrevet. Anonymkode: 49c48...8e8 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #3 Skrevet 24. oktober 2018 De som rakker ned på kvinner og er sjåvinister! Mener kvinner må dekke seg til og ikke vise for mye ellers BER hun om sex. Menn med dårlig kvinnesyn er ingenting å samle på Anonymkode: 87652...983 10
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #4 Skrevet 24. oktober 2018 Må være han som var "verdens beste elsker, og som skulle gi meg opplevelser hinsidige det jeg hadde opplevd før", som så hoppet til en lang monolog om hvor flink han var til å hugge ved, for så å se på meg med noe som liksom skulle være et sexy sengeblikk (så bare teit ut) og la ut om at han skulle skikke meg laaaaaangsomt til orgasme. Det var en kaffedate på dagtid, og ikke et eneste spørsmål stilte han om meg og mine interesser. Det var bare vedhugging og hvor fantastisk han var i sengen. Han hadde hatt en fantastisk date mente han. Det ble ikke flere med meg gitt! Anonymkode: d1b39...e97 18
McMary Skrevet 24. oktober 2018 #5 Skrevet 24. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må være han som var "verdens beste elsker, og som skulle gi meg opplevelser hinsidige det jeg hadde opplevd før", som så hoppet til en lang monolog om hvor flink han var til å hugge ved, for så å se på meg med noe som liksom skulle være et sexy sengeblikk (så bare teit ut) og la ut om at han skulle skikke meg laaaaaangsomt til orgasme. Det var en kaffedate på dagtid, og ikke et eneste spørsmål stilte han om meg og mine interesser. Det var bare vedhugging og hvor fantastisk han var i sengen. Han hadde hatt en fantastisk date mente han. Det ble ikke flere med meg gitt! Anonymkode: d1b39...e97 Stakkars mann. Dømt til å være evig singel. 2
Gjest Kendall Skrevet 24. oktober 2018 #6 Skrevet 24. oktober 2018 Dårlig sans for humor og tar alt seriøst!
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #7 Skrevet 24. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har datet en del nå og funnet ut at 2 av de jeg anser som dårlige dater, hadde en ting til felles: De var snobbete og var særdeles trangsynte. En av de mente det var tull å hjelpe "tapere". Han sa det ikke så direkte, men lurte på hvorfor andre gadd å hjelpe de som ikke kunne gi noe tilbake noen gang. Selv hadde han vokst opp i et velmøblert hjem og fått alt av hjelp og støtte hele livet. Mannen var også for "fin" til å ta offentlig transport. Det ble med 2 dater. Anonymkode: 20d53...a0f 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som eksen min hahaha! Ganske nøyaktig beskrevet. Anonymkode: 49c48...8e8 Lurer på han her. Til AB ...8e8: Når ble det slutt mellom dere? Har dere felles barn? Anonymkode: 943c1...933
Anim92 Skrevet 24. oktober 2018 #8 Skrevet 24. oktober 2018 Han som tok med meg på kjøretur (greit nok, litt bygdekultur) men som snakket om seg selv og steder han hadde jobbet som vi kjørte forbi hele veien. Jeg fikk sikkert inn 3 setninger på et spørsmål han stilte, før det var "jassåja " - også rett videre til arbeidsplasser igjen.. kan godt hende han var nervøs, men det er jo greit å vise litt interesse for den man møter da 😂 burde kanskje sett tegnene i forkant, for all dialog på Snap før vi møttes car det egentlig jeg som holdt i gang med spørsmål, og han svarte tilbake uten noe oppfølging. Han var kjekk da..😅 Men det ble lite kommunikasjon i etterkant, det ble med det ene møtet. Når jeg sa jeg hadde møtt en annen som det kunne se ut til å bli noe med, ble han plutselig veeldig interessert.😂 5
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #9 Skrevet 24. oktober 2018 De ambisiøse. De som snakker om jobb, avanseringsmuligheter, penger, alle stedene de har reist og vil reise, mat og trening, planer for huset eller leiligheten osv, osv. Jeg blir helt stressa av dem og drømmer som besatt om noen som bare har lyst til å ta en pølse på Esso som middags-dateAnonymkode: 61f7f...d29 10
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #10 Skrevet 24. oktober 2018 Min første kjæreste var en lystløgner så har mange morsomme historier om han😂 han drev med kampsport og påsto at armene hans var registrert hos politiet som dødelige våpen😂😂😂 grunnen til at han drev med sporten var for å være klar til å forsvare seg når han gikk forbi utlendinger alene fordi de kom definitivt til å prøve å angripe han🙄 det var ikke et langt forhold for å si det sånn. Jeg har hatt for mange flørter med menn uten antenner. De er dårlige på prat og humor, elendige på kosing og all type dynamikk. Jeg hadde nettop en date med en jeg datet for mange år siden. Dog han var bedre på prat nå, så var kosen blitt verre. Han la seg oppå meg rart, kysset statisk (hvert kyss var helt likt), som om han var på autopilot og jeg ikke var der. De som mangler evnen til å observere og formidle det rundt seg er irriterende! Høres lett ut, ikke sant? Vi kvinner er veldig gode på dette. Mens en mann jeg møtte i fjor kunne ikke det. Han kunne ikke beskrive hva han likte ved verken utseendet eller personligheten min, selv om han var betatt av meg. Han kunne ikke si hva han likte ved en film eller serie, hvilken mat han likte. Han hadde stor kuk, da, så han fikk litt lenger tid enn han ellers hadde fått😉 Anonymkode: 15a24...927 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #11 Skrevet 24. oktober 2018 De som i det hele tatt opererer med konseptet dating. Gjør de det så er de ute. Anonymkode: dfa8d...266
annebanane Skrevet 24. oktober 2018 #12 Skrevet 24. oktober 2018 Har vært på noen dater med en som etterhvert viste seg å ha noen manglende antenner for meg som blant annet gjorde at de samme samtalene gikk på rundgang hele tiden. Han tenkte sikkert noe av det samme tilbake da jeg gav opp å prøve på nye samtaleemner etterhvert på siste møte Jeg jattet bare med om den boken han ville skrive som han snakket om hver gang. For å finne felles saker eller bli kjent ellers var det dårlig med. Er også en fyr jeg har møtt her og der opp gjennom årene som er så fin som person, men ett trekk irriterer meg veldig. I person stiller han ofte nye spørmål om andre tema før jeg i det hele tatt får svart på det forrige spørsmålet. Det er så irriterende over tid at det ikke kan bli noe mer der. Så mine irritasjoner med dater går mest på hvordan vi forholder oss til kommunikasjon. Det er så viktig å være samstemt på det. 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #13 Skrevet 25. oktober 2018 Skrytepaver. Folk som skal briefe med den "veldig intellektuelle" (og kjedelige) kunnskapen sin , eller hvor godt de har det på jobb, hvor mange hytter familien har, eller som han som kledde seg som en loffer og skrøt av hvor mye penger han hadde på sparekonto og telefonen hans plutselig ringte "fra banken" hvor han måtte nevne disse tallene meeeeget høyt så alle i 20 meters omkrets hørte det (er seriøst sikker på det var en fake call bare for at han kunne si det for det er ikke normalt at banken ringer for å snakke om sparekontoen til folk, og akuratt ti minutter etter jeg hadde vist null interesse for hans snikskryt om disse pengene. Han forventa vel at jeg skulle spørre og grave så han kunne få skryte litt mer) Anonymkode: 93c4e...5d7 4
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #14 Skrevet 25. oktober 2018 Hun siste jeg datet før jeg traff samboer var en liten stjerne i den første bloggergenerasjonen. Absolutt alt handlet om å gjøre om dagen til innholdet i et blogginnlegg. Og over de fem månedene jeg kjente henne ble hun mer og mer selvsentrert og avhengig av positive tilbakemeldinger på det hun skrev. Fullstendig styrende for humøret hennes. Men så er man jo mann da og kan holde ut ganske lenge for god sex og en perfekt kvinnekropp. Anonymkode: cfd31...5c6
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #15 Skrevet 25. oktober 2018 9 hours ago, AnonymBruker said: De ambisiøse. De som snakker om jobb, avanseringsmuligheter, penger, alle stedene de har reist og vil reise, mat og trening, planer for huset eller leiligheten osv, osv. Jeg blir helt stressa av dem og drømmer som besatt om noen som bare har lyst til å ta en pølse på Esso som middags-date Anonymkode: 61f7f...d29 Haha, men samtidig er det ikke helt lett for oss menn. Enkelte kan bli fornermet av en Esso middags-date hvis du foreslår noe så "teit", så det blir vanskelig å vite hva man bør og ikke bør gjøre Anonymkode: 0f582...4a5
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #16 Skrevet 25. oktober 2018 Han kjekke faddersjefen som var altfor engasjert i studentmiljøet. Skrøt om hvor bra musikksmak han hadde, alle konsertene han har vært på og de "kule" arrangementene. Han disset meg alltid diskré fordi jeg var ferdigutdannet og levde et ganske A4 liv (men trives med det). Vi begge er midt i 20-årene. Så, jeg bestemte meg for å "pule han ut av systemet" haha! Og han vær RÆVA i senga! Skulle nesten ikke trodd det mtp. hvor kjekk og "populær" han var. Jeg cringet litt når han sa sexen med meg var noe av det SJUUUKESTE. Min venn, har har du bare hatt dårlig sex as tenkte jeg inn i meg. Anonymkode: 66c76...ca4 2
vothesen Skrevet 25. oktober 2018 #17 Skrevet 25. oktober 2018 Var på date med en som satt og pratet om alle kvinner han hadde vært borti, og hvordan alle norske kvinner er horer hele gjengen fordi de hadde vært så lette å få... og hele daten gikk til å prate om alle kvinnene han kjente og hvor fine pupper hun ene hadde. For ikke å nevne hans høye ego, og manglende kunnskap om helt grunnleggende ting. Som at curryen jeg bestilte er en indisk rett, og han hadde for seg at det var en kinesisk rett. Han bor for øvrig hjemme hos sine foreldre enda. 5
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #18 Skrevet 25. oktober 2018 Don Johan... om str på utstyret og hvor viktig det var med den str. Alle som hadde sett han hadde ojjet av kåthet. Hva slags utdannelse han hadde. Hvor han jobbet og hva han hadde i lønning for damer går etter penger. Og alt han tok i ble til gull. Anonymkode: cbb83...425
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #19 Skrevet 26. oktober 2018 Åååå, jeg må fortelle om daten jeg hadde for et par år siden 🙄🤣 Han var kjekk og virket som en oppegående og sympatisk mann. Under daten ble jeg stadig avbrutt av han mens jeg svarte på spørsmål han stilte meg. Fikk altså ikke fullført en eneste setning. Til slutt fikk jeg nok. Jeg gav han et lite speil jeg hadde i vesken, ba han fortsette samtalen mens jeg gikk hjem 😂 Anonymkode: ed5f7...761 4
Tapas Skrevet 26. oktober 2018 #20 Skrevet 26. oktober 2018 Generelt ignorant, dømmende, politisk korrekte pyser. Mange av dem i Norge dessverre...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå