Gå til innhold

veldig blek avføring

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

jeg la nettopp merke til at avføringen min var veldig blek, nesten eggehvit, og lurer på om noen har opplevd det etter å ha gått noen dager uten mat?? (hatt influensa og vært i veldig dårlig form) har ikke lagt merke til det før, da jeg ikke har hatt noe særlig mat i magen på noen dager.

Anonymkode: 3d0a7...84d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om du burde få sjekket galleblæren din.

Anonymkode: 255fe...256

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vært rusmisbruker (amfetamin), og da gikk jeg fort uten mat i over 3-4 dager. Har aldri opplevd å få hvit/blek avføring av å ikke spise mat. Har mer eller mindre hatt en helt normal avføring, hele livet, til tross for at jeg har gått lange perioder uten mat og vektnedgang pga amfetamin. 

Anonymkode: a153b...1dd

• Liker 1
Skrevet

Lite mat vil ikke gjøre avføringen kitthvit. Problemer med galle/lever kan gjøre det. Det kan ha noe med at du har vært syk, eller det er noe helt annet. Om det fortsatt er slik i morgen også, så synes jeg du bør ringe legen. 

Hvordan er urinen? Huden?

Anonymkode: 753e8...3ff

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært rusmisbruker (amfetamin), og da gikk jeg fort uten mat i over 3-4 dager. Har aldri opplevd å få hvit/blek avføring av å ikke spise mat. Har mer eller mindre hatt en helt normal avføring, hele livet, til tross for at jeg har gått lange perioder uten mat og vektnedgang pga amfetamin. 

Anonymkode: a153b...1dd

oki, takk for svar! Og så utrolig bra at du har kommet deg videre (forhåpentligvis, tolket det sånn)!!! 🙂 

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lite mat vil ikke gjøre avføringen kitthvit. Problemer med galle/lever kan gjøre det. Det kan ha noe med at du har vært syk, eller det er noe helt annet. Om det fortsatt er slik i morgen også, så synes jeg du bør ringe legen. 

Hvordan er urinen? Huden?

Har nok fått i meg litt lite væske, så urinen er ganske gul og skummete. huden er normal. Takk for tips!

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har nok fått i meg litt lite væske, så urinen er ganske gul og skummete. huden er normal. Takk for tips!

Veldig mørk urin og kitthvit avføring skal tas på største alvor ihvertfall. 

• Liker 1
Skrevet

Ville tatt med avføringsprøve til legen og få det sjekket. Det kan være et hinder i gallegangene dine.

Anonymkode: 52e04...688

• Liker 1
Skrevet

Jeg var psykisk syk i sommer og hadde noen ganger nesten hvit avføring.  Jeg spiste lite i denne perioden, men jeg har da ingen av disse sykdommene.  Da jeg begynte å spise normalt igjen ble også avføringen  normal. 

Anonymkode: 3fcc6...fdf

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var psykisk syk i sommer og hadde noen ganger nesten hvit avføring.  Jeg spiste lite i denne perioden, men jeg har da ingen av disse sykdommene.  Da jeg begynte å spise normalt igjen ble også avføringen  normal. 

Anonymkode: 3fcc6...fdf

Det bør likevel undersøkes!

Anonymkode: 52e04...688

Skrevet

Virker som det begynner å bedre seg, men drar likevel en tur til legen tenker jeg, i og med at jeg har vært syk. kan jo hende jeg hadde noe annet enn influensa..

takk for tips

ts 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...