AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #1 Skrevet 24. oktober 2018 Hei, jeg la nettopp merke til at avføringen min var veldig blek, nesten eggehvit, og lurer på om noen har opplevd det etter å ha gått noen dager uten mat?? (hatt influensa og vært i veldig dårlig form) har ikke lagt merke til det før, da jeg ikke har hatt noe særlig mat i magen på noen dager. Anonymkode: 3d0a7...84d
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #2 Skrevet 24. oktober 2018 https://www.google.no/amp/s/veientilhelse.no/blek-hvit-avforing-arsaker-behandling/amp/ Anonymkode: dee73...592 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #3 Skrevet 24. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: https://www.google.no/amp/s/veientilhelse.no/blek-hvit-avforing-arsaker-behandling/amp/ Anonymkode: dee73...592 har lest denne, men lurte på om det var noen som hadde opplevd dette etter å ha gått en stund uten mat. tenker at det er normalt at fordøyelsen bruker litt tid på å komme seg... men takk! Anonymkode: 3d0a7...84d
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #4 Skrevet 24. oktober 2018 Høres ut som om du burde få sjekket galleblæren din. Anonymkode: 255fe...256 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #5 Skrevet 24. oktober 2018 Jeg har vært rusmisbruker (amfetamin), og da gikk jeg fort uten mat i over 3-4 dager. Har aldri opplevd å få hvit/blek avføring av å ikke spise mat. Har mer eller mindre hatt en helt normal avføring, hele livet, til tross for at jeg har gått lange perioder uten mat og vektnedgang pga amfetamin. Anonymkode: a153b...1dd 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #6 Skrevet 24. oktober 2018 Lite mat vil ikke gjøre avføringen kitthvit. Problemer med galle/lever kan gjøre det. Det kan ha noe med at du har vært syk, eller det er noe helt annet. Om det fortsatt er slik i morgen også, så synes jeg du bør ringe legen. Hvordan er urinen? Huden? Anonymkode: 753e8...3ff 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #7 Skrevet 24. oktober 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært rusmisbruker (amfetamin), og da gikk jeg fort uten mat i over 3-4 dager. Har aldri opplevd å få hvit/blek avføring av å ikke spise mat. Har mer eller mindre hatt en helt normal avføring, hele livet, til tross for at jeg har gått lange perioder uten mat og vektnedgang pga amfetamin. Anonymkode: a153b...1dd oki, takk for svar! Og så utrolig bra at du har kommet deg videre (forhåpentligvis, tolket det sånn)!!! 🙂 Anonymkode: 3d0a7...84d
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #8 Skrevet 24. oktober 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lite mat vil ikke gjøre avføringen kitthvit. Problemer med galle/lever kan gjøre det. Det kan ha noe med at du har vært syk, eller det er noe helt annet. Om det fortsatt er slik i morgen også, så synes jeg du bør ringe legen. Hvordan er urinen? Huden? Anonymkode: 753e8...3ff Har nok fått i meg litt lite væske, så urinen er ganske gul og skummete. huden er normal. Takk for tips! Anonymkode: 3d0a7...84d
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #9 Skrevet 24. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har nok fått i meg litt lite væske, så urinen er ganske gul og skummete. huden er normal. Takk for tips! Anonymkode: 3d0a7...84d Veldig mørk urin og kitthvit avføring skal tas på største alvor ihvertfall. Anonymkode: 753e8...3ff 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #10 Skrevet 24. oktober 2018 Ville tatt med avføringsprøve til legen og få det sjekket. Det kan være et hinder i gallegangene dine. Anonymkode: 52e04...688 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #11 Skrevet 24. oktober 2018 Jeg var psykisk syk i sommer og hadde noen ganger nesten hvit avføring. Jeg spiste lite i denne perioden, men jeg har da ingen av disse sykdommene. Da jeg begynte å spise normalt igjen ble også avføringen normal. Anonymkode: 3fcc6...fdf 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #12 Skrevet 24. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var psykisk syk i sommer og hadde noen ganger nesten hvit avføring. Jeg spiste lite i denne perioden, men jeg har da ingen av disse sykdommene. Da jeg begynte å spise normalt igjen ble også avføringen normal. Anonymkode: 3fcc6...fdf Det bør likevel undersøkes! Anonymkode: 52e04...688
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2018 #13 Skrevet 25. oktober 2018 Virker som det begynner å bedre seg, men drar likevel en tur til legen tenker jeg, i og med at jeg har vært syk. kan jo hende jeg hadde noe annet enn influensa.. takk for tips ts Anonymkode: 3d0a7...84d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå