Gå til innhold

...


Benz93

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den høres veldig fin ut  :) Ikke vær nervøs over dette! 

Anonymkode: 9c6ce...741

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Benz93 skrev:
 

Hei. Jeg er en mann på 24 år og tro det eller ei aldri hatt sex. Jeg syns selv jeg ser ganske kjekk ut, så det er ikke det som er problemet. Problemet er at jeg er usikker på om penisen min er bra nok. Har veldig lyst til å prøve, men er så usikker på penisen min. Den er 16 cm lang og 15 cm i omkrets. Huff, så flaut å skrive dette som 24 åring 😫

Les deg opp litt på temaet så finner du ut at det stort sett er gutter og menn som er opptatt av størrelsen på penis. Hvem penisen sitter på har uendelig mye mer å si en centimetere.

Anonymkode: 5a2d0...218

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Benz93 skrev:
 

Hei. Jeg er en mann på 24 år og tro det eller ei aldri hatt sex. Jeg syns selv jeg ser ganske kjekk ut, så det er ikke det som er problemet. Problemet er at jeg er usikker på om penisen min er bra nok. Har veldig lyst til å prøve, men er så usikker på penisen min. Den er 16 cm lang og 15 cm i omkrets. Huff, så flaut å skrive dette som 24 åring 😫

Kan forstå at du har prestasjonsangst første gangen, men størrelsen er det nok ingen andre enn deg selv som tenker på, i hvertfall så lenge den er noenlunde innen normalområdet.

Anonymkode: 91e5f...94a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Les deg opp litt på temaet så finner du ut at det stort sett er gutter og menn som er opptatt av størrelsen på penis.

Anonymkode: 5a2d0...218

Det stemmer ikke akuratt 🙄Ingen jenter vil ha micropikk! 

Men penisen trådstarter her beskriver  er i perfekt størrelse til og med bittelitt over gjennomsnittet, så han har hvertfall ikke grunn til å være usikker og nervøs pga den :)

Anonymkode: 9c6ce...741

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... Temaet vender stadig tilbake her. Mange menn har mindre enn deg, men har likevel både dame/kone, elskerinne, x-damer i fleng, de har lagd barn med det de har, de flasher trådsnella si i fellesdusjen uten å være flaue på en flekk... Det sitter nok mest mellom ørene. I alle fall frem til du får beskjed om å dra på deg boxer'n og pelle deg hjem med uforretta sak.

Sjøl ble jeg såpass mobba i oppveksten at det har satt seg for alltid. Både selvtillit og selvrespekt er borte og angst for å bli avvist er så stor at jeg har valgt å la det være. Som 24-åring og såpass velutrusta som du er, har du nok av skills og ikke minst tid til å hoppe i det før du ender opp som en bitter grinebiter som meg 😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...