Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva hadde gjort til at du hadde begynt å jakte på en du var interessert i før men det dabbet litt av? At det så ut som hun levde et mer spennende liv, ble penere osv? 

Anonymkode: 4afb7...67a

Videoannonse
Annonse
Gjest Overrasket
Skrevet

Vet ikke om jeg forstår spørsmålet helt, men jeg har aldri jaktet på noen det dabbet av med. Men hypotetisk sett kan jeg se for meg at dersom noen jeg hadde hatt interesse for før kom tilbake på banen og tok masse initiativ til kontakt, holdt lenge liv i samtalen og også investerte mye i å stå for interessant kommunikasjon, og generelt viste masse interesse for å holde kontakt i form av interessante samtaler, så kunne interessen min blusset opp igjen.

Skrevet

.

Anonymkode: fbc13...11d

Skrevet
23 timer siden, Overrasket skrev:

Vet ikke om jeg forstår spørsmålet helt, men jeg har aldri jaktet på noen det dabbet av med. Men hypotetisk sett kan jeg se for meg at dersom noen jeg hadde hatt interesse for før kom tilbake på banen og tok masse initiativ til kontakt, holdt lenge liv i samtalen og også investerte mye i å stå for interessant kommunikasjon, og generelt viste masse interesse for å holde kontakt i form av interessante samtaler, så kunne interessen min blusset opp igjen.

Veldig enig. Det er jo noe gøy i å skulle ta opp igjen kontakten med noen som har endret noe fysisk og ser veldig bra ut. Det har definitivt skjedd for min del at jeg har droppa noen som har hatt helt utgjort klesstil feks. Møter du vedkommende i et veldig stilig antrekk kan det jo slå an. Men det ligger mye mer kraft i en god samtale. Det er jo bare å snakke sammen, hvis man har kjemi. Da skjer mye. 

Skrevet

Kommer an på hvorfor det dabbet av, om det var noe i mitt liv som gjorde at det ikke passet, eller hennes liv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...