Gå til innhold

Hvilke datingside har seriøse datere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Finnes det en datingside der man finner folk som virkelig et ute etter å finne EN partner?

Føler det er så utrolig masse folk som bare er ute etter å «få seg et ligg», masse som er i forhold og skal ha «en på si», og andre som søker folk som holder på med SM, osv... Føler Tinder er slik...

Noen som mener de vet om sider der folk faktisk leter etter EN fast partner? 

Anonymkode: 714b8...98c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meg på Tinder i hvert fall.

Anonymkode: f5048...10d

• Liker 3
Skrevet

Du finner både det du nevner, og de som vil ha noe seriøst på tinder, badoo, happn, hot or not osv

• Liker 1
Skrevet

Match.com

Anonymkode: 44692...3ea

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Meg på Tinder i hvert fall.

Meg og.

Anonymkode: 4386d...5f9

Skrevet

Etter min erfaring er det ingen sider hvor alle er ute etter et fast forhold. Virker som det er en salig blanding på alle sider egentlig. Og alltid en stor haug med de useriøse. Er kanskje ikke så mange som gidder å ha forhold lenger? Men det er jo litt rart også da. Skulle jo tro at flere egentlig var seriøse som er single. 

Anonymkode: f7098...55a

• Liker 1
Skrevet

Jeg har bra erfaring med sukker.no. Det er klart du har alle typer mennesker der også, men om du er nøye med profilen din så kan du sile ut de du ikke er interesserte i.

Anonymkode: fd6c9...4b0

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har bra erfaring med sukker.no. Det er klart du har alle typer mennesker der også, men om du er nøye med profilen din så kan du sile ut de du ikke er interesserte i.

Anonymkode: fd6c9...4b0

Hvor i landet bor du?

Anonymkode: efc0d...312

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:
Etter min erfaring er det ingen sider hvor alle er ute etter et fast forhold. Virker som det er en salig blanding på alle sider egentlig. Og alltid en stor haug med de useriøse. Er kanskje ikke så mange som gidder å ha forhold lenger? Men det er jo litt rart også da. Skulle jo tro at flere egentlig var seriøse som er single. 

Anonymkode: f7098...55a

Det stemmer med min erfaring, også. Jeg syns det virker som om det er veldig mange tullinger som samler seg på sånne sider, spesielt tinder og sukker. Jeg har tenkt det samme som som deg; vil ikke folk ha forhold og etablere seg lengre? Syns det er så rart at det skal være så vanskelig. 

Anonymkode: 1de96...21c

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det stemmer med min erfaring, også. Jeg syns det virker som om det er veldig mange tullinger som samler seg på sånne sider, spesielt tinder og sukker. Jeg har tenkt det samme som som deg; vil ikke folk ha forhold og etablere seg lengre? Syns det er så rart at det skal være så vanskelig. 

Anonymkode: 1de96...21c

Tror de aller fleste vil, men ikke tør. Feige folk som har blitt såra en gang på ungdomsskolen og en gang i 20årene og bare syntes kjærlighet er noe herk og innbiller seg at de er de eneste som har blitt såra så derfor blir de bitre og kalde. Mens sannheten er at alle blir såra og knust men de sterke av oss heales og prøver igjen til det klaffer  :)

kjærligheten kan gjøre mest vondt av alt i verden men også føles best i verden. You cant get the good without risking the bad, sånn er livet. Ganske teit med alle de som liksom er for tøffe for kjærlighet når det de egentlig er er for feige for å slippe noen inn på seg... jaja de går glipp av noe fantastisk:) blås i dem

Anonymkode: 44692...3ea

• Liker 2
Skrevet

Skulle ønske det fantes en side hvor man kunne møte seriøse menn ja og ikke bare 'Hei,du var pen! Vil du ha sex?'

Anonymkode: 6ba71...891

• Liker 2
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Skulle ønske det fantes en side hvor man kunne møte seriøse menn ja og ikke bare 'Hei,du var pen! Vil du ha sex?'

Anonymkode: 6ba71...891

Da må du bare matche med de som ikke er slike ;)  Jeg ville aldri startet med, eller snakket om slik (i begynnelse av kontakt før man kjenner hverandre bedre etc), men jeg får også nesten aldri matcher og de får jeg får svarer sjelden (de angrer vel på at de matchet) uansett hvor kreativt eller spennende spørsmål jeg åpner med. Og uten matcher så blir det vanskelig :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...