Gå til innhold

Red dead redemption 2 årets spill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere som gleder seg vilt til spillet?

Anonymkode: 50c64...661

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe så inn i helvete. Har bestilt det fra Gamezone, men vurderer seriøst å kjøpe det på PS Store, om det ikke kommer i posten på fredag😎

Anonymkode: 7e6b3...6de

Skrevet

Eneste spillet jeg har forhåndsbestilt i en evighet, husker ikke sist jeg gjorde det gleder meg veldig :)

Skrevet

Tror kanskje det blir tiårets spill, men at det drukner litt i annen hype, sånn som RDR 1

Anonymkode: ff1b2...c81

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror kanskje det blir tiårets spill, men at det drukner litt i annen hype, sånn som RDR 1

Tiårets spill blir det neppe, om Elder Scrolls kommer ut😎

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tiårets spill blir det neppe, om Elder Scrolls kommer ut😎

Tror faktisk Elder Scrolls toppet seg med Skyrim. Men hvis det neste spillet er i Elsweyr, da må det bli bra. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror faktisk Elder Scrolls toppet seg med Skyrim. Men hvis det neste spillet er i Elsweyr, da må det bli bra. 

Enig. Det er dette jeg venter mest på av alt. Og nesten like mye på Fallout 5:-).

Men RDR2 skal også bli fantastisk.

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen flere som gleder seg vilt til spillet?

Anonymkode: 50c64...661

Anmeldelsen kommer på gamereactor.no kl 13 torsdag, btw:-)

Skrevet

Fikk 10 av 10 og 6 av 6 alle steder jeg har sett😎.

Fortsatt 4 timer til release...😩

Skrevet

5 timer inn i spillet og det er bare kjedelig. overhypet som faen. dårlig spillmekanikk, tregt og slitsomt mye animasjoner for å gjære enkle ting. i¨helt øde verden. det første spillet var mye mer innholdsrikt, med mye flere karakterer og mer folk  å møte på. det er som eneren, med en mye større mapp og bedre grafikk, med like mye innhold, som gjør at innholdstetheten er mye lavere, og fullstendig uten humoren og sjarmen til det første. 5/10

Anonymkode: 526e4...e39

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

5 timer inn i spillet og det er bare kjedelig. overhypet som faen. dårlig spillmekanikk, tregt og slitsomt mye animasjoner for å gjære enkle ting. i¨helt øde verden. det første spillet var mye mer innholdsrikt, med mye flere karakterer og mer folk  å møte på. det er som eneren, med en mye større mapp og bedre grafikk, med like mye innhold, som gjør at innholdstetheten er mye lavere, og fullstendig uten humoren og sjarmen til det første. 5/10

:hakeslepp:

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:hakeslepp:

Det er virkelig kjedelig. I det første.  fikk du jo lyst til å utforske verdenen. Du kunne gå å sparke til en fyr med en knapp. Nå må du fokusere på en fyr med en knapp så må du velge fra en meny hva du vil gjøre, enten det er å hilse eller å være frekk. Alt er jo bare

Skrevet

10 ganger tregere og ufattelig lite morsomt. Så må du jo passe på hesten din og folkene dine hele tiden. Kunne sittet og spilt det sims egentlig. like engasjerende

Skrevet

Det er virkelig kjedelig. I det første.  fikk du jo lyst til å utforske verdenen. Du kunne gå å sparke til en fyr med en knapp. Nå må du fokusere på en fyr med en knapp så må du velge fra en meny hva du vil gjøre, enten det er å hilse eller å være frekk. Alt er jo bare

Syns det innehar alt 1eren hadde og mye dypere laget til enn den. Er svært fornøyd, 9 av 10 her:-)

Skrevet

Syns det innehar alt 1eren hadde og mye dypere laget til enn den. Er svært fornøyd, 9 av 10 her:-)

men da liker du sikkert at det går tregt og at du blir holdt i hånden gjennom hele spillet da.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

men da liker du sikkert at det går tregt og at du blir holdt i hånden gjennom hele spillet da.

Antakelig:-). Til mitt forsvar har jeg også rundet alle Dark Souls spillene og Bloodborne:-)

• Liker 2
Skrevet

Jeg forstår ikke hvordan folk har tid eller lyst til å leve to liv samtidig. For det er nettopp den veien spillindustrien vil ta oss. Her skal allt kontrolleres og alle detaljer skal imponere. Legg også til størst mulig verden som tar månedsvis å gå igjennom, så har du dagens spillunderholdning! Er det noe vits å ha større og større maps? Hva hjelper det på underholdning og story??

Før i tiden var fokuset på at man skulle ha det gøy et par timers tid. Nå skal man helst dyrke sin egen mat og vente reelle 12 måneder før man kan høste det i spillet. Og i dette spillet må man nærmest passe på at ikke hesten din fjerter! Nei takk! Gi meg Mario Bros eller duck hunt istede da. Det var iallefall morsomt og konsentrert underholdning.

Anonymkode: a9ee8...d5d

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår ikke hvordan folk har tid eller lyst til å leve to liv samtidig. For det er nettopp den veien spillindustrien vil ta oss. Her skal allt kontrolleres og alle detaljer skal imponere. Legg også til størst mulig verden som tar månedsvis å gå igjennom, så har du dagens spillunderholdning! Er det noe vits å ha større og større maps? Hva hjelper det på underholdning og story??

Før i tiden var fokuset på at man skulle ha det gøy et par timers tid. Nå skal man helst dyrke sin egen mat og vente reelle 12 måneder før man kan høste det i spillet. Og i dette spillet må man nærmest passe på at ikke hesten din fjerter! Nei takk! Gi meg Mario Bros eller duck hunt istede da. Det var iallefall morsomt og konsentrert underholdning.

er nettopp det. jeg gidder ikke drive å bade å vaske characteren min hver jævla gang jeg skal spille, men nå har de laget det sånn at du skal gjennom en masse to-do greier. skjønner faen ikke hva det er som feiler denne generasjonen "gamere" som vil ha sånn møl, men må være mangel på noe å bry seg om ellers i livet som gjør at man vil kaste bort så mye tid på å gjøre et spill så realistisk og tidkrevende som mulig.

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heldigvis finnes disse forskjellige typene spill i massevis, nå myye mer enn før. Det er noe for enhver smak:-)

Å si at ikke du forstår folk som spiller lange spill med store maps, sier mer om deg enn spillerne. Jeg spiller og liker mange typer spill. Jeg har likevel ikke noe problem med å forstå at andre liker noe annet enn meg selv:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...