AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #1 Skrevet 23. oktober 2018 Hvor kjapt hadde du turt å dra på hjemmedate til noen? Vi møttes på tinder og har hatt en veldig bra førstedate ute blant folk, og har kommunisert mye, både skriftlig og på telefon i etterkant. Til helgen skal vi møtes igjen, og jeg skal innrømme at hans tilbud om hjemmedate frister, men er det egentlig for tidlig? Hva sier dere? Anonymkode: 17471...65e
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #2 Skrevet 23. oktober 2018 Er det lenge siden sist date da? Anonymkode: 87e5d...791
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #3 Skrevet 23. oktober 2018 Hvis han spør allerede vet du hvertfall at han kun er ute etter sex, men om du også bare er ute etter det så kan du jo bare dra Anonymkode: 1d86a...161
annebanane Skrevet 24. oktober 2018 #4 Skrevet 24. oktober 2018 (endret) . Endret 15. oktober 2022 av annebanane 3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #5 Skrevet 24. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvor kjapt hadde du turt å dra på hjemmedate til noen? Vi møttes på tinder og har hatt en veldig bra førstedate ute blant folk, og har kommunisert mye, både skriftlig og på telefon i etterkant. Til helgen skal vi møtes igjen, og jeg skal innrømme at hans tilbud om hjemmedate frister, men er det egentlig for tidlig? Hva sier dere? Anonymkode: 17471...65e Hvorfor skulle det være for tidlig når dere allerede har datet? Anonymkode: 877ef...61c
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #6 Skrevet 24. oktober 2018 Er du ute etter forhold? Vent. Er du ute etter sex: Usikker. Personlig, uansett hva jeg var ute etter, hadde jeg venta. Du kjenner han ikke godt nok til å vite om det faktisk er "trygt" å være med han hjem, da må du i så fall følge magefølelsen godt. Om du er ute etter forhold, virker det svært useriøst å dra hjem til han på 2. date. Da blir matlaging til film til sofakos og forventinger. Vent med sex til du vet mer om hva han vil. Anonymkode: 316d6...b1e
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #7 Skrevet 24. oktober 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det lenge siden sist date da? Anonymkode: 87e5d...791 Nei, den var nå i helgen. Og det som i utgangspunktet skulle være en ganske rask kaffedate ble til tre timer. 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis han spør allerede vet du hvertfall at han kun er ute etter sex, men om du også bare er ute etter det så kan du jo bare dra Anonymkode: 1d86a...161 Han har det som ett av flere alternativer, det var bare det at det var alternativet som fristet mest, så lenge det ikke ligger en klar forventning om sex i det. Anonymkode: 17471...65e
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #8 Skrevet 24. oktober 2018 Det er et veldig godt tegn at hjemmedate frister! Det er heller ikke slik at man inviterer til hjemmedate kun fordi man er interessert i sex. En hjemmedate som for eksempel involverer matlaging, middag og vin er vel så mye for å oppleve dama og hverandre i en mer intim situasjon et sted hvor man er trygg og i større grad er seg selv - et godt egna sted for romantikk rett og slett. Som menn faktisk også er interessert i når vi har følelser for dama. Er det derimot snakk om en hjemmedate der det eneste som står på programmet er å se film, ville jeg ha blitt mer skeptisk. Når det er sagt: Selv om en hjemedate frister og kan være fantastisk bra og ikke trenger å handle om sex, så kan du jo vente med den likevel? For sikkerhets skyld? Jeg er ikke av den ventende typen selv, men folk her inne er jo så opptatt av det at det helt sikkert er noe i det Anonymkode: 01e6e...1e3 3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #9 Skrevet 24. oktober 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis han spør allerede vet du hvertfall at han kun er ute etter sex, men om du også bare er ute etter det så kan du jo bare dra Anonymkode: 1d86a...161 Møtte en gutt for første gang hjemme hos han. Andre gang var også hjemmedate i tillegg til middag ute. Ingen sex eller hinting til sex Anonymkode: f2a71...a4d 5
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #10 Skrevet 24. oktober 2018 Hvor mange ganger har dere møttes da TS?:) Personlig ville jeg nok ha ventet til date nummer 3 jeg da. Men følg magefølelsen og hva som er rett for deg❤️ Anonymkode: 849a8...70b
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #11 Skrevet 24. oktober 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Møtte en gutt for første gang hjemme hos han. Andre gang var også hjemmedate i tillegg til middag ute. Ingen sex eller hinting til sex Anonymkode: f2a71...a4d Så bra!😍😍❤️ Skulle vært flere gutter som var slik Anonymkode: 849a8...70b
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #12 Skrevet 24. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange ganger har dere møttes da TS?:) Personlig ville jeg nok ha ventet til date nummer 3 jeg da. Men følg magefølelsen og hva som er rett for deg❤️ Anonymkode: 849a8...70b Bare en date tidligere, den ble til gjengjeld mye lenger enn planlagt fordi det var så hyggelig 😊. Kommuniserer også mye skriftlig og kan ha lange, interessante telefonsamtaler. Anonymkode: 17471...65e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå