Gå til innhold

Min morfar er død


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk vite i dag at min morfar er død. Har ikke hatt noe kontakt med ham siden jeg var veldig liten. Så jeg vet egentlig ikke hva jeg skal føle? 

Anonymkode: d478d...07c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde omtrent ingen kontakt med min farfar og følte ingenting når han døde. Helt normalt det vel? 

Anonymkode: 39a8e...c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går an å være i en smått sjokk-artet tilstand. Men det er ikke sikkert at du er det heller.

Det som er viktig, er at du må ikke føle at du MÅ gråte. Kommer slike følelser naturlig, så kommer de. Men ikke la deg føle fra andre at det må skje. 

Kondolerer. ❤️ 

Anonymkode: 345a2...1ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gråt ikke da min morfar døde. Jeg gråt to dager etter,da jeg møtte min mormor og så hvor hun gråt. Jeg gråt også i begravelsen,fordi "alle andre" gjorde det.

Når du ikke har hatt kontakt er det jo normalt å ikke bli helt knust. Også er det normalt å få en  reaksjon,kanskje med tanke på hva som kunne vært?

Jeg vil si det er vanlig å ikke vite hva en skal føle. Du får ta det som kommer ❤

 

Anonymkode: 6836f...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde heller ingen kontakt med min morfar, så jeg følte ikke noe spesielt. TS det er verken noe som er riktig eller galt når det gjelder sorg. 

Kondolerer.

Anonymkode: 193d9...310

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sørget veldig da min stefar døde.  Det var fordi han døde tidlig, og fordi jeg hadde kjent ham nesten hele livet og var en viktig omsorgsperson for meg. 
Min biologiske far kjente jeg ikke, og da jeg fikk melding om at han var død, følte jeg det samme som når jeg hører at mennesker jeg vet om er døde.   

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke tenk på hva du skal føle, bare la deg selv føle som du gjør. Hvis du ikke føler noe spesielt er det også greit. Ingen følelser er gale her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...