Gå til innhold

Noen som har erfaring med jomfruer?

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor tror du urinrøret er, sa du?

Anonymkode: d71a1...0ba

Som regel et dårlig tegn når det kommer blod derfra!

Anonymkode: 82ddd...801

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ehh... Bruker disse jentene sykkelsetet som dildo da? Jomfruhinna er faktisk INNI vagina. Den kan ikke bli brutt av å ri eller sykle. 

Tamponger tar heller ikke jomfruhinna siden de er myyye mindre enn en penis. Sist jeg så, så var en tampong på størrelse med en finger. At ei jente klarer å få fingeren sin inni betyr ikke at hun klarer å få en penis inni uten å blø. 

Selvfølgelig er det ikke helt tett der nede. Blod og tiss må faktisk ut. Men tampongen er ikke stor nok til å ødelegge hinna.

Anonymkode: b7bb7...cd8

Tror du må lese deg litt opp på kvinnelig anatomi. Det kommer IKKE urin ut der.

Anonymkode: 476e7...00e

• Liker 4
Skrevet

Hvordan står det egentlig til med skoleverket i disse dager? 

En kan nesten bli litt bekymret for allmennkunnskapen, når en leser slikt som dette..

• Liker 5
Skrevet

Jomfruer er kanskje trangere ved første samleie, men alle jomfruer blør ikke fordi skjedekransen varierer fra kvinne til kvinne.

Anonymkode: 2d456...4ee

Skrevet

Når jeg leste innlegget om blod og tiss fra samme sted, så ble jeg litt roligere ift alderen til TS, for den kan jo ikke være spesielt høy... At han fortsatt tror på dette med jomfruhinne gjør meg enda mer sikker på at dette er en veldig ung kar. 

Samtidig litt bekymret fordi han vil ha ei ung jente til å blø. Godt dette bare er på forum, der drømmer forblir drømmer. 

Anonymkode: 5a043...22b

• Liker 2
Skrevet

Alle jomfruer blør under første samleie, sier du TS?

Jeg har aldri blødd under samleie, verken første eller senere, med mindre jeg har hatt mensen. 

Husker da vi var 15-20 og venninnegjengen diskuterte sin «første gang», av oss 9 i gjengen var det kun èn som blødde.. 

Og nei, urin kommer ikke fra skjeden. Urin kommer fra urinrøret som er ett lite hull foran. 

Noe sier meg at du ikke aner hvor klitoris er!🧐

Anonymkode: 7288f...7b8

• Liker 3
Skrevet

Jeg liker å tro at jeg er den som har "spretta" flest jenter, jobba på campingplass i skoleferien fra jeg var 14 til jeg var 26, og jeg mener bestemt at å slikke henne først løser spenning hun måtte ha.

Å slikke skikkelig var det forøvrig ei dame rundt 30 som lærte meg da var jeg 15, lærer var hun av fag og kom bestandig til campingen 4 uker før mannen

Anonymkode: 26c20...cde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...