AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #1 Skrevet 23. oktober 2018 Ønsker å pule ei 16 år gammel jomfru. 😍 Hvordan er det med unge jenter og jomfru og hvordan får man dem interessert i deg? Hvor finner du de? 😊 Er det mer vanlig at eldre menn ligger med yngre kvinner enn motsatt? Anonymkode: b7bb7...cd8 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #2 Skrevet 23. oktober 2018 Hva faen?! Jævla gris! Anonymkode: 22e45...d7a 12
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #4 Skrevet 23. oktober 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva faen?! Jævla gris! Anonymkode: 22e45...d7a 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å Gud 🤢 Anonymkode: 9da6c...438 Hva faen er det som feiler dere? Anonymkode: b7bb7...cd8 3
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #5 Skrevet 23. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva faen er det som feiler dere? Anonymkode: b7bb7...cd8 Kanskje setningen: "Jeg vil pule en 16 år gammel jomfru". Tror du vi vet hvor gammel TS er?! Han kan jo faen meg være 60 år! Anonymkode: 22e45...d7a 7
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #6 Skrevet 23. oktober 2018 For å få dem interessert: vær en kjekk og snill gutt i alderen 16-20. Anonymkode: febfa...e98 12
Jdz Skrevet 24. oktober 2018 #7 Skrevet 24. oktober 2018 Ser ikke helt poenget hvis man ikke er jomfru selv. Første gang er jo gjerne litt klønete og jeg ser ikke hvordan det kan bli noe særlig bra hvis det er stort sprik i hvor mye erfaring man har. 3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #8 Skrevet 24. oktober 2018 1 time siden, Jdz skrev: Ser ikke helt poenget hvis man ikke er jomfru selv. Første gang er jo gjerne litt klønete og jeg ser ikke hvordan det kan bli noe særlig bra hvis det er stort sprik i hvor mye erfaring man har. Jomfruer er trangere fordi jomfruhinna er ennå ikke brutt. Anonymkode: b7bb7...cd8
Horten Market Skrevet 24. oktober 2018 #9 Skrevet 24. oktober 2018 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje setningen: "Jeg vil pule en 16 år gammel jomfru". Tror du vi vet hvor gammel TS er?! Han kan jo faen meg være 60 år! Anonymkode: 22e45...d7a Hvorfor antar du at TS er en gammel mann? Typisk kvinnelig "logikk". 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #10 Skrevet 24. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jomfruer er trangere fordi jomfruhinna er ennå ikke brutt. Anonymkode: b7bb7...cd8 Det er ikke nødvendigvis sant. Skjedekransen, som feilaktig blir kalt jomfruhinna kan brytes ved vanlig fysisk aktivitet. Eks ridning, sykling, eller fall for den saks skyld. Og tampong fjerner den nesten garantert. Og de fleste kvinner bruker tampong. En jomfru er ofte engstelig fordi hun ikke vet hva som skal skje og hun er kanskje sjenert på seg selv. Man må være ytterst oppmerksom og hensynsfull når man skal ha sex med en jomfru, og da særlig en som i tillegg er ung. Er begge unge og jomfruer så kløner man sammen og finner en vei ut av det. Sjeldent det blir bra første gangen. Anonymkode: 52d99...fab 3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #11 Skrevet 24. oktober 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke nødvendigvis sant. Skjedekransen, som feilaktig blir kalt jomfruhinna kan brytes ved vanlig fysisk aktivitet. Eks ridning, sykling, eller fall for den saks skyld. Og tampong fjerner den nesten garantert. Og de fleste kvinner bruker tampong. En jomfru er ofte engstelig fordi hun ikke vet hva som skal skje og hun er kanskje sjenert på seg selv. Man må være ytterst oppmerksom og hensynsfull når man skal ha sex med en jomfru, og da særlig en som i tillegg er ung. Er begge unge og jomfruer så kløner man sammen og finner en vei ut av det. Sjeldent det blir bra første gangen. Anonymkode: 52d99...fab Ehh... Bruker disse jentene sykkelsetet som dildo da? Jomfruhinna er faktisk INNI vagina. Den kan ikke bli brutt av å ri eller sykle. Tamponger tar heller ikke jomfruhinna siden de er myyye mindre enn en penis. Sist jeg så, så var en tampong på størrelse med en finger. At ei jente klarer å få fingeren sin inni betyr ikke at hun klarer å få en penis inni uten å blø. Selvfølgelig er det ikke helt tett der nede. Blod og tiss må faktisk ut. Men tampongen er ikke stor nok til å ødelegge hinna. Anonymkode: b7bb7...cd8 3
heipådegsann Skrevet 24. oktober 2018 #12 Skrevet 24. oktober 2018 (endret) 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jomfruer er trangere fordi jomfruhinna er ennå ikke brutt. Anonymkode: b7bb7...cd8 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ehh... Bruker disse jentene sykkelsetet som dildo da? Jomfruhinna er faktisk INNI vagina. Den kan ikke bli brutt av å ri eller sykle. Tamponger tar heller ikke jomfruhinna siden de er myyye mindre enn en penis. Sist jeg så, så var en tampong på størrelse med en finger. At ei jente klarer å få fingeren sin inni betyr ikke at hun klarer å få en penis inni uten å blø. Selvfølgelig er det ikke helt tett der nede. Blod og tiss må faktisk ut. Men tampongen er ikke stor nok til å ødelegge hinna. Anonymkode: b7bb7...cd8 Det du skriver her er bare en myte. Jomfruer kan ofte føles trangere fordi de ofte er nervøse og ikke greier å slappe av nok før sitt første samleie. Størrelsen på vagina er likevel den samme og du vil oppleve det likt hvis hun ikke greier å bli kåt nok/spenner musklene senere. Jomfrukransen får hos noen en rift ved første samle og da blør det litt. De sier at det skjer 1 av 3 jenter at de blør første gang. Slike rifter kan man også få ved andre aktiviteter som nevnt over som ridning, sykling og bruk av tampong og lignende, dette fordi kransen ligger veldig langt nede. Det kan også oppstå rifter der ved senere samleier. Men de fleste slipper rifter og å blø siden kransen stort sett er veldig tøyelig og bare skyves til siden når penis trenger inn. Endret 24. oktober 2018 av heipådegsann 5
Morgenrøden Skrevet 24. oktober 2018 #13 Skrevet 24. oktober 2018 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ehh... Bruker disse jentene sykkelsetet som dildo da? Jomfruhinna er faktisk INNI vagina. Den kan ikke bli brutt av å ri eller sykle. Tamponger tar heller ikke jomfruhinna siden de er myyye mindre enn en penis. Sist jeg så, så var en tampong på størrelse med en finger. At ei jente klarer å få fingeren sin inni betyr ikke at hun klarer å få en penis inni uten å blø. Selvfølgelig er det ikke helt tett der nede. Blod og tiss må faktisk ut. Men tampongen er ikke stor nok til å ødelegge hinna. Anonymkode: b7bb7...cd8 Du må aller aller aller først lese deg opp på kvinnelig anatomi. Så kan du begynne å tenke på hvem du skal gi glede og nytelse gjennom at dere har samleie. Jeg håper at du bare formulerer deg klønete, for jeg leser her at du er ute etter at hun skal blø etter penetrering av penis. 3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #14 Skrevet 24. oktober 2018 De to jomfruene jeg har hatt var de to dårligste seksuelle opplevelsene jeg har hatt i mitt liv. Ble gift med den ene, og hun kom seg med åra 😁 Anonymkode: fe5bc...bcc
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #15 Skrevet 24. oktober 2018 2 timer siden, Morgenrøden skrev: Du må aller aller aller først lese deg opp på kvinnelig anatomi. Så kan du begynne å tenke på hvem du skal gi glede og nytelse gjennom at dere har samleie. Jeg håper at du bare formulerer deg klønete, for jeg leser her at du er ute etter at hun skal blø etter penetrering av penis. En jomfru blør. Er der så vanskelig å forstå? Anonymkode: b7bb7...cd8
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #16 Skrevet 24. oktober 2018 Med tanke på ts sin forståelse av kvinnelig atomi håper han aldri nærmer seg jenter eller kvinner i all fremtid... Anonymkode: 9da6c...438 5
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #17 Skrevet 24. oktober 2018 3 hours ago, Horten Market said: Hvorfor antar du at TS er en gammel mann? Typisk kvinnelig "logikk". Hvor gammel tror du han her er? 22 hours ago, AnonymBruker said: Ønsker å pule ei 16 år gammel jomfru. 😍 Hvordan er det med unge jenter og jomfru og hvordan får man dem interessert i deg? Hvor finner du de? 😊 Er det mer vanlig at eldre menn ligger med yngre kvinner enn motsatt? Anonymkode: b7bb7...cd8 Hva er alderen din, ts? Anonymkode: 7eea9...6be
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #18 Skrevet 24. oktober 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Ønsker å pule ei 16 år gammel jomfru. 😍 Hvordan er det med unge jenter og jomfru og hvordan får man dem interessert i deg? Hvor finner du de? 😊 Er det mer vanlig at eldre menn ligger med yngre kvinner enn motsatt? Anonymkode: b7bb7...cd8 Du smarteste må være å studere Justin Bieber, se alle intervjuene med ham, lytte til alle sangene fra A til Å, etterligne frisyren, etc. Anonymkode: 82ddd...801 1
Horten Market Skrevet 24. oktober 2018 #19 Skrevet 24. oktober 2018 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel tror du han her er? Anonymkode: 7eea9...6be Ut fra kunnskapen han legger for dagen her, har han neppe fylt 18 enda. 3
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #20 Skrevet 24. oktober 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ehh... Bruker disse jentene sykkelsetet som dildo da? Jomfruhinna er faktisk INNI vagina. Den kan ikke bli brutt av å ri eller sykle. Tamponger tar heller ikke jomfruhinna siden de er myyye mindre enn en penis. Sist jeg så, så var en tampong på størrelse med en finger. At ei jente klarer å få fingeren sin inni betyr ikke at hun klarer å få en penis inni uten å blø. Selvfølgelig er det ikke helt tett der nede. Blod og tiss må faktisk ut. Men tampongen er ikke stor nok til å ødelegge hinna. Anonymkode: b7bb7...cd8 Hvor tror du urinrøret er, sa du? Anonymkode: d71a1...0ba 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå