Gå til innhold

middels dyr reasturant i Oslo til date

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

tAKK for tips :)

Anonymkode: c2fbf...3f3

Egon er ikke aktuelt, men Jensens Bøfhus liker du at noen tipser om...🤭🤭🙄Ta deg heller en tur på McDonald's. 

Endret av FrodeF
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, FrodeF skrev:

Egon er ikke aktuelt, men Jensens Bøfhus liker du at noen tipser om...🤭🤭🙄Ta deg heller en tur på McDonald's. 

Egon finnes  overalt, mens Jensen Bøfhus kjenner jeg ikke til, og det er høflig å takke ;)

Egon tipset fikk også en takk ;)

Skrevet
7 minutter siden, FrodeF skrev:

Men ja jeg tviler vi spiser der etter å gogglet spistedet.

Har du noe forslag? Uten Mcdonalds? Egentlig så er det helt uaktelt vil heller på Burger King eller Max hvis jeg skal være ærlig.

Tusen takk for tipset! Mcdonalds er notert!

Skrevet

Ruffino(s?)

Miss Sophie

Skrevet
2 minutter siden, Fjugur skrev:

Ruffino(s?)

Miss Sophie

Takk for tipset :)

Skrevet
2 minutter siden, Fjugur skrev:

Ruffino(s?)

Miss Sophie

Hva synes du om Smia Galleri, Hos Thea og Elias mat og sånn?

Den siste er vel kanskje veldig lik Kampen Bistro?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye pris nivået er på-

Hvorfor ikke bruke norsk valuta? Skal du betale i dollar?

• Liker 3
Skrevet (endret)

Slettet.

Endret av Mystic woman
Skrevet
1 minutt siden, Mystic woman skrev:

Det holdt ikke med denne tråden, TS:

Er dette en god ide? Å gi til kjæresten?

Kan du lese?

Den tråden spør IKKE om resturant tips... :)

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes dere om Smia Galleri, Hos Thea og Elias mat og sånn?

Den siste er vel kanskje veldig lik Kampen Bistro?

Hos Thea er veldig fin for parmiddag, men litt dyr.  Synes også det er litt for tett mellom bordene i det lille intime lokalet. En gang fikk jeg et frieri "presset opp i trynet", det var så som så. Men nå er det mange år siden jeg har vært der da.

Anonymkode: 39069...741

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hos Thea er veldig fin for parmiddag, men litt dyr.  Synes også det er litt for tett mellom bordene i det lille intime lokalet. En gang fikk jeg et frieri "presset opp i trynet", det var så som så. Men nå er det mange år siden jeg har vært der da.

Anonymkode: 39069...741

I see, takk jeg skal ha det minne :)

Skrevet
39 minutter siden, FrodeF skrev:

Stor forskjell på maten på de to da, Egon smaker dritt

Anonymkode: 7ce50...84d

Skrevet
42 minutter siden, FrodeF skrev:

Du har aldri  vært der skjønner jeg. 

Jensens bøfhus har luksuriøs mat , biffen er topklasse, peis og levende lys og profesjonelle kokkeutdannede ansatte  så du kan ikke sammenligne det med hverken Egon eller McDonalds  men er typisk single fattigfanter å hate på at andre par har et kvalitetsliv og nyter ting du ikke kan. 

Anonymkode: cc502...837

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jensens bøfhus har luksuriøs mat , biffen er topklasse, peis og levende lys og profesjonelle kokkeutdannede ansatte  så du kan ikke sammenligne det med hverken Egon eller McDonalds  men er typisk single fattigfanter å hate på at andre par har et kvalitetsliv og nyter ting du ikke kan. 

Men på Oslo City i kjellern?

Nei beklager-

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men på Oslo City i kjellern?

Nei beklager-

Ved stortinget. Den på oslo city er også grei den! Man glemmer at man er på senteret for restauranten er skjermet og helt annet interiør og atmosfære 

• Liker 1
Skrevet

Le Benjamin er alltid godt med en koselig og avslappet stemning. Statholdeegaarden i kjelleren er jeg også alltid fornøyd med. Hos Thea har veldig god mat men syntes ,som personen over her, at bordene står vel tett. 

• Liker 3
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Jensens bøfhus i spikersuppa har vært en skuffelse hver gang. Om TS ikke liker Asia eller SudØst kan jeg ikke se at hun kan like JB heller. De første er jo en klasse over JB. 

Hva med Mirabel? Jeg var skuffet, men jeg liker Asia og SudØst, så kanskje TS liker seg der.

Anonymkode: 4352d...b89

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ved stortinget. Den på oslo city er også grei den! Man glemmer at man er på senteret for restauranten er skjermet og helt annet interiør og atmosfære 

Da blir det kanskje noe annet, for å spise på Oslo City er uaktuelt :)

Skrevet
6 minutter siden, moroklompen skrev:

Le Benjamin er alltid godt med en koselig og avslappet stemning. Statholdeegaarden i kjelleren er jeg også alltid fornøyd med. Hos Thea har veldig god mat men syntes ,som personen over her, at bordene står vel tett. 

Takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...