Gå til innhold

Teste daten/kjæresten

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har noen erfaring med å teste daten evt  kjæresten? Blitt såret så mange ganger å opplever alltid at gutten er utro 

Vil derfor få en veninne til å adde på snap for å flørte å se om han biter på. Føler han er to good to be true 

Noen med lignende eksperimenter? Stemmer det? 

Anonymkode: b06b6...f97

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må jobbe med usikkerheten din. Ikke spill sånn spill. 

• Liker 4
Skrevet

Skal ikke du tidlig opp på skolen i morgen? Klokka nærmer seg 23, nå 

• Liker 1
Skrevet

En fin måte å sikre at du ikke blir såret er jo nettopp å sabotere sitt eget forhold.

• Liker 1
Skrevet

Har gjort det for lenge siden, før mobiltelefonens dager. Den stakkars mannen ble så irritert på venninna mi som aldri sluttet å flørte og prøve seg at han til slutt løp ut av utestedet uten å ta med jakka si. Alt for å slippe unna. Du kan si hun tok rollen 100 prosent alvorlig.

Men var en god test for meg 😁

Anonymkode: c3c3d...981

Skrevet

En eks av meg testa meg om hvordan jeg reagerte på at hun hadde kræsja bilen min. (som ikke var sant) hun kom hjem og sa at hun hadde dårlig nyheter.. hun var uheldig å kræsja bilen.. jeg reagerte med å spørre om det gikk bra med henne osv, ga nå faen i bilen.

Skrevet

Jada gjorde dette når jeg var 16 år. Noen strøk testen andre bestod. Men det stresset jeg gikk gjennom for å finne ut av det var faktisk ikke verdt det. 

Anonymkode: c83d7...5e6

• Liker 1
Skrevet

Nei nei nei, HVA godt skal komme ut av slikt... Veldig dårlig gjort. Jeg hadde blitt rasende om noen hadde bestemt seg for å teste meg slik. Respektløst.

Anonymkode: c48eb...52b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...