Gå til innhold

Krevende date

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter mange dates innser jeg at daten min tenderer mot å være perfeksjonist. Han har en mening om det meste. Sender jeg et bilde av en jakke jeg er i ferd med å kjøpe må han si hva han ikke liker ved den  Han kan ikke bare si " stilig". Når vi gjør noe sammen, skal det gjøres på hans måte. Han nekter å vise seg offentlig i noe annet enn anstendige klær. Da jeg sa at han kunne låne noen briller av meg tidligere i år, foretrakk han å bli blendet av solen fordi han ikke likte stilen. ( helt vanlige solbriller som går til mann og kvinne)

Han bruker mye tid på å kle seg og han bruker mye tid på håret sitt. Jeg er redd det blir stressende å leve med. Da vi skulle på et vors, puttet jeg øl i en sekk, men det taklet han ikke, så han tok de over i en veske jeg har.

Noen som har vært i et forhold med en pefeksjonist?

Anonymkode: e064b...8f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså. Jeg tenker at dette ikke er en «perfeksjonist», men en kontrollfreak - og faktisk en usympatisk sådan. Å alltid måtte gjøre alt på sin måte eller alltid måtte påpeke hva som er galt med noe er veldig lite raust og vil suge energien og kjærligheten ut av det meste. Hvordan kan man være sammen med en fyr som «alltid skal ha ting på sin måte»? Skal dere aldri gjøre noe på din måte da? 

Nei, her er det nok best å trekke seg rolig unna. At han er litt «fisefin» og ikke vil bli sett i en spesiell type solbriller, slaskeklær eller bruker mye tid på håret er noe jeg personlig kunne levd med, men problemet her er jo at han begynner å rette på deg også. Han «nektet» deg å bruke sekken du hadde funnet. Kjempestor varsellampe. 

Anonymkode: 5d85d...961

• Liker 11
Skrevet

Jeg daten en sånn. Hyggelig fyr, men det tok evigheter å komme seg ut døra fordi jakka ikke passa til det og det. Bæreposer kunne han ikke bruke for det passa ikke med stilen hans osv. Holdt i et par måneder. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om den jakka var for stor akkurat der.

Anonymkode: fe05f...a86

• Liker 3
Skrevet

Ja... og han kontrollerte meg så mye at jeg mistet meg selv, kastet alle klærne mine,  endret stil, og følte meg aldri bra nok for han. Han kontrollerte meg ikke på en hard og åpenbar måte men på akuratt sånn som du skriver, og siden jeg var så forelska lot jeg meg sette ut og påvirkes av det. Vi ble sammen og når det tok slutt fant jeg endelig tilbake til meg selv og vennindene mine var også glad for å få igjen den ekte og trygge meg. 

Pass deg.... ❤😟

Anonymkode: 2b79b...b2d

• Liker 5
Skrevet

Det der er ingen perfeksjonist, han er personlighetsforstyrret.

Anonymkode: ac0e0...1b7

• Liker 4
Skrevet

Enig med de andre, han er ingen perfeksjonist. Han er en usympatisk, overfladisk og manipulerende drittsekk. Løp så fort du kan.

Skrevet

Han liker ikke for den du er, så han vil fikse deg. 

Anonymkode: 08579...2a6

• Liker 3
Skrevet

Æsjj for ek klyse, dropp han!!! Eller bare GHOST han! Hadde jeg gjort uten å ha hatt dårlig samvittighet😊😊

Anonymkode: 919f7...706

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Æsjj for en* klyse, dropp han!!! Eller bare GHOST han! Hadde jeg gjort uten å ha hatt dårlig samvittighet😊😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...