AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #1 Skrevet 22. oktober 2018 Hva synes dere damer om menn som er lavere enn dere. Er de patetiske? Og hva synes dere om menn som ikke bruker smileys i meldingene sine. Er det no-no? Anonymkode: 20ec8...6a8
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #2 Skrevet 22. oktober 2018 Hahah hvor gammel er du? Anonymkode: 1fd6f...631 7
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #3 Skrevet 22. oktober 2018 Du mener patetiske guttevalper? Anonymkode: 7bf34...6ca
nordlending Skrevet 22. oktober 2018 #4 Skrevet 22. oktober 2018 (endret) Dersom menn som er lavere enn meg er patetiske, har det ingenting med høyden å gjøre. Verken de eller jeg kan gjøre noe med høyden vår. Endret 22. oktober 2018 av nordlending 7
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #5 Skrevet 22. oktober 2018 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva synes dere damer om menn som er lavere enn dere. Er de patetiske? Og hva synes dere om menn som ikke bruker smileys i meldingene sine. Er det no-no? Anonymkode: 20ec8...6a8 1. De fleste kvinner tenner best på menn som er større enn dem selv. 2. Anser du ‘menn som ikke bruker smileys’ som egen kategori? Er du sånn? Anonymkode: 4f3d4...cc6 1
Sparkling_Pink Skrevet 22. oktober 2018 #6 Skrevet 22. oktober 2018 Lave menn er stort sett høyere enn meg. De mannfolkene jeg er interessert i har rett rygg, lukter godt og har fine øyne. Menn som ikke bruker smileys i meldinger, bruker ikke smileys i meldinger. Han som kommuniserer humoristisk, intentligent og har god takt og tone stiller langt bedre enn en som ikke gjør det. Smileys kan være inkludert eller ikke inkludert. Spiller liten rolle. 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #7 Skrevet 22. oktober 2018 Min kjæreste er 173 cm og jeg digger han, han bruker lite emojies😝 Jeg er kun 160 cm og finner dessverre menn som er like lave og mye tynnere enn meg antennende dessverre. Anonymkode: 47e3f...db8
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #8 Skrevet 22. oktober 2018 Definer en lav mann da? Jeg har ikke noe imot dem, så lenge de ikke er av den bitre og usikre typen som ikke takler at en kvinne er høyere enn han og oppfører seg ufint på grunn av det. Det er det som er patetisk. Ikke høyden hans. Jeg er ikke flink til å bruke emojis selv, men noen ganger kan det være vanskelig å vite hva noen mener så prøver å slenge på et smilefjes for å vise at noe var vennlig ment. Noen klarer å tolke alt i verste mening, så det er greit å bruke litt emojis i hvert fall Anonymkode: 7ec9b...883
Ginavn Skrevet 22. oktober 2018 #9 Skrevet 22. oktober 2018 Hva er lavt? Jeg er 170 og kunne vært sammen med en som er lavere enn meg. Selvfølgelig, er han 130 og vi møtes gjennom Tinder hadde det vel kanskje vært greit å vite det på forhånd. Teoretisk situasjon, altså, da jeg er gift Jeg liker smileansikter Nå trenger du ikke bruke dem etter hver eneste setning, men et menneske som aldri bruker dem i mer uformelle meldninger blir nok kanskje sett på som alvorstungt. Det jeg virkelig ikke liker er "Ok.". Bare er noe med det punktumet. For ikke å snakke om "k." - altså, punktum får du til, men ikke o-en i "ok"?! En sånn "Ok." ser traust ut. Observèr forskjellen: "Hei, jeg kommer litt for sent! Bussen var full og jeg må vente på neste Beklager!" "Ok." (Ditt forbanna nek, må da for faen kunne klare å beregne bedre tid?!) "Hei, jeg kommer litt for sent! Bussen var full og jeg må vente på neste Beklager!" "Ok " (Ikke noe problem, sånt skjer) Men jeg er spesiell. Mamma har sagt det! 4
Hulderen Skrevet 22. oktober 2018 #10 Skrevet 22. oktober 2018 Jeg liker lave menn. Men jeg kan ikke huske å ha møtt en voksen mann som er lavere enn meg, så det kan jeg ikke svare på. Den laveste kjæresten jeg har hatt var 165, og det var helt supert, for han var det så lett å danse med. Selv er jeg 160.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #11 Skrevet 22. oktober 2018 Nå er det ikke særlig mange menn som er lavere enn 158, så jeg har egentlig aldri hatt det problemet. Jeg holdt på å le meg ihjel da en mann på 177 sa han var lav. Jeg synes 177 er veldig høyt, hahah. Anonymkode: e0fa6...9bc 2
Tibbie Skrevet 22. oktober 2018 #12 Skrevet 22. oktober 2018 "Patetisk" var et litt rart ordvalg, men forstår hva du lurer på Jeg har ingenting imot lave menn, og har aldri hatt det. Eksen min er like høy som meg, og han er langt fra "patetisk". Kanskje jeg hadde brydd meg litt mer om jeg var en over gjennomsnittet høy jente selv. Da ville en under gjennomsnittet lav mann fått meg til å føle meg enda høyere og mindre feminin. Men det går jo på egen selvsikkerhet, ikke på han. Og til det siste: Ja. Jeg hater at folk generelt ikke bruker emojis i meldinger! Det er en del av dagens sosiale, skriftspråk. Meldingen kan lett misforstår uten emojis
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #13 Skrevet 22. oktober 2018 Kjæresten min er like høy som meg. Og jeg får til og med gå med høye hæler. Høyden hans bryr meg ikke, så lenge han uansett er mandig og sterkere enn meg. Tenker ærlig talt ikke over høyden hans. Ikke annet enn når vi har sex. For det er unektelig en stor fordel når det gjelder sexstillinger. Anonymkode: 95feb...65c
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #14 Skrevet 22. oktober 2018 Er 157 så ville hatt en som er høyre en meg. Liker smileys i samtaler. 😊 Anonymkode: 185df...b61
BiancaWhite Skrevet 22. oktober 2018 #15 Skrevet 22. oktober 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva synes dere damer om menn som er lavere enn dere. Er de patetiske? Og hva synes dere om menn som ikke bruker smileys i meldingene sine. Er det no-no? Anonymkode: 20ec8...6a8 Jeg har ingen formening om menn som er lavere enn meg. De er bare lavere. Om en mann er 1-2 cm lavere enn meg gjør det ikke noe hvis jeg er forelska nok, men helst vil jeg ha en som er like høy eller høyere. De lave er ikke de jeg blir betatt av, men jeg tror ikke de som er så mye lavere enn meg ser meg som noe datingmateriale heller, så det blir gjensidig. Å ikke bruke masse smileys i meldinger er tegn på at en har blitt mer voksen, ofte. Føler samtalen er mer seriøs faktisk. Blunketegn er i hvertfall ikke noe jeg setter pris på.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #16 Skrevet 22. oktober 2018 En av mine to forelskelser i livet er på høyde med meg selv (under 170). Blir fortsatt tent når jeg ser han, selvom jeg kanskje lettere legger merke til høye menn. Så lenge han ikke er ti cm lavere enn meg går det bra! Anonymkode: 81caa...149
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #17 Skrevet 22. oktober 2018 Liker lave menn best, er 1,66 selv så de aller fleste er uansett høyere enn meg (har datet et par som var lavere). Jeg bruker å avvente om de bruker emojis eller ikke. Det er en interessant øvelse å skrive uten når man er vant til å bruke dem så jeg speiler gjerne den jeg skriver med. Anonymkode: b2e24...4df
Oddy Skrevet 22. oktober 2018 #18 Skrevet 22. oktober 2018 Har ikke noe imot menn som er lavere enn meg. Selv er jeg rundt 170 og datet en fyr som var rundt 160, hadde aldri i tankene at det var noe negativt med høyden hans.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #19 Skrevet 22. oktober 2018 Et smiletegn, blunketegn eller kyssetegn en gang i blandt er koselig Anonymkode: 81caa...149
Kaffefrøken Skrevet 22. oktober 2018 #20 Skrevet 22. oktober 2018 Patetiske fordi de er lave? Hva er din definisjon av lav? Er selv 171, og har en x med samme høyde og en på 173. Emojis bryr meg fint lite.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå