Gå til innhold

Foretrekker du midtskill eller sideskill ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, overskriften sier sitt ... Foretrekker du midtskill eller sideskill? Enten om det er på deg selv eller andre... eller bare generelt. Hva foretrekker du/ syntes du er finest? Skriv gjerne alderen din også :) 

Anonymkode: e7c6b...e43

Skrevet

Sideskill både på meg og andre.. Fordi de aller fleste mangler symmetri 👩

40 årig kjerring.

Anonymkode: 97000...b5a

• Liker 4
Skrevet

Sideskill. Fossil på førr her også. 

Anonymkode: 711c4...d9c

• Liker 3
Skrevet

Sideskill, føler ikke midtskill passer meg.

• Liker 1
Skrevet

Midtskill er fint om man har sveis med volum eller krøller. 

Skrevet

Sideskill. Kjerring på noen-og-førti her også. Har med noen få unntak hatt samme sideskill siden jeg var 17. 

• Liker 1
Skrevet

Bob med midtskill

• Liker 1
Skrevet

Midtskill på meg selv, føler jeg ser helt corny ut med sideskill som at jeg har på meg hatt eller parykk  😛 muligens bare en vanesak men aldri klart å bli vant til det! På andre legger jeg egentlig ikke merke til hva de har 

Anonymkode: c7c46...305

• Liker 1
Skrevet (endret)

Midtskill. Har langt hår med krøller, og synes sideskill ser rart ut på meg. Er i slutten av 40-årene. 

Endret av Perelandra
Skrevet

Hadde midtskill "i alle år" jeg er født sent på 60-tallet og tror alle gikk med midtskill, kan ikke huske annet på barne og ungdomskolen, videregående, som ung voksen etc Jeg skiftet til sideskill ca 15 år siden, og har beholdt der, da jeg ikke har symmetrisk ansikt, og jeg ser jeg kler sideskill mye bedre

Anonymkode: ffba1...716

Skrevet

Liker sideskill på meg selv. Jeg barberte meg i sommer og håret har endelig vokst ut såpass nå at jeg har en tjukk pixie som kan ordnes sånn som jeg vil ha den. Da blir det voks og sideskill da jeg kler det best. Det kommer an på hva folk kler, rett og slett.

Skrevet

Sideskill. Ser helt dust ut med midtskill. 

Jeg er 27

• Liker 1
Skrevet

Sideskill. Jeg personlig synes ingen kler midtskill. 

Anonymkode: f6c4d...03c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...