Gå til innhold

Glemte kjøttboller i ikeaposen.

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi har to greie inntekter, ja. Men ikke veldig mye over snittet i Norge. 

Anonymkode: 1f1cc...2d5

Forøvrig var ikke inntekten grunnen til at jeg glemte kjøttbollene. Det var livet, generelt. Trodde bare det var «ting» i den 🙂 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan det går an å glemme? Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men vi andre er bare mennesker. 

Anonymkode: ff1d7...e97

Du har tydeligvis ekstremt dårlig hukommelse, som ikke greier å sitere riktig engang. "Hvordan går det an å glemme at man har kjøpt mat ..." skrev jeg.

Skrevet
På 23.10.2018 den 14.07, Mystic woman skrev:

Du har tydeligvis ekstremt dårlig hukommelse, som ikke greier å sitere riktig engang. "Hvordan går det an å glemme at man har kjøpt mat ..." skrev jeg.

Så sint. 

Anonymkode: 632af...983

Skrevet

Ehh... nei. Viss det var ordet "mat", eller mangelen av det, som fikk deg til å falle ut bør du gå å spise. Folk glemmer i en hektisk hverdag. Trolig har TS barn, hund, oppvaskmaskin, vaskemaskin eller noe som hastet mer. Eller hun kollapset på sofaen. Noe de fleste gjør etter en tur på IKEA. Hun glippa, for det skjer faktisk vanlige folk. De glipper iblant.

• Liker 2
Skrevet

Nei, hun stilte spørsmålet tilbake. 

Skrevet
På 23.10.2018 den 11.11, AnonymBruker skrev:

Forøvrig var ikke inntekten grunnen til at jeg glemte kjøttbollene. Det var livet, generelt. Trodde bare det var «ting» i den 🙂 

Ingen stiller spørsmål om din inntekt, og jeg tror alle glemmer noe i IKEA-posen :) Det er nesten en selvfølge etter en slik handletur.

Skrevet

Hadde dette vært fra en matbutikk kan jeg forstå at man lurer på hvordan det går an å glemme, men dette ble handlet på Ikea, en butikk som ikke først og fremst selger mat. Jeg kan godt forstå at en pakke kjøttboller kan bli glemt i en stor pose med telys, servietter, et par pledd, en pute, nye vannglass og annet som ikke er spiselig. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...