Gå til innhold

Hva koster det å Skifte dekk?


Gjest Lily_88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

400 kroner hos "Grøftekanten/Jordet/Bakgården Auto".

Anonymkode: b775a...850

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, slutt skrev:
 

300 hos kebaben i min bydel.

Asraf's Kebab&Dekkskift?

Anonymkode: b775a...850

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Asraf's Kebab&Dekkskift?

Anonymkode: b775a...850

Noe sånt. Lagret på tlf som "Kebab dekkdude".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lily_88

Enn Vianor ellermerkeforhandler? Mekonomen kanskje? Ca.pris bare? 100,- per dekk elns?

Knakk armen i går 😩 venner gidder ikke, så da må jeg få noen til å gjøre det for meg 😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lily_88 skrev:
 

Enn Vianor ellermerkeforhandler? Mekonomen kanskje? Ca.pris bare? 100,- per dekk elns?

Knakk armen i går 😩 venner gidder ikke, så da må jeg få noen til å gjøre det for meg 😒

Mer en 150-lapp pr dekk. 

Anonymkode: 20b78...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lily_88 skrev:
 

Enn Vianor ellermerkeforhandler? Mekonomen kanskje? Ca.pris bare? 100,- per dekk elns?

Knakk armen i går 😩 venner gidder ikke, så da må jeg få noen til å gjøre det for meg 😒

Synes faktisk ikke man kan forvente at venner skifter dekk på bilen for deg. Ikke noe å klage over (om du da ikke hjelper de med masse greier og de aldri hjelper deg tilbake, da kan det være annerledes). 

Anonymkode: c07f6...954

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Synes faktisk ikke man kan forvente at venner skifter dekk på bilen for deg. Ikke noe å klage over (om du da ikke hjelper de med masse greier og de aldri hjelper deg tilbake, da kan det være annerledes). 

Anonymkode: c07f6...954

Forvente og forvente, de fleste jeg kjenner stiller opp for andre når de f.eks. har brukket armen (som TS). Er neppe sånn at alle de kjenner brekker armen i hjulskift-tider, eller at TS pleier å skade seg så ofte at det blir problematisk heller, såpass kan man vel nesten forvente at gode venner stiller opp, forutsatt at de KAN skifte hjul og har mulighet til å gjøre det, selvfølgelig. 

Anonymkode: b34a7...e4c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

398 på vianor , 250 hos dekkproff  - så vil si fra 250 og oppover, alt etter type sted. 

Anonymkode: de854...7da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lily_88
9 minutter siden, AnonymBruker said:
 

398 på vianor , 250 hos dekkproff  - så vil si fra 250 og oppover, alt etter type sted. 

Anonymkode: de854...7da

Takk.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, Lily_88 skrev:
 

Hva koster det? Får ikke skiftet selv

Fra 290 kroner og oppover. Noen merkeforhandlere har gratis dekkskoft for egne kunder/bilmerker. 

Anonymkode: 4254a...1cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lily_88
17 minutter siden, AnonymBruker said:
 

Synes faktisk ikke man kan forvente at venner skifter dekk på bilen for deg. Ikke noe å klage over (om du da ikke hjelper de med masse greier og de aldri hjelper deg tilbake, da kan det være annerledes). 

Anonymkode: c07f6...954

Jeg forventer ikke, men føler at når jeg har stått på og stilt opp for ganske mange i flere år, og når jeg MÅ ha hjelp (jeg har knekt armen min, og min mann er på sykehus), og plutselig kan ingen hjelpe litt en gang, ikke når jeg spør de om priser om de vet, så må jeg spørre fremmede her. Og hvordan jeg skal få bilen ned på en eller annen bilforhandler med dekk i bagasjerommet, blir neste problem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lily_88
1 minutt siden, AnonymBruker said:
 

Fra 290 kroner og oppover. Noen merkeforhandlere har gratis dekkskoft for egne kunder/bilmerker. 

Anonymkode: 4254a...1cc

Takk, Da ringer jeg suzuki forhandleren min først 😊 Brukte nærmere 25 000 på biltjafs hos de i år , kanskje de er hyggelige og tar litt mindre enn vanlig på dekkskift 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...