AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #1 Skrevet 22. oktober 2018 Heisann. Jeg vet ikke helt hvordan el hva jeg skal gjøre med dette, litt tullete egentlig. Jeg har datet en kar noen ganger, og alt går bra. Så var jeg spontan og foreslo at vi kunne tusle hjem til han, for det var kortere dit og slik. Så dro vi hjem til han. Og han bare "ja, det er litt rotete for tiden..." det var mildt sagt en underdrivelse! Altså... Jeg tror han småstressa litt, men der var det ymse. Ølbokser etter fest for en uke siden, tallerkener, glass,... På benken var det ymse der og. Han viste meg rundt da, og det var sperm papir rundt senga.. Ellers et fint hus! Dette er en voksen mann altså...mye hjemme hos mor. Er dette noe som bare er tilfeldig fordi han er "ungkar", eller er han sånn av natur, og fremtidige dame må bare finne seg i å vite hvor plassen sin er på kjøkkenet? 😅 Går det ikke ann å gå de få meterne til oppvaskmaskina? Anonymkode: ec9bc...6f9
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #2 Skrevet 22. oktober 2018 Lat og skitten kalles det. Æsj så turnoff! Hadde latt han få en sjanse til men så jeg mer rot hadde det vært dump Anonymkode: 7bca2...319 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #3 Skrevet 22. oktober 2018 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lat og skitten kalles det. Æsj så turnoff! Hadde latt han få en sjanse til men så jeg mer rot hadde det vært dump Anonymkode: 7bca2...319 Det var nesten så jeg lurte på om det er.. Mulig å ha det så rotete..? TS Anonymkode: ec9bc...6f9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå