Gå til innhold

Hvem får se på deg?


gladogvanlig

Anbefalte innlegg

Mange tenner på å bli sett når de er nakne, når du onanerer eller når de har sex med andre. Mange tenner ikke på det.

Kanskje søkt problemstilling - men hvis du MÅTTE velge en (eller flere) som fikk se på at du hadde sex, hvem ville komme øverst på listen? (mannen din eller kona di teller selvsagt ikke...)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fastlegen min

gynekologen min

en veldig kåt kompis som jeg vet hadde villet sett på.

en venns pappa

Anonymkode: ecdd6...047

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ai, dette har jeg aldri tenkt på! Ikke en fantasi jeg har for å si det sånn. Hvis jeg måtte velge så hadde det blitt hun venninna jeg snakker mest om sex med. Både fordi det hadde vært minst flaut, og fordi det kunne ha vært litt spennende.

Anonymkode: a0626...cca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fetteren til mannen min. Vet at han synes jeg er heit - han kommenterte en gang på fest at jeg "lyste" av sex. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som har gjort det i mange år allerede..... Vanskelig å beskrive hva han er, kompis/bekjent/tilfeldig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666

Jeg fantaserer ofte om at andre ser meg når jeg har sex. Det er mange som kan komme på den lista, men ingen spesifikke som peker seg ut... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Interessant at dette er en vanlig fantasi blant kvinner, men en uvanlig fantasi blant menn. Ingen kvinne ville innrømmet fantasien hvis de visste hva dette fortalte om kjønnsforskjeller ... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville nok at en random gutt skulle sett på. Ikke en jente, i hvert fall. Men har null interesse av å onanere foran noen. Dog kunne jeg tenkt meg å se på en gutt runke.

Anonymkode: 6c1df...918

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det bare er snakk om å være naken ville jeg gjerne at både jenter og gutter i nogenlunde riktig alder skulle sett meg. Hadde vært artig. Er derfor jeg har eksperimentert en del på snapchat. 

Anonymkode: 6c1df...918

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.10.2018 den 23.07, frk.jus skrev:

Mange tenner på å bli sett når de er nakne, når du onanerer eller når de har sex med andre. Mange tenner ikke på det.

Kanskje søkt problemstilling - men hvis du MÅTTE velge en (eller flere) som fikk se på at du hadde sex, hvem ville komme øverst på listen? (mannen din eller kona di teller selvsagt ikke...)

Tja litt morsom problemstilling dette. Som mange menn så har jeg også sånn "jeg liker å vise meg frem til damer" fetisj, men desverre så liker de fleste damer det ikke med begrunnelse "det gir dem ingenting". Så den fantasien har blitt satt langt inn i skapet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Tja litt morsom problemstilling dette. Som mange menn så har jeg også sånn "jeg liker å vise meg frem til damer" fetisj, men desverre så liker de fleste damer det ikke med begrunnelse "det gir dem ingenting". Så den fantasien har blitt satt langt inn i skapet. 

Jeg er en som liker sånt, men aner ikke hvor jeg kan finne en «arena» hvor det er mulig!

Anonymkode: b5633...b6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske logisk dette. Mange menn liker å se mens mange kvinner liker å bli sett på. Men det må vel skje litt sånn tilforlatelig slik at ingen kan klandres etterpå? Han vil ikke få stempelet som «gris» og hun vil ikke få stempel som lett på tråden.

De mest elektriske situasjonene er ofte når man litt uforvarende og tilfeldig kommer opp i en situasjon der han ser i smug mens hun er naken eller i en seksuell situasjon. Han er redd for å bli fersket men lurer på om hun vet at han ser på henne. Mens hun er usikker på om han ser henne men bestemmer seg for å gjøre ting som er egnet til å erte han opp.

Dette er ikke bare en «mannsgrisfantasi». Flere kvinner har betrodd seg til meg og beskrevet hvordan de for eksempel når de soler seg, gjør ting som er egnet til å erte opp menn som er på samme sted. Noen beskriver hvordan det tenner dem å bli observert hvis de sitter og tisser på offentlig sted eller ute i naturen.

Ikke veldig rart kanskje at en del menn blir forvirret når de blir beskyldt for kikking?

For egen del må jeg si at jeg liker kvinner som på en elegant og tilforlatelig måte lever ut denne siden av sin egen seksualitet. Uten at det trenger å bli vulgært.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...