AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #1 Skrevet 21. oktober 2018 Kort oppsummert: Jeg er litt betatt av en kompis. Vi har kjent hverandre i mange år nå. I januar gikk han ut av et forhold. Jeg har merka at han helt sia i sommer har prøvd seg litt på meg. Hva hans intensjoner har vært, har vært ganske uklare. Egentlig har jeg sagt til han at jeg ikke vil at vennskapet vårt skal gå adundas, så jeg har på en måte "friendzona" han mer enn en gang. Jeg er så redd for avvisning, så jeg tør ikke si no om hva jeg egentlig føler. Ikke vet jeg om han er over eksen heller. Forrige helg var jeg på besøk hos han, og vi spilte brettspill. Plutselig begynte vi å kline. Det skjedde ikke no mer, og dagen etterpå møttes vi for å snakke om det. Jeg føler at gutter jeg har vært sammen med før har vært veldig klare på hva de ønsker. Han sa at han egentlig bare syntes det var "hyggelig", og at han aldri ville ha prøvd å ha sex med meg. Da vi sa hadet følte jeg likevel det var no usagt der, no han ikke ville fortelle meg.. jeg vet ikke. Mulig det bare er meg. Men samtidig, hadde han villet no mer, hadde han kanskje vært klarere på det? Alt dette gjør ting så vanskelig. Jeg vet ikke hva jeg skal ta meg til 😕 Anonymkode: 91c0c...eb4
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #2 Skrevet 21. oktober 2018 Hvis du vil ha han som en venn i flere år da må du ikke ha sex med han. Det ødelegger vennskap. Erfaring.... Anonymkode: e8f81...f05 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #3 Skrevet 21. oktober 2018 Dere pratet om det. Du var tydeligvis klar på at du ikke ville ødelegge vennskapet. Han turte ikke da å si hva han egentlig følte. Ville ikke bli avvist. Sa derfor han aldri ville prøve på mer. Typisk forsvars svar, for å ikke bli ydmyket eller avvist selv. Her burde du si rett ut at du føler noe mer? ❤️ Anonymkode: 94461...8a0 5
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #4 Skrevet 21. oktober 2018 Du mister han kanskje som venn om dere prøver og det ikke funker, men om det funker og blir dere får du en kjæreste-samboer-mann som du oppriktig kan si at du liker som venn. Min mann er min beste venn, hadde aldri giddet å gifte meg med noe mindre. Men ballen er hos deg. Anonymkode: 2abae...343 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #5 Skrevet 21. oktober 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du vil ha han som en venn i flere år da må du ikke ha sex med han. Det ødelegger vennskap. Erfaring.... Anonymkode: e8f81...f05 Kommer aldri til å ha sex med han så lenge vi kun er venner. 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere pratet om det. Du var tydeligvis klar på at du ikke ville ødelegge vennskapet. Han turte ikke da å si hva han egentlig følte. Ville ikke bli avvist. Sa derfor han aldri ville prøve på mer. Typisk forsvars svar, for å ikke bli ydmyket eller avvist selv. Her burde du si rett ut at du føler noe mer? ❤️ Anonymkode: 94461...8a0 Ja.. mulig du har rett. Jeg er bare så feig. Hva om jeg har overtolka alt? Hva om han fortsatt vil ha eksen? Jeg vet jeg burde si noe mer. Men hva hvis han bare er ute etter sex? Jeg sa jo det til han, at han kan jo ligge med hvem som helst andre jenter enn meg, om han ville ha seg noe. Anonymkode: 91c0c...eb4
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #6 Skrevet 21. oktober 2018 Hvis han sa rett ut at han aldri ville prøvd å ha sex med deg, er det vel ingen tvil? Eller tenker du at han sier ting i forsvar, ikke sier ting fordi han ikke tørr og er redd for å bli såret, og at han bare trenger tid og alt det der? I så fall har alle hørt den historien 100 Ganger før.. og det har desverre ikke gått så bra i de fleste tilfeller. Se på hva han gjør, å ta han på ordet. De fleste mannfolk er ikke så redde at de ikke tør å si ting. Hadde jeg vært deg, hadde jeg sagt rett ut hva jeg mener, og spurt han hva han tenker om det. Da kan du enten få en bekreftelse på det, eller legge ballen død. Så slipper du å gå å gruble Anonymkode: bfb21...6b4 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #7 Skrevet 22. oktober 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis han sa rett ut at han aldri ville prøvd å ha sex med deg, er det vel ingen tvil? Eller tenker du at han sier ting i forsvar, ikke sier ting fordi han ikke tørr og er redd for å bli såret, og at han bare trenger tid og alt det der? I så fall har alle hørt den historien 100 Ganger før.. og det har desverre ikke gått så bra i de fleste tilfeller. Se på hva han gjør, å ta han på ordet. De fleste mannfolk er ikke så redde at de ikke tør å si ting. Hadde jeg vært deg, hadde jeg sagt rett ut hva jeg mener, og spurt han hva han tenker om det. Da kan du enten få en bekreftelse på det, eller legge ballen død. Så slipper du å gå å gruble Anonymkode: bfb21...6b4 Egentlig tror jeg han mente at han ikke ville presse meg til noe. Hans oppførsel har vist noe annet, synes jeg. Men jeg er også enig med deg, jeg gidder ikke usikkerhet. Been there, done that. Men så har jeg regelrett sagt til han at jeg indirekte kun vil ha vennskap, så kan jo forstå om han trekker seg unna da. Men jeg vet ikke. Må vurdere om jeg skal si noe, men det er vanskelig. Anonymkode: 91c0c...eb4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå