Gå til innhold

Flatt bilbatteri


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Får starthjelp i morgen, men hvor lenge eller langt bør jeg kjøre før bilen er trygg å parkere igjen? 

Anonymkode: dd722...f50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk beskjed at et batteri lader med en gang en kjører, men at for sikkerhets skyld burde jeg ta en god tur og ikke småturer den dagen. Jeg kjørte en runde på ca 50km, holdt bra det. 

Anonymkode: 67d2b...046

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vet du hvorfor den gikk tom for strøm? I mitt tilfelle var det noe  som sugde batteri selv om bilen var av, når det ordnet seg var det null problem senere.

Anonymkode: 67d2b...046

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg fikk beskjed at et batteri lader med en gang en kjører, men at for sikkerhets skyld burde jeg ta en god tur og ikke småturer den dagen. Jeg kjørte en runde på ca 50km, holdt bra det. 

Anonymkode: 67d2b...046

Ok. Takk. :) 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Men vet du hvorfor den gikk tom for strøm? I mitt tilfelle var det noe  som sugde batteri selv om bilen var av, når det ordnet seg var det null problem senere.

Anonymkode: 67d2b...046

Jeg har bare kjørt korte avstander denne sensommeren og høsten. Regner med at mangel på langturer forstyrrer balansen. Batteriet var nytt i fjor vår.

Anonymkode: dd722...f50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Ok. Takk. :) 

Jeg har bare kjørt korte avstander denne sensommeren og høsten. Regner med at mangel på langturer forstyrrer balansen. Batteriet var nytt i fjor vår.

Anonymkode: dd722...f50

Det kan se ut for st det er kjøretid som er drepen for batteriet ditt. Har du mulighet for å sette på lader, gjør dèt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...