AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #1 Skrevet 21. oktober 2018 Jeg er så jævla forbanna sliten. Den yngste på 4 har vært syk en hel uke, men er frisk nå. I "min uke". Hun blir sint når hun ikke får viljen sin, og krangler mye med søstra på 9. De skriker mye til hverandre. Har hele uka gått rundt og vært sur og sliten, med en masete unge hjemme. Leiligheten ser fader ta ikke ut og klesvask er stor. Kjenner det blir godt å kunne gjøre andre ting i neste uke og lurer på om jeg er FÆL som tenker sånn? Anonymkode: 250f7...488
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #2 Skrevet 21. oktober 2018 Selvfølgelig er du ikke fæl som tenker sånn. Vi alle får disse øyeblikkene i livet. Synes du klarer deg bra jeg Anonymkode: 85056...b23 6
spegel Skrevet 21. oktober 2018 #3 Skrevet 21. oktober 2018 Selvfølgelig ikke. Det er tøft å være aleneforelder. Regner med at du behandler barna dine bra likevel, på tross av disse tankene.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #4 Skrevet 21. oktober 2018 3 minutter siden, spegel skrev: Selvfølgelig ikke. Det er tøft å være aleneforelder. Regner med at du behandler barna dine bra likevel, på tross av disse tankene. Hu er ikke aleneforelder når hu har barna annenhver uke! Anonymkode: 737ff...767 20
solmåneogstjerner Skrevet 21. oktober 2018 #5 Skrevet 21. oktober 2018 Det er jo fullstendig forståelig! Jeg kjenner det slik ofte. Sørg for å slappe godt av og gjør noen ting du har lyst til neste uke. Uten dårlig samvittighet!
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #6 Skrevet 21. oktober 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hu er ikke aleneforelder når hu har barna annenhver uke! Anonymkode: 737ff...767 Godt du sitter på fasiten da. Har helt klart mer barnefri enn mange andre foreldre i samme situasjon. Så hva er jeg da når her ikke har samboer og er alene med barn halve tiden, bare en vanlig forelder? Anonymkode: 250f7...488 6
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #7 Skrevet 21. oktober 2018 Ah, hadde sønnen min hjemme fra skolen i en uke etter at han hadde operert i fjor. Å være hjemme med en unge som egentlig er frisk men ikke får dra på skolen og sosialisert seg var PYTON. Han var så sur, sutrete og gretten atte fysj. Skjønner deg godt jeg. Anonymkode: fe77d...b78 2
TeamWP Skrevet 21. oktober 2018 #8 Skrevet 21. oktober 2018 Du er ikke fæl❤ alle foreldre opplever nok sånt fra tid til annen. Det går seg nok til,plutselig en dag har du overskudd og shiner kåken , plutselig har søsknene en god periode uten skriking,også kjenner du på at jaggu elsker du disse ungene,uten et men bak🤗 Det er bare litt tøft av og til🍬 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #9 Skrevet 21. oktober 2018 Skjønner deg godt! Misunner deg faktisk litt den annenhver uken helt fri, selv om jeg er gift. Anonymkode: 7fb3a...f14 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #10 Skrevet 21. oktober 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner deg godt! Misunner deg faktisk litt den annenhver uken helt fri, selv om jeg er gift. Anonymkode: 7fb3a...f14 Den kan jeg se. Jeg savner å ha en samboer å komme hjem til, snakke med på kveldene og at vi er to om alt, inkl barneoppdragelse. Ser et sprik i oppdragelse her og hos far.. Dessverre ville han ut av forholdet så da ble det slik. Skulle gjerne sett ungene hver dag selv om de kan gå meg litt på nervene innimellom. Anonymkode: 250f7...488 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #11 Skrevet 21. oktober 2018 14 minutter siden, TeamWP skrev: Du er ikke fæl❤ alle foreldre opplever nok sånt fra tid til annen. Det går seg nok til,plutselig en dag har du overskudd og shiner kåken , plutselig har søsknene en god periode uten skriking,også kjenner du på at jaggu elsker du disse ungene,uten et men bak🤗 Det er bare litt tøft av og til🍬 Jeg føler meg som verdens verste mamma. De er virkelig de herligste ungene som finnes, med mange gode kommentarer på lur. Største gjør det så bra på skole og har mange venner og minsten kan sjarmere alle og enhver. Håper ting blir bedre. Anonymkode: 250f7...488
Pearl2.0 Skrevet 21. oktober 2018 #12 Skrevet 21. oktober 2018 Du er ikke fæl, jeg skjønner det kjempegodt! Det er slitsomt å gå hjemme med barn som ikke er så syke at de bare vil ligge og slappe av.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #13 Skrevet 21. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hu er ikke aleneforelder når hu har barna annenhver uke! Anonymkode: 737ff...767 Måtte komme en sånn ja 😂 Anonymkode: d143f...6fc 2
Carrot Skrevet 21. oktober 2018 #14 Skrevet 21. oktober 2018 Som eneforelder halve tiden (for å tilfredsstille gulpet fra ab over her) så er det helt forståelig at du blir sliten i de ukene du har alt ansvaret alene - spesielt med syke barn som kvikner til osv.. Det er normalt for familier med to foreldre hele tiden også det, så nei - det gjør deg ikke til en dårlig forelder, det gjør det til et helt vanlig menneske.. 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #15 Skrevet 21. oktober 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Måtte komme en sånn ja 😂 Anonymkode: d143f...6fc De klarer ikke dy seg... Anonymkode: aeda0...533 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #16 Skrevet 21. oktober 2018 37 minutter siden, Carrot skrev: Som eneforelder halve tiden (for å tilfredsstille gulpet fra ab over her) så er det helt forståelig at du blir sliten i de ukene du har alt ansvaret alene - spesielt med syke barn som kvikner til osv.. Det er normalt for familier med to foreldre hele tiden også det, så nei - det gjør deg ikke til en dårlig forelder, det gjør det til et helt vanlig menneske.. Enig. Mange livssituasjoner enten man er alene eller har partner. Jeg har partner, men har vært MYE alene (pga pendling hver uke), og aldri fått hentet meg inn igjen. Når man er alene hjemme med barna, blir man isolert og ofte veldig alene. Det kan være tøft, enten man har fri innimellom eller ei. Anonymkode: 87bad...cea 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #17 Skrevet 21. oktober 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Godt du sitter på fasiten da. Har helt klart mer barnefri enn mange andre foreldre i samme situasjon. Så hva er jeg da når her ikke har samboer og er alene med barn halve tiden, bare en vanlig forelder? Anonymkode: 250f7...488 Jepp. Aleneforeldre har ansvaret helt alene, du har ikke det. Du har en å dele ansvaret med. Anonymkode: 0f0e9...fac 6
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #18 Skrevet 21. oktober 2018 Det er menneskelig å føle sånn:) Anonymkode: f4686...7d5
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #19 Skrevet 21. oktober 2018 4 timer siden, spegel skrev: Selvfølgelig ikke. Det er tøft å være aleneforelder. Regner med at du behandler barna dine bra likevel, på tross av disse tankene. Ikke aleneforeldre når du har fri 1uke annenhver uke... Jeg har aldri fri.. Anonymkode: 7de97...66b 6
Gjest COSL Innovator Skrevet 21. oktober 2018 #20 Skrevet 21. oktober 2018 Bare å glede seg til tenårene, da skal jeg love deg hodebry til tider. Du kommer til å savne den tiden du har nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå