Gå til innhold

Til dere som også er den andre kvinnen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg datet en fyr for noen år siden. Han ble sammen med en annen og livet gikk videre. No har det gått noen år og vi har vært gjennom mange runder. Jeg vet ikke hva jeg skal kalle «forholdet» vårt, men vi har hatt mer og mindre kontakt siden da han ble sammen med en annen. Jeg ønsket ikke å ha noe mer med han å gjøre når han ble sammen med henne, for vil ikke være «en slik jente» karma osv, men slik gikk det ikke tilslutt. Følelsene har komt og gått når det gjelder han og vi har holdt kontakt på messenger og Snapchat. Jeg vil ikke si noe om hva det gjelder her, men det forholdet han er i er problematisk. Samtidig er jeg i en livsituasjon som  ikke bare er å «hoppe inn i» Vi er som venner som flørter, hvis det går an å si det slik. Vi har truffet hverandre 2 ganger etter han ble sammen med henne. Jeg var veldig frem og tilbake på hva jeg skulle gjøre. Vært sint og forbanna på han og forsøkt å ta avstand. Men jeg er veldig glad i han vi har ett bånd som jeg ikke skjønner helt hva er. 95% av tiden så er det han som tar kontakt med meg. For jeg prøver å  ta vare på megselv «følelsesmessig» ift han, så derfor tar jeg ikke så te kontakt. Jeg har datet andre osv, men vi har hatt mer eller mindre kontakt hele veien.Vi snakker om alt mulig og vi ler og tuller oss. Det er 1,5 år siden sist vi traff hverandre. Han har spurt veldig mange ganger om vi kan treffes. Vi traff hverandre i går. Var fantastisk, men jeg tørr ikke åpne meg for han ift «oss» og jeg vet ikke hva han egentlig tenker. Er usikker på om han vet det selv. Jeg er ikke sikker på det selv. Aner ikke hva jeg skal gjøre med dette.

Om du har vært i lignende situasjon, så trenger jeg råd fra deg 💗

Vet all moralpreken ang dette, så det trenger jeg ingen oppdatering på.

Påforhånd, takk 💗

Anonymkode: a3a5a...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rettelse: 1,5 år siden vi traff hverandre sist

ts

Anonymkode: a3a5a...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go for it! Dersom du aldri åpner deg, og han aldri gjør det først heller, kommer du alltid til å angre og tenke "tenk om". Det er sterkt å tørre å være sårbar. Hvis du aldri gjør det, kommer han til slutt å tenke på at det kanskje kan skje mellom dere, og gå videre. Spør om dere skal møtes, bare for å snakke eller henge, en kjøretur eller noe slikt. 

Anonymkode: 9c2e1...32a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Go for it! Dersom du aldri åpner deg, og han aldri gjør det først heller, kommer du alltid til å angre og tenke "tenk om". Det er sterkt å tørre å være sårbar. Hvis du aldri gjør det, kommer han til slutt å tenke på at det kanskje kan skje mellom dere, og gå videre. Spør om dere skal møtes, bare for å snakke eller henge, en kjøretur eller noe slikt. 

Anonymkode: 9c2e1...32a

Ja kanskje jeg skal gjøre det, takk 💗Han virket veldig tankefull når vi gikk fra hverandre i dag. Han er tross alt i forhold også, så jeg vil ikke «utlevere» meg formye, men han har kjøpt seg hytte og lurte på om jeg ville være med der en gang. Hvis vi gjør det så må vi ta det da tenker jeg. Det rare er hvis det ikke blir oss og vi finner ut av det, så vil det gjøre veldig vondt. Det blir jo på en måte ett brudd nesten, vi har jo hatt kontakt i 4 år.

Anonymkode: a3a5a...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som hun andre sier: Go for it! Det er ikke du som blir rammet av karma her for du har ikke gjort noe galt. 

Anonymkode: 35f40...39e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha litt selvrespekt og hold deg unna fram til han eventuelt blir singel.

Anonymkode: 16e61...636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Ha litt selvrespekt og hold deg unna fram til han eventuelt blir singel.

Anonymkode: 16e61...636

Har hatt den runden der, men det har ikke noe med «selvrespekt» å gjøre. Det er komplisert. Både fra min og fra hans side, men etter 4 år så nytter det lenger ikke å prøve å la vær å ha noe med hverandre å gjøre. Vi har forsøkt. 

Anonymkode: a3a5a...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo før du er ærlig mot han (og deg selv) jo bedre er det. Spør han hva han tenker og føler. Ingen andre måter du kan vite.... ikke gi opp før du vet!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Ha litt selvrespekt og hold deg unna fram til han eventuelt blir singel.

Anonymkode: 16e61...636

Er da ikke hennes selvrespekt det er mangel på. Dette oppgulpet kommer kun fra kvinner som selv er redde for å bli single.

Anonymkode: 35f40...39e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg datet en fyr for noen år siden. Han ble sammen med en annen og livet gikk videre. No har det gått noen år og vi har vært gjennom mange runder. Jeg vet ikke hva jeg skal kalle «forholdet» vårt, men vi har hatt mer og mindre kontakt siden da han ble sammen med en annen. Jeg ønsket ikke å ha noe mer med han å gjøre når han ble sammen med henne, for vil ikke være «en slik jente» karma osv, men slik gikk det ikke tilslutt. Følelsene har komt og gått når det gjelder han og vi har holdt kontakt på messenger og Snapchat. Jeg vil ikke si noe om hva det gjelder her, men det forholdet han er i er problematisk. Samtidig er jeg i en livsituasjon som  ikke bare er å «hoppe inn i» Vi er som venner som flørter, hvis det går an å si det slik. Vi har truffet hverandre 2 ganger etter han ble sammen med henne. Jeg var veldig frem og tilbake på hva jeg skulle gjøre. Vært sint og forbanna på han og forsøkt å ta avstand. Men jeg er veldig glad i han vi har ett bånd som jeg ikke skjønner helt hva er. 95% av tiden så er det han som tar kontakt med meg. For jeg prøver å  ta vare på megselv «følelsesmessig» ift han, så derfor tar jeg ikke så te kontakt. Jeg har datet andre osv, men vi har hatt mer eller mindre kontakt hele veien.Vi snakker om alt mulig og vi ler og tuller oss. Det er 1,5 år siden sist vi traff hverandre. Han har spurt veldig mange ganger om vi kan treffes. Vi traff hverandre i går. Var fantastisk, men jeg tørr ikke åpne meg for han ift «oss» og jeg vet ikke hva han egentlig tenker. Er usikker på om han vet det selv. Jeg er ikke sikker på det selv. Aner ikke hva jeg skal gjøre med dette.

Om du har vært i lignende situasjon, så trenger jeg råd fra deg 💗

Vet all moralpreken ang dette, så det trenger jeg ingen oppdatering på.

Påforhånd, takk 💗

Anonymkode: a3a5a...faf

Det er litt rart at han ble sammen med henne istedet for deg da dere holdt på? Hvorfor det? Hvorfor ikke bli sammen med deg framfor henne han er sammen med nå?

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Almond skrev:
 

Jo før du er ærlig mot han (og deg selv) jo bedre er det. Spør han hva han tenker og føler. Ingen andre måter du kan vite.... ikke gi opp før du vet!

💗💗

Anonymkode: a3a5a...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Majott skrev:
 

Det er litt rart at han ble sammen med henne istedet for deg da dere holdt på? Hvorfor det? Hvorfor ikke bli sammen med deg framfor henne han er sammen med nå?

 

For å si det sånn. Jeg skjønner hvorfor, ikke på den måten for å «undergrave» megselv, men vil ikke legge ut om det her. Det har ikke noe med henne som person å gjøre, jeg aner ikke hvem hun er, men mer «praktiske» årsaker, det var «lettere» å bli sammen med henne. Han tok mer hensyn til andres forventinger, enn hva han ønsket selv slik jeg har fått inntrykk av og litt utifra hva han har fortalt og.

Anonymkode: a3a5a...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

For å si det sånn. Jeg skjønner hvorfor, ikke på den måten for å «undergrave» megselv, men vil ikke legge ut om det her. Det har ikke noe med henne som person å gjøre, jeg aner ikke hvem hun er, men mer «praktiske» årsaker, det var «lettere» å bli sammen med henne. Han tok mer hensyn til andres forventinger, enn hva han ønsket selv slik jeg har fått inntrykk av og litt utifra hva han har fortalt og.

Anonymkode: a3a5a...faf

Og da synes du det er greit at han hopper over til deg nå?

Jeg vet ikke noe om hva du synes om hva han har gjort, men det er jo litt rart at han vil ha deg nå, og ikke ville det da dere holdt på for flere år siden?

Det var "lettere" å bli sammen med henne? Hva sier det om han? En som blir sammen med noen fordi det er "lettere" i forhold til andres forventninger i flere år??

Ærlig talt, det er ikke noen god grunn for å være sammen med noen i flere år. Og stakkars henne som har hatt en mann som har vært sammen med henne i flere år fordi han ikke turte annet!

Tror du egentlig på det? 

Anonymkode: 85123...a45

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Og da synes du det er greit at han hopper over til deg nå?

Jeg vet ikke noe om hva du synes om hva han har gjort, men det er jo litt rart at han vil ha deg nå, og ikke ville det da dere holdt på for flere år siden?

Det var "lettere" å bli sammen med henne? Hva sier det om han? En som blir sammen med noen fordi det er "lettere" i forhold til andres forventninger i flere år??

Ærlig talt, det er ikke noen god grunn for å være sammen med noen i flere år. Og stakkars henne som har hatt en mann som har vært sammen med henne i flere år fordi han ikke turte annet!

Tror du egentlig på det? 

Anonymkode: 85123...a45

Ta det helt med ro! Dette er MIN formulering av det, som sakt, jeg vil ikke fortelle detaljer om det her. Da hadde det vært enklere å forstå, men det er ikke viktig for meg at andre skal forstå det, det er ikke dét tråden handler om. Ellers takk.

Anonymkode: a3a5a...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også den andre kvinnen.Det er komplisert her også.Mange ganger har jeg tenkt at jeg skal klare å holde meg unna,men så går det ikke..Aner ikke hvordan jeg skal få det til.Men du må fortelle han hva du ønsker.

Anonymkode: d7a2d...d48

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg er også den andre kvinnen.Det er komplisert her også.Mange ganger har jeg tenkt at jeg skal klare å holde meg unna,men så går det ikke..Aner ikke hvordan jeg skal få det til.Men du må fortelle han hva du ønsker.

Anonymkode: d7a2d...d48

Er veldig glad for tilbakemld fra dere som støtter meg og forstår. Og jeg føler med deg 💗 Det er vanskelig. Jeg må få han til å fortelle meg hva han tenker om oss. Her og nå og fremover. Jeg trenger å vite det før jeg vet for sikkert hva jeg ønsker. Vi må bare være helt ærlige og ta den praten. Hadde vi kunne levd i vår egen boble så hadde det ikke vært noe problem, men for både meg og ham kan vi ikke fortsette slik for all fremtid om det ikke skal bli oss. Det ødlegger jo bare for begge.

Anonymkode: a3a5a...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg er også den andre kvinnen.Det er komplisert her også.Mange ganger har jeg tenkt at jeg skal klare å holde meg unna,men så går det ikke..Aner ikke hvordan jeg skal få det til.Men du må fortelle han hva du ønsker.

Anonymkode: d7a2d...d48

Heier på deg.

Anonymkode: 35f40...39e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Heier på deg.

Anonymkode: 35f40...39e

Takk❤️Jeg skal klare å komme meg utav det...må bare vær helt ærlig på alt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Aim34 skrev:
 

Takk❤️Jeg skal klare å komme meg utav det...må bare vær helt ærlig på alt

Vær forsiktig..jeg håper du slipper det jeg opplevde no.

Anonymkode: a3a5a...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært dum. Veldig veldig dum. Jeg liker ikke meg. Jeg vil være annen 

Anonymkode: a3a5a...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...