Gå til innhold

Fjellet mannen detter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er så møkk lei all det maset rundt mannen, kan de ikke sprenge ned driten? Hadde klikket for meg om jeg bodde under den og måtte evakuere så jævla mange ganger, spreng den ned og bli ferdig for faen! Mannen detter ikke, det er bare noe overnaturlig som skjer der som holder mennesker for narr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymkode: 5c0a2...0c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis de sprenger risikerer de store ødeleggelser på eiendom. Hvem skal være ansvarlig for det mener du? 

Anonymkode: 972b6...9b0

Skrevet

Hva er det som egentlig skjer der borte?

Hvorfor skriver du overnaturlig?

Anonymkode: ad648...5aa

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis de sprenger risikerer de store ødeleggelser på eiendom. Hvem skal være ansvarlig for det mener du? 

Det blir det uansett nor fjellet detter om kanskje 10 år, derfor de evakuerer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!@@@@

Skrevet

Staten burde stå til ansvar for det selvfølgelig. 

Skrevet

Det blir det uansett nor fjellet detter om kanskje 10 år, derfor de evakuerer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!@@@@

Ja, men da blir de ikke erstatningsansvarlig, hvilket de kan bli dersom de sprenger. 

Hvorfor klarer du ikke å skrive normalt? 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Staten burde stå til ansvar for det selvfølgelig. 

De utgiftene vil selvsagt ikke staten ha. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er så møkk lei all det maset rundt mannen, kan de ikke sprenge ned driten? Hadde klikket for meg om jeg bodde under den og måtte evakuere så jævla mange ganger, spreng den ned og bli ferdig for faen! Mannen detter ikke, det er bare noe overnaturlig som skjer der som holder mennesker for narr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hadde du fulgt litt med, så hadde du fått forklaringen på hvorfor dynamitt ikke kan brukes. 

Ellers er der alt flere tråder på Mannens stanhaftige stå/ manglende fall.

Anonymkode: a170b...c4b

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De utgiftene vil selvsagt ikke staten ha. 

Helt utrolig.. Den rike staten vi har! 

En dag er menneskene utryddet. Alt vi etterlot oss var forurensning og en haug med opp sparte penger :biggrin:

Skrevet
On 10/21/2018 at 4:17 PM, AnonymBruker said:

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Puuust... Det var da voldsomt for sinne fordi et fjell muligens kan dette ned. Skjønner at det er irriterende at det hele tiden kommer i nyhetsbildet, men det er tross alt en ganske reell fare for at det detter ned. Og som de har sagt flere ganger i aviser og i nyhetene, dersom du hadde lest det og ikke bare sett på overskriftene, så hadde du sett at grunnen til at de ikke kan sprenge er fordi det vil være fare for livene til de som isåfall får oppdraget om å sprenge fjellet, ettersom det er så veldig rasfarlig. Det vil også ødelegge eiendom og veier og jernbanen om det sprenges..

Anonymkode: 9d415...21f

• Liker 1
Skrevet

Jeg er enig med deg hi i at man blir dritt lei mannen, men pga sikkerhet for de som eventuelt skulle utført sprengingen er ikke det et alternativ. Når det er sagt så burde staten ha definert området som ikke mulig å bo i, og gitt de 9 personene som bor der et annet sted å bo. Dette ville gitt de 9 bosatte ro på et nytt sted, det ville ikke vært behov for all aktiviteten der oppe da et ras ikke ville medført fare for liv og helse, og generelt ville staten nok spart penger til tross for at de måtte gitt ny eiendom til de som er rasutsatte. Nå er jeg klar over at det ikke bare er å flytte mennesker permanent da dette er 9 personers hjemsted, men noen ganger må man innse at hjemstedet ikke er mulig å bo på lenger. 

Anonymkode: 636b0...e0d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...