AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #1 Skrevet 21. oktober 2018 Hvordan syntes dere det er å gå inn på f.eks kondomeriet, Orion eller liknende butikker. Er det flaut, pinlig, kinky eller hva tenker dere. Fortell litt hvordan du opplever det - sett gjerne på kjønn og ca alder... Selv er jeg en gutt på 30 år, som var inne i en butikk for noen dager siden. Der jobbet en veldig hyggelig jente og jeg hadde planer om å kjøpe en leke for håndjager Når den pene jenta kommer bort, smiler - er veldig hyggelig spør om hun kan hjelpe - jeg sier hva jeg tenker på - hun kommer da med anbefalinger og avslutter med at du burde nok ta med litt glidekrem også da får du nok en god opplevelse :):) Jeg blir både flau og litt småkåt på en gang...lurer på hva slags "bilder" hun har i hodet når hun anbefaler det til meg.... Anonymkode: 9d362...d56
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #2 Skrevet 21. oktober 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan syntes dere det er å gå inn på f.eks kondomeriet, Orion eller liknende butikker. Er det flaut, pinlig, kinky eller hva tenker dere. Fortell litt hvordan du opplever det - sett gjerne på kjønn og ca alder... Selv er jeg en gutt på 30 år, som var inne i en butikk for noen dager siden. Der jobbet en veldig hyggelig jente og jeg hadde planer om å kjøpe en leke for håndjager Når den pene jenta kommer bort, smiler - er veldig hyggelig spør om hun kan hjelpe - jeg sier hva jeg tenker på - hun kommer da med anbefalinger og avslutter med at du burde nok ta med litt glidekrem også da får du nok en god opplevelse :):) Jeg blir både flau og litt småkåt på en gang...lurer på hva slags "bilder" hun har i hodet når hun anbefaler det til meg.... Anonymkode: 9d362...d56 Hun er på jobb. Du må slutte å innbille deg ting. Anonymkode: b7448...9dd 7
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #3 Skrevet 21. oktober 2018 Som sagt, hun er på jobb og er hjelpsom. Kunden spør om hjelp og hun hjelper. Det er ikke mer enn det. Anonymkode: 694ac...ce6 5
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #4 Skrevet 21. oktober 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan syntes dere det er å gå inn på f.eks kondomeriet, Orion eller liknende butikker. Er det flaut, pinlig, kinky eller hva tenker dere. Fortell litt hvordan du opplever det - sett gjerne på kjønn og ca alder... Selv er jeg en gutt på 30 år, som var inne i en butikk for noen dager siden. Der jobbet en veldig hyggelig jente og jeg hadde planer om å kjøpe en leke for håndjager Når den pene jenta kommer bort, smiler - er veldig hyggelig spør om hun kan hjelpe - jeg sier hva jeg tenker på - hun kommer da med anbefalinger og avslutter med at du burde nok ta med litt glidekrem også da får du nok en god opplevelse :):) Jeg blir både flau og litt småkåt på en gang...lurer på hva slags "bilder" hun har i hodet når hun anbefaler det til meg.... Anonymkode: 9d362...d56 Mest sannsynlig ingen. Hun jobber med dette til daglig og for henne er dette like vanlig som en som selger en genser i en klesbutikk. Tror neppe hun som selger gensere får bilder i hodet av deg med genseren på. Det samme gjelder nok hun som selger sexleketøy. Anonymkode: 936ff...198 6
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #5 Skrevet 21. oktober 2018 Tenker at om jeg ikke hadde anbefalt deg glidemiddel, hadde du enten a) kommet tilbake å klagd på "tørr fitte" eller b) brukt olje og ødelagt masturbatoren og så kommet tilbake å klagd eller c) synes jeg hadde vært for lite servicedyktig til å handle hos meg igjen. 🙄 Anonymkode: 1ab89...af5 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #7 Skrevet 21. oktober 2018 De har frivillig søkt på jobben, men synes likevel synd på de jentene som jobber der. Sikkert to hundre menn om dagen og noen kvinner som leter etter tegn til kåtskap i blikkene. Anonymkode: 2a36a...0b7 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #8 Skrevet 21. oktober 2018 De få gangene jeg har vært i en slik butikk kjenner jeg at det kribler å gå rundt der og titte på ting. Det har ingenting med de som evt jobber der å gjøre, det er lissom noe "ulovlig" det jeg gjør (føler jeg da). Anonymkode: ef62d...96a 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #9 Skrevet 22. oktober 2018 Er jo ikke hverdagskost og gå på sexbutikk, selv om jeg kan nevnes å ha vært passe til kunde i noen butikker. Da er det jo ofte litt spent siden det er uvant, og man gleder seg å ta i bruk det som skal brukes solo eller med partner. Det er ikke noen følelser mot de i kassen på noen av butikkene da de bare prøver å gjøre jobben sin. Anonymkode: 7b2ca...900
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå