Gå til innhold

Hvilken sjokolade liker dere best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker sjokolade - jeg må helst ha noe hver dag. Det funker også å ta en skje med nugatti dersom jeg ikke har sjokolade i hus😊

Jeg synes melkesjokolade er kjedelig siden den kun er ren sjokolade. Jeg liker best sjokolader med fyll😘 Mine favoritter er Toblerone, Japp, Krokantrøffel og Kvikk Lunsj for å nevne noen - elsker også sjokolade med lakris i løsvekt. Dersom jeg MÅTTE kun velge èn sjokolade for resten av livet, så hadde jeg valgt Japp.

Hvilke sjokolader liker dere best, og HVILKEN hadde dere valgt dersom dere bare kunne valgt èn?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker ikke sjokolade i utgangspunktet, men av og til er Mokka-bønner helt himmelsk😍

Skrevet

Stratos

Anonymkode: 6436e...180

• Liker 1
Skrevet

Vi er ikke så glad i sjokolade, men hender vi spiser en sånn topris.

Skrevet

Spise ikke sjokolade med mindre det er en høytid el. Men jeg liker veldig godt Toppris. 

Anonymkode: 638e3...605

Skrevet

Den posen med jule marsipan og sjokplade biter oppi fra Nidar.

Anonymkode: 4c0ee...842

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Bare en :sjokkbla: ...får vel bli Smash det da..

Skrevet
Akkurat nå, Macro skrev:
Liker ikke sjokolade i utgangspunktet, men av og til er Mokka-bønner helt himmelsk😍

Å fy...en av livets skuffelser er jo når man ser en pakning man tror er Kremtopper men som så viser seg å være Møkkabønner! :laugh:

• Liker 4
Skrevet

Risbrød 🤤

Anonymkode: 12ae7...d52

Skrevet

Kinderegg, litt upraktisk, siden det er så dyrt og jeg ikke har lyst på de lekene som følger med, men det er fortsatt favoritten. Bortsett fra det er det Hobby og de bringebærene med gelé inni som er i smågodthylla. Før var det Smash og Smil, men begge har endret oppskrift og smaker annerledes.

Anonymkode: bfc71...eae

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kinderegg, litt upraktisk, siden det er så dyrt og jeg ikke har lyst på de lekene som følger med, men det er fortsatt favoritten. Bortsett fra det er det Hobby og de bringebærene med gelé inni som er i smågodthylla. Før var det Smash og Smil, men begge har endret oppskrift og smaker annerledes.

Anonymkode: bfc71...eae

Hva med å kjøpe kinder maxi? En liten rad på 5 biter. 

• Liker 4
Skrevet
12 minutter siden, Nevian skrev:

Å fy...en av livets skuffelser er jo når man ser en pakning man tror er Kremtopper men som så viser seg å være Møkkabønner! :laugh:

Omvendt her. Tror jeg ser den eneste sjokoladen jeg liker, men så er det kremtopper😅

Skrevet

Jeg liker det meste.  Må bytte på det. Har fått dilla på troika med appelsin da 😃

Skrevet

Kvikk-lunsj til hverdags, og Troika til helg!

Skrevet

Skulle jeg valgt bare en sjokolade ville det blitt freia melkesjokolade med kvikk lunsj. Synes den er kjempegod!

Ellers er jeg veldig glad i den nye safari-sjokoladen, og smash. Men de ligner egentlig litt på kvikk lunsjen. I tillegg til dem er det lion, milkyway og krokanrull som er favorittene.

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å kjøpe kinder maxi? En liten rad på 5 biter. 

Det smaker ikke det samme ... Muligens innbilning, men i allefall jeg synes kinderegg smaker bedre. Men det blir med å spise dlikt en gang hvert 5.år av ovennevnte årsaker.

• Liker 2
Skrevet

Sjokolade er uttørket bæsj.

Anonymkode: a85c8...bb9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...