Gå til innhold

kødd


anonymbrukeerr

Anbefalte innlegg

Du må ikke gjøre dette. Så utrolig dårlig gjort å juge for både tanten din og foreldre. Hvis du tror at ingen drikker alkohol, så kan du gå rett i ei felle her. Politiet vil komme om noen klager på støy, og ihverfall hvis det er mindreårige på fest. Tenk igjen og kom til fornuft.

Anonymkode: 22137...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Nasse Nøff ❤ skrev:
 

Nå får du skjerpe deg. Om du skal trolle så burde du i det minste gjøre det under AB. Slik at folk ikke ser at du har laget en helt ny bruker for å kødde rundt. 

det hadde ikke vært forskjell på fest eller overnatting vis vi hadde v

 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Var på et par slike fester i min ungdom. Mitt råd er IKKE! På en av de verste kom det rundt 100-150 stk, og noen som spilte i band fra paralellklassen holdt det gående med rockemusikk til politiet kom. Utallige slosskamper, knust TV, knust verandadør, knust rute, ødelagte møbler... Klokka ble ikke en gang 22 før det stod fire store politibiler i gården, foreldre og slik og hentet ut folk. 

Det er ALLTID noen som sender invitasjon videre, og det kommer garantert fler enn du har bedt. Om du vil ha på deg at noen av de ‘tøffe gutta’ kaster TV’n ut fra verandaen, folk spyr i kroker og kriker og politiet kommer, så vær så godt!

Og du kan ikke låse inn alle verdisaker. Det kan være at en liten pyntegjenstand fra Nille betyr utrolig mye for tanten din, kanskje mer enn en sofa til 40 000. En flaske parfyme hun fikk fra mannen sin etter han hadde vært på lang jobbreise? En kopp arvet etter hennes farfar? 

Anonymkode: 5a680...bb8

vi er ikke så gærne hahha du har ett poeng der, men den kan også ende godt. det kan ende med at ja, festen endte klokka tolv kan vi si. ingen klager og alt går bra 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du virkelig så dum eller bare gjør du deg til? 

Anonymkode: cb17b...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Er du virkelig så dum eller bare gjør du deg til? 

Anonymkode: cb17b...531

ey gutta tenk på det positivet dere fikk meg til å innse konsekvensene. Ja jeg skal invitere kanskje 10-15 stk klokka tolv kommer det ikke noe lyd fra oss og jeg skal sørge for at jeg er edru under hele greia så ingen ting ender galt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, anonymbrukeerr skrev:
 

ey gutta tenk på det positivet dere fikk meg til å innse konsekvensene. Ja jeg skal invitere kanskje 10-15 stk klokka tolv kommer det ikke noe lyd fra oss og jeg skal sørge for at jeg er edru under hele greia så ingen ting ender galt. 

Herregud. 

Anonymkode: cb17b...531

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folkene på festen kommer neppe til å ringe politiet, men naboene kommer til å gjøre det om det blir bråk eller de mistenker at 15-åringer drikker. Altså, 20 gjester - dere kommer til å bli busta! Jeg tror at hele greia er en dårlig idè, men du kutte på antall gjester!

Siden du er under 18, så er politiet pliktig til å varsle foreldrene dine/vedkommende som eier boligen dere fester i.

Vet at du bare er 15 år og at en fest derfor er veldig stort og spennende for deg, men dette kommer til å gå dårlig! Om dere absolutt må drikke, ville jeg maks invitert fem-seks stykker.

Og uff, tenk oppryddingen dagen etterpå! Jeg er glad jeg ikke er deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, anonymbrukeerr skrev:
 

ey gutta tenk på det positivet dere fikk meg til å innse konsekvensene. Ja jeg skal invitere kanskje 10-15 stk klokka tolv kommer det ikke noe lyd fra oss og jeg skal sørge for at jeg er edru under hele greia så ingen ting ender galt. 

Selvom du ikke drikker gjør nok noen andre det. Hadde nabo gutten her at fest ville jeg ringt politiet selvom det ikke ble bråk og støy. Fordi jeg vet hvor gamle de er og at de ikke er 18.

Anonymkode: d2954...413

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er litt nysgjerrig på alkohol for tiden, hvorfor kan du ikke bare be et par (maks 3!) venninner, og kose dere litt bare dere? 

Anonymkode: b5fd9...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, anonymbrukeerr skrev:
 

sike orker ikke mer hate 

Oh lord.... 

Anonymkode: b5fd9...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...