Gå til innhold

Tenker menn over


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvem det er sin tur å ta kontakt når man er i en begynnerfase? 

Anonymkode: 9e75f...48b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ingen tur for å ta kontakt. Du tar kontakt når du vil og føler for det uten å spille spill.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer jeg også på... Tror ikke det... Men inntrykket mitt er at menn er nok jevnt over litt mer tilbakelent i starten. Samtidig insjer de jo hvis interessen er stor nok. Jeg tenker altfor mye på sånt, skulle ønske jeg kunne skru av hjerna mi. Skal på en første date i løpet av denne uka, og prøver å ikke stresse med det... Det er jo ikke noen big deal, men jeg går RETT i tankekaos.. Sånn tviler jeg på at menn har det. 

Anonymkode: 4a2b8...671

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Lone Wolf. Man bør være seg selv fra starten, og hvis du føler for å ta kontakt så gjør du det, enten du er mann eller dame. Sånn burde det ihvertfall være.. Men så er det den stoltheten og redselen for å virke for frempå..

Anonymkode: 4a2b8...671

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal på en første date i løpet av denne uka, og prøver å ikke stresse med det...

Heter du Maren? 🙂

Anonymkode: bda64...66d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Heter du Maren? 🙂

Anonymkode: bda64...66d

Nei ☺️ 

Anonymkode: 4a2b8...671

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, AnonymBruker said:
 

Heter du Maren? 🙂

Anonymkode: bda64...66d

 

Det er kun en person i Norge som skal på date til uka 🙄

Anonymkode: 1430e...c4b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Ja. Når noen viser gjensidig interesse for hverandre er det normalt at begge tar kontakt. Det betyr ikke at jeg går rundt og holder tellingen akkurat, men tenker over om damen investerer eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:
 

Hvem det er sin tur å ta kontakt når man er i en begynnerfase? 

Anonymkode: 9e75f...48b

Det er ikke noe fasitsvar her. Etter noen harde personlige erfaringer så er min basisregel at jeg sjelden sender flere meldinger etter hverandre uten å få noe svar, med mindre det er noe spesielt. I praksis betyr det at meldingene går annenhver gang. Det fungerer veldig fint for å etablere noe som kan anses som et "normalt" kommunikasjonsmønster for begge parter.

Når man har blitt bedre kjent og har truffet personen så står man selvfølgelig fritt til å kommunisere akkurat når man føler for det. Men inntil man har blitt kjent så er det fort gjort å få litt overtenning og bli litt for "på", og for damer som får mange henvendelser så kan det alene være nok til bli valgt bort.

Kun i ett tilfelle har jeg vært borti en kvinne hvor jeg synes det ble for lite og for dårlig kommunikasjon, men det var ikke fordi hun var for travel, hun var rett og slett litt dårlig på det området. Men jeg tror også at jeg i min tidlige online datingkarriere var litt for på ved et par tilfeller, og mistet muligheten for å treffe det jeg anså som en interessant kvinne. Live and learn.

Endret av Kreator
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...