Gå til innhold
AnonymBruker

Vondt fremside hoft

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Trener variert( aldri treningsstudio) med fjellturer,svømming,,roligere turer....får så vondt på framsida av hofta når jeg går,men å svømme går bra. Noen som veit hva det kan være? Har vart en ukes tid..er 40 år...

Anonymkode: 6566d...358

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kan være så meget. Forstrukket muskeø, senebetennelse i hofteleddet/posene osv, osv 

Anonymkode: bf85d...d47

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Takk for svar....ja kan sikkert være det. Eneste å gjøre er kamskje å ikke trene på ei stund da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar....ja kan sikkert være det. Eneste å gjøre er kamskje å ikke trene på ei stund da...

Jeg sliter med akkurat det samme som deg for tiden. Jeg går til fysioterapaut, og der fant vi ut at det var en betennelse i hofteleddsbøyern. Vil virkelig anbefale deg å gå til fysioterapaut, det hjelper ikke nødvendigvis å ikke trene. Jeg har fått klar beskjed om at jeg helt fint kan trene, men jeg må huske å tøye ut setemusklene etterpå. Gå til en fysioterapaut, de kan hjelpe deg.

Anonymkode: 24b70...a2d

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Det kan være stram hofteleddsbøyer, jeg har vondt på framsiden av hoftene pga. det. Typisk at smerten gir seg når jeg er i ro, veldig vondt å gå. Jeg gjør øvelser for å tøye ut musklene, det hjelper veldig mye. 

Anonymkode: 07cc8...ff2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Taker for svar:) kanskje jeg skal bestille en time hos fysioterapeut...bør jeg dra til lege først skal tru? Hva kan man trene når man har betennelse i hofteleddbøyeren? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her