Gå til innhold

Vondt fremside hoft


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trener variert( aldri treningsstudio) med fjellturer,svømming,,roligere turer....får så vondt på framsida av hofta når jeg går,men å svømme går bra. Noen som veit hva det kan være? Har vart en ukes tid..er 40 år...

Anonymkode: 6566d...358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan være så meget. Forstrukket muskeø, senebetennelse i hofteleddet/posene osv, osv 

Anonymkode: bf85d...d47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar....ja kan sikkert være det. Eneste å gjøre er kamskje å ikke trene på ei stund da...

Anonymkode: 6566d...358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Takk for svar....ja kan sikkert være det. Eneste å gjøre er kamskje å ikke trene på ei stund da...

Anonymkode: 6566d...358

Jeg sliter med akkurat det samme som deg for tiden. Jeg går til fysioterapaut, og der fant vi ut at det var en betennelse i hofteleddsbøyern. Vil virkelig anbefale deg å gå til fysioterapaut, det hjelper ikke nødvendigvis å ikke trene. Jeg har fått klar beskjed om at jeg helt fint kan trene, men jeg må huske å tøye ut setemusklene etterpå. Gå til en fysioterapaut, de kan hjelpe deg.

Anonymkode: 24b70...a2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være stram hofteleddsbøyer, jeg har vondt på framsiden av hoftene pga. det. Typisk at smerten gir seg når jeg er i ro, veldig vondt å gå. Jeg gjør øvelser for å tøye ut musklene, det hjelper veldig mye. 

Anonymkode: 07cc8...ff2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taker for svar:) kanskje jeg skal bestille en time hos fysioterapeut...bør jeg dra til lege først skal tru? Hva kan man trene når man har betennelse i hofteleddbøyeren? 

Anonymkode: 6566d...358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...