Gå til innhold

Petter Northug?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes bare at Petter er så hot! også digger jeg personligheten hans, han har en karismatisk og unorsk personlighet. Jeg synes at Petter er Norges mest sexy mann. Hva synes dere om Petter?

Anonymkode: fc1a7...5a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cocky alle de brødrene.  De tror de kan få hvem som helst uten innsats og det er turnoff. 

Anonymkode: a73c1...d66

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er vel ikke like eplekjekk lenger og det skulle vel bare mangle med tank på hvor godt vi presterte i OL uten han og hvor lenge det er siden han var Norges beste. 

Virker som en spesiell type. Så i boken han skrev han at han droppet juleaftener med familien for han var så opptatt med å trene og å vinne. Men det må vel være snakk om én juleaften for over 10 år siden. Om det skjedde senere så virker det spesielt at han hadde tid til all festingen, men ikke til familien sin. Da handlet det neppe om at han prioriterte å vinne over å være med familien, men at han prioriterte å feste over familien sin. 

Anonymkode: fc963...c47

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Han er vel ikke like eplekjekk lenger og det skulle vel bare mangle med tank på hvor godt vi presterte i OL uten han og hvor lenge det er siden han var Norges beste. 

Virker som en spesiell type. Så i boken han skrev han at han droppet juleaftener med familien for han var så opptatt med å trene og å vinne. Men det må vel være snakk om én juleaften for over 10 år siden. Om det skjedde senere så virker det spesielt at han hadde tid til all festingen, men ikke til familien sin. Da handlet det neppe om at han prioriterte å vinne over å være med familien, men at han prioriterte å feste over familien sin. 

Anonymkode: fc963...c47

Det var enkle konklusjoner å trekke. Jula er midt i sesong. Festingen er hovedsakelig på våren, etter sesong og før oppkjøringen til neste sesong er i gang for alvor.

Anonymkode: d993a...aa9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men tanke på kategorien tråden ligger under så kan jeg si at jeg ikke finner han tiltrekkende. God på ski? Ja. Men ellers er han ikke av noe interesse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter, vær så vennlig å ligg unna dataen nå. Prøv å fokuser på samlinga.

-Vidar

Anonymkode: 0108c...456

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter er og forblir Norges største skistjerne noensinne. Større enn noen andre. Han har vunnet alt han var satt sine bein i. Han er komplett, har vist det absolutt råeste vi har sett og vil om mulig aldri kunne slås på sine meritter. Det er likevel fortid.

Petter Northug er ferdig som toppløper. Han har ikke hatt viljen til å fortsatt være best på mange år. Det tar noen år før en god treningshistorikk brenner seg ut. Unge toppidrettsutøvere trener seg opp fra de er 10/12 år til de blir senior som 21. Det er ti år med solid treningsgrunnlag. Legge seg kl 21.00 hver dag, kjøre doble økter etter frokost og før middag, før du hviler deg i form, og repeterer det neste dag. Sånn er dagene. Hver dag. År etter år. Det bygger opp en enorm kapasitet som er fysisk betinget. Kroppen din har bokstavelig talt endret form. Hjertet er større, lungene større, blodårene er kraftigere, kapillærene flere. Du har lavere fettprosent. Senefester, sener og muskler er flere titalls ganger sterkere enn hos en vanlig utrent person. Kjører du en datanerd i opplegget til en landslagsløper sender du ham rett på sykehuset etter to uker. Det er et vanvittig hardkjør man må bygges opp til å tåle. Petter levde nok lenge på gammel trening før nedturene kom. Falun i 2015 var en bragd, men da hadde nedturen allerede kommet. Utforkjøring i fylla. Sykdom fulgte. Han sluttet å vinne. Ryktene om festing økte. Folk traff ham på byen. Det er jo fortjent etter mange år som munk. Han har ingenting å skamme seg over. Jeg unner ham hver eneste fest. Han har jobbet hardere enn noen andre i skisporet. For Norge har han slåss og vunnet overlegent. Mer enn noen andre. Han er en levende legende. Vi burde alle hylle ham og slutte å late som vi har skjønt noe om ham. Han er, ifølge tallene, en av tidenes største idrettsstjerner. 

Men om han er kjekk? Tja. Jeg synes det, men så er jeg til gjengjeld en heterofil mann. Jeg tror ikke hverken Petter eller jeg har noe godt ut av å vurdere disse tingene nærmere. 

Anonymkode: d6169...7ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...