AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #61 Del Skrevet 21. oktober 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: 🤔Hadde de satt skinkene i fjeset på andre og latt det stå til, hadde det vært noe helt annet. Anonymkode: a9f41...18f 🤣😂🤣🤣😂 Anonymkode: effb1...11d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #62 Del Skrevet 21. oktober 2018 23 minutter siden, visp skrev: Det er mye som er naturlig, men det er ikke greit å sitte og prompe rundt bordet når man spiser. Det må ikke ut i enhver setting. Syns du det er greit å sitte innhyllet i andres drittlukt når du skal ta deg en bit av maten? Som regel går de fra bordet når de må fise. Men om det kommer en uskyldig en ser jeg ikke problemet. Det skjer så skjeldent. Merkelig at når en baby fiser og raper så er det sååå flott. Men når barn gjør det er det fy fy og skammelig. Anonymkode: 3e21a...069 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 21. oktober 2018 #63 Del Skrevet 21. oktober 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som regel går de fra bordet når de må fise. Men om det kommer en uskyldig en ser jeg ikke problemet. Det skjer så skjeldent. Merkelig at når en baby fiser og raper så er det sååå flott. Men når barn gjør det er det fy fy og skammelig. Anonymkode: 3e21a...069 Om barn gjør det ved et uhell er det selvfølgelig noe helt annet enn om en tolvåring sitter og presser ut et eller annet. Babyer er unntatt reglene av åpenbare grunner. En voksen som sitter og promper ved middagsbordet er bare sinnsykt uhøflig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #64 Del Skrevet 21. oktober 2018 1 time siden, visp skrev: Det er mye som er naturlig, men det er ikke greit å sitte og prompe rundt bordet når man spiser. Det må ikke ut i enhver setting. Syns du det er greit å sitte innhyllet i andres drittlukt når du skal ta deg en bit av maten? Nå skrev ikke personen at barna prompa med bordet akkurat. 🙄 Det er forskjell på å tillate barna å prompe uten å være flau enn å tillate promping med bordet. Husker at fetteren min prompa og lo når vi spiste familie middag en gang (han var 4-5 år). Han gikk beskjed om at slik gjør vi ikke med bordet. Ellers hadde det vært greit. Anonymkode: 2f9d2...6be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #65 Del Skrevet 21. oktober 2018 På 20.10.2018 den 21.39, AnonymBruker skrev: snakk for deg selv. Jeg har aldri hørt noen i min familie fise, aldri. Anonymkode: 066f6...130 Haha, alle fiser der man er😂 Du kan jo liksom ikke fise der du ikke er😂 Anonymkode: 8bbad...60e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #66 Del Skrevet 2. oktober 2022 Chablis skrev (På 21.10.2018 den 0.11): Et fly er en metallboks stappfull av fjert, faktisk høykonsentrert fis! Pga lufttrykket så fiser man mer enn normalt på flyet. Gå på Google å les.. Er man 100+ mennesker i en jernboks på 10 timers flytid så blir det endel.. Jeg kan holde inn en fis i max ti minutter. Hvis jeg sitter på et fly, og det er ti stk i dokø, da fiser jeg der jeg sitter Anonymkode: 817c5...0e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #67 Del Skrevet 2. oktober 2022 Lurer på hva folk spiser som gjør at de går og putrer gass døgnet rundt. Anonymkode: 2d2ac...57b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #68 Del Skrevet 2. oktober 2022 Alle promper. Har aldri hørt om noen som går på do bare for å prompe.. Anonymkode: 2563d...d18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #69 Del Skrevet 2. oktober 2022 Puny skrev (På 20.10.2018 den 21.43): Hæ? Så når du ligger i sengen med din partner om kvelden, så står du opp av din varme gode seng og tusler ut av rommet for å fise?! Det hørtes anstrengt ut. I alle dager? Orker du å ligge i et fiskammer på soverommet som stinker kvalmt? Selvfølgelig går man ut av rommet og inn på badet om man må fise.. skulle man ligget og fist uten hemninger inne på soverommet så hadde man jo endt opp med å spy ned hele rommet 🤮🤮🤮🤮🤮💨💨💨💨 Anonymkode: cd251...c24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Punhunter Skrevet 2. oktober 2022 #70 Del Skrevet 2. oktober 2022 44 minutter siden, AnonymBruker said: I alle dager? Orker du å ligge i et fiskammer på soverommet som stinker kvalmt? Selvfølgelig går man ut av rommet og inn på badet om man må fise.. skulle man ligget og fist uten hemninger inne på soverommet så hadde man jo endt opp med å spy ned hele rommet 🤮🤮🤮🤮🤮💨💨💨💨 Anonymkode: cd251...c24 Det er bare å spre skinkene og la det fare lydløst. Men snudd vekk fra partner selvfølgelig. Deretter passe på å ikke løfte dyna 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 2. oktober 2022 #71 Del Skrevet 2. oktober 2022 De fleste barn over 5 syntes vel selv det er flaut å prompe forann venner, klasse eller fremmede? 8-åringen min promper hjemme, men gjør det ikke utenfor hjemmet. Aldri tenkt på at det er ekkelt eller unormalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #72 Del Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): I alle dager? Orker du å ligge i et fiskammer på soverommet som stinker kvalmt? Selvfølgelig går man ut av rommet og inn på badet om man må fise.. skulle man ligget og fist uten hemninger inne på soverommet så hadde man jo endt opp med å spy ned hele rommet 🤮🤮🤮🤮🤮💨💨💨💨 Anonymkode: cd251...c24 Jeg orker ikke gø ut fra rommet 5 ganger i løpet av natten, ingen har spydd til nå Anonymkode: 00fc3...232 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #73 Del Skrevet 3. oktober 2022 i en over tre år gammel tråd, for pokker!!? Anonymkode: 97b08...753 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #74 Del Skrevet 3. oktober 2022 Promping er naturlig. La barnet få lov til å prompe. Det er viktig for magen. Anonymkode: aafed...f84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #75 Del Skrevet 3. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 20.10.2018 den 22.15): Jeg er diskret jeg også, jeg later ikke som om jeg spiser regnbuer og driter sommerfugler, hvorfor er det greit for deg å oppføre deg som en gris bare fordi du er komfortabel, men ikke greit for meg å være komfortabel med det motsatte? Du må liksom rakke nedpå og dømme de som heller går bort litt eller på do, men selv skal din oppførsel være fasiten? Anonymkode: 033ea...ae8 Å fise er ikke å oppføre seg som en gris. Hvis du fiser nok skal du nok klare å fise både sommerfugler, regnbuer, stjerner og fugler. Anonymkode: aafed...f84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #76 Del Skrevet 3. oktober 2022 Herregud, mange forknytte mennesker her! fiser i stua hvis jeg må, ikke når jeg har besøk, men foran mannen ja . Anonymkode: 7c02b...26f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #77 Del Skrevet 3. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 20.10.2018 den 21.26): Når skal man kunne forvente at barn går på do når de må fise? Anonymkode: 033ea...ae8 Aldri. Anonymkode: e9a5a...776 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #78 Del Skrevet 3. oktober 2022 On 10/20/2018 at 9:39 PM, AnonymBruker said: snakk for deg selv. Jeg har aldri hørt noen i min familie fise, aldri. Anonymkode: 066f6...130 Å, kom igjen! Det er jo umulig å fise et sted du ikke er. Anonymkode: 9bbef...9c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå