Gå til innhold

"Fikk utrolig lyst på deg"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

... "Jeg liker det frekke blikket ditt", skrev daten etter første date i går kveld. Jeg lå bittelitt på brystkassa hans og vi småkysset litt. Sannsynlig at han runket etter jeg hadde dratt hjem? 

Anonymkode: 04dbc...95e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker said:
 

Sannsynlig at han runket etter jeg hadde dratt hjem? 

Anonymkode: 04dbc...95e

Sannsynlig at han kledde på seg dameklær og kjøpte telefonsex mens han spiste markrell i tomat tipper jeg. 

Anonymkode: ffa04...0f8

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

... "Jeg liker det frekke blikket ditt", skrev daten etter første date i går kveld. Jeg lå bittelitt på brystkassa hans og vi småkysset litt. Sannsynlig at han runket etter jeg hadde dratt hjem? 

Anonymkode: 04dbc...95e

Du gikk så langt på første date?

Det her er en fyr du kan tenke deg å ha en seriøs relasjon til og ikke bli hans lille knulledukke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du ha kjæreste, styr unna. Vil du utelukkende ha sex, kjør på.

Anonymkode: 0baf4...597

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, O.G. skrev:
 

Du gikk så langt på første date?

Det her er en fyr du kan tenke deg å ha en seriøs relasjon til og ikke bli hans lille knulledukke?

Folk har sex på første date og blir seriøse allikevel. Vi har avklart hva vi er ute etter. Han jobber for tiden slik at det kun er enkelte helger vi får møttes, derfor tror jeg jeg lot det gå så langt. 

Vi møttes for en kaffe nå i ettermiddag, så han vil jo møte meg uansett. 

Anonymkode: 04dbc...95e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Folk har sex på første date og blir seriøse allikevel. Vi har avklart hva vi er ute etter. Han jobber for tiden slik at det kun er enkelte helger vi får møttes, derfor tror jeg jeg lot det gå så langt. 

Vi møttes for en kaffe nå i ettermiddag, så han vil jo møte meg uansett. 

Anonymkode: 04dbc...95e

Oooog: Han presiserte at han har lyst på meg for mer enn bare kroppen min. Greit nok at dere er skeptiske, jeg følger magefølelsen og får eventuelt ta støyten. Spørsmålet var uansett et annet. 

Anonymkode: 04dbc...95e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville ha oppfattet det som at han regner med at det blir pulings neste gang IG at neste gang blir nå.

Ikke smigrende og ganske respektløst, så her ville jeg ha styrt unna. Tydeligvis en fuckboy. 

Anonymkode: 81065...268

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Folk har sex på første date og blir seriøse allikevel. Vi har avklart hva vi er ute etter. Han jobber for tiden slik at det kun er enkelte helger vi får møttes, derfor tror jeg jeg lot det gå så langt. 

Vi møttes for en kaffe nå i ettermiddag, så han vil jo møte meg uansett. 

Anonymkode: 04dbc...95e

Ok, så han har ikke tid til forhold, men vil gjerne pule?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, O.G. skrev:
 

Ok, så han har ikke tid til forhold, men vil gjerne pule?

Nei. Det handler ikke om det. Snakk å trekke de mest negative forhastede konklusjoner ut av ingenting. 

Anonymkode: 04dbc...95e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lover bra. Var det meg ville jeg ha runker til deg allerede ja.

Anonymkode: 7b8af...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han runka fordi du lå på brystkassa hans og hadde et frekt blikk så må han være ganske utsulta på sex ...... 

Anonymkode: f2b0e...299

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva så om han gikk hjem å runket? 

Kan jo være at han synes du er både flott og smart, og at han vil ha deg... ikke bare seksuelt, men og i forhold.. 

jeg og samboer hadde sex første date, for oss var det soleklart at vi ville ha hverandre.. pga avstand ble første date uansett med overnatting.. beste mannen jeg noensinne har møtt! 

Anonymkode: 8309d...995

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Hvis han runka fordi du lå på brystkassa hans og hadde et frekt blikk så må han være ganske utsulta på sex ...... 

Anonymkode: f2b0e...299

Haha, what? Det er jo en veldig rennende situasjon med en man er interessert i!

Anonymkode: 7b8af...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Haha, what? Det er jo en veldig rennende situasjon med en man er interessert i!

Anonymkode: 7b8af...df4

Tennende!

Anonymkode: 7b8af...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
13 timer siden, O.G. skrev:
 

Du gikk så langt på første date?

Det her er en fyr du kan tenke deg å ha en seriøs relasjon til og ikke bli hans lille knulledukke?

Langt? Serr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Alterego666 skrev:
 

Langt? Serr?

Er enig her, det er å gå ganske langt å kysse på et menneske første gang de møtes. Synes det er kvalmt og vitner om lite selvrespekt å bare kline rundt. 

Anonymkode: 10b17...162

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Alterego666
3 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Er enig her, det er å gå ganske langt å kysse på et menneske første gang de møtes. Synes det er kvalmt og vitner om lite selvrespekt å bare kline rundt. 

Anonymkode: 10b17...162

Der er jeg helt uenig. 

1: Det er ikke å gå langt, og 

2: Det er et veeeeldig tynt og fordomsfullt grunnlag for å bedømme ukjente folk sin selvrespekt.

Hva du selv velger å gjøre på første date, er helt og fullt ditt prerogativ og respekteres på samme måte.

Endret av Alterego666
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS:

Det er mange bitre personer her inne som ikke får kjæreste. Det vil derfor alltid komme sure kommentarer om at mannen bare ønsker sex hvis man har kysset eller hatt sex tidlig... Men det er jo ganske vanlig at man gjør det. Det er ikke noen regel for hvordan forhold kan starte, finnes ikke noe perfekt framgang her.

 

Anonymkode: fa590...ded

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:
 

TS:

Det er mange bitre personer her inne som ikke får kjæreste. Det vil derfor alltid komme sure kommentarer om at mannen bare ønsker sex hvis man har kysset eller hatt sex tidlig... Men det er jo ganske vanlig at man gjør det. Det er ikke noen regel for hvordan forhold kan starte, finnes ikke noe perfekt framgang her.

 

Anonymkode: fa590...ded

Handler vel mer om trådene her inne, hvor kvinner blir sammen med menn som bare er ute etter sex for deretter lage tråder hvor de klager over brudd fordi mannen ikke ville ha et seriøst forhold etter å ha pult fast over lengre tid. Virker som om mange går fra mann til mann uten evne til å se at de bare blir utnyttet. 

Anonymkode: ffa04...0f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Størst sannsynlighet for at han er player. Kom igjen: "lyst på deg"?😂 Det er one-lineren til de playerne med hjerne på størrelse med en ert..apemenn.

Anonymkode: 4cfce...b7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...