Gå til innhold

Bokhjelp!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å lese en kjekk bok, som gjør at jeg blir oppslukt av den! MEN jeg liker ikke noe form for krim, skummelt, blod osv... er snart ferdig med «et helt halv år» av jojo moyes, så tenk gjerne den sjangeren. Har noen gode forslag?

tusen takk! :)

Anonymkode: 0133b...406

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blondehuset, Tante Ulrikkes vei, kranvriderne, Nina Lykke, Gratis og uforpliktende verdivurdering. 

Hvilkrn sjanger er du ute etter? 

Anonymkode: db454...878

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kattugla skrev:
 

Kanskje du vi like bøkene til Lisa Jewell og Liane Moriarty :) 

Takk! Disse forfatterene ser ut til å passe meg. Har det noe å si hvilken bok jeg begynner med? Eller r det bare å velge en av forfatterne og deretter en bok?

Anonymkode: 0133b...406

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Blondehuset, Tante Ulrikkes vei, kranvriderne, Nina Lykke, Gratis og uforpliktende verdivurdering. 

Hvilkrn sjanger er du ute etter? 

Anonymkode: db454...878

Romantikk/drama. 

Anonymkode: 0133b...406

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da vil jeg også anbefale deg alle bøkene av Marian Keyes. Rekkefølgen husker jeg ikke, men google forfatternavnet, så ser du hvilken rekkefølge bøkene er kommet ut i. Mange av bøkene hennes handler om hver sin søster i en stor familie, men de MÅ ikke leses i rekkefølge likevel. Det er selvstendige bøker, som også kan leses som en serie. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Ullvott skrev:
 

Da vil jeg også anbefale deg alle bøkene av Marian Keyes. Rekkefølgen husker jeg ikke, men google forfatternavnet, så ser du hvilken rekkefølge bøkene er kommet ut i. Mange av bøkene hennes handler om hver sin søster i en stor familie, men de MÅ ikke leses i rekkefølge likevel. Det er selvstendige bøker, som også kan leses som en serie. 

Kan du anbefale en å begynne med? Sleit litt med å finne rekkefølgen. 

Anonymkode: 0133b...406

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Takk! Disse forfatterene ser ut til å passe meg. Har det noe å si hvilken bok jeg begynner med? Eller r det bare å velge en av forfatterne og deretter en bok?

Anonymkode: 0133b...406

De første bøkene til Lisa Jewell hadde fokus på vennskap og unge mennesker på jakt etter kjærligheten, mens de nyere bøkene hennes er kanskje mer om familieforhold. Spørs hva du liker best? :) 

"Ektemannens hemmelighet" er den boken jeg leste først av Liane Moriarty, "Store, små løgner" (Big little lies) er kanskje den mest kjente boken hennes og finnes også som tv-serie på HBO :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...