Gå til innhold

På tide med kjæreste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er på tide med å få kjæreste. Er det kvinner som tenker det samme i denne stund? : på tide med å få kjæreste.

Finnes det fem punkter eller flere for hvorfor kjærlighet til motsatt kjønn gir masse godt tilbake?

Anonymkode: 36db5...98a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er langtidssingel og har tenkt det en stund. Men sliter med å finne gode grunner til at jeg skal bruke tid på dating..

Anonymkode: 35317...4ae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg er langtidssingel og har tenkt det en stund. Men sliter med å finne gode grunner til at jeg skal bruke tid på dating..

Anonymkode: 35317...4ae

er alle gamle kjente uaktuelle, mennesker som du har kjent over tid? eller er det kun ferske nye mennesker du må bruke tid på?

Anonymkode: 36db5...98a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

er alle gamle kjente uaktuelle, mennesker som du har kjent over tid? eller er det kun ferske nye mennesker du må bruke tid på?

Anonymkode: 36db5...98a

Jeg har liten omgangskrets og de fleste har allerede etablert seg. Så jeg må finne en "ny" person. 

Anonymkode: 35317...4ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg har liten omgangskrets og de fleste har allerede etablert seg. Så jeg må finne en "ny" person. 

Anonymkode: 35317...4ae

Betyr det at du flytter til en ny by for å få deg en jobb? 

Anonymkode: 36db5...98a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:
 

Jeg er langtidssingel og har tenkt det en stund. Men sliter med å finne gode grunner til at jeg skal bruke tid på dating..

Anonymkode: 35317...4ae

Langtidssingel her også, og jeg kommer på både fem og flere grunner til å ikke prøve å finne en kjæreste. 😵 Det handler mye om at jeg er så sær.

Anonymkode: cf421...221

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Langtidssingel her også, og jeg kommer på både fem og flere grunner til å ikke prøve å finne en kjæreste. 😵 Det handler mye om at jeg er så sær.

Anonymkode: cf421...221

kjæreste er vel for å oppleve seg elsket av en som har sett deg som ingen andre gjør? bor du der du skal bo i livet da?

Anonymkode: 36db5...98a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Betyr det at du flytter til en ny by for å få deg en jobb? 

Anonymkode: 36db5...98a

Nei. Jeg har en litt sær utdannelse og kan ikke velge og vrake. Nå er jeg heldig og har fått meg jobb der jeg allerede er fra, så da blir jeg her. 

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Langtidssingel her også, og jeg kommer på både fem og flere grunner til å ikke prøve å finne en kjæreste. 😵 Det handler mye om at jeg er så sær.

Anonymkode: cf421...221

Jeg trodde ikke at jeg var så sær men etter å ha drevet litt med nettdating innser jeg at jeg ikke er helt a4. Det er i allefall inntrykket jeg har. Vet ikke hva jeg syns om det. Kunne helst tenkt meg en mann som også er sær, men de finnes visst ikke. 

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

kjæreste er vel for å oppleve seg elsket av en som har sett deg som ingen andre gjør? bor du der du skal bo i livet da?

Anonymkode: 36db5...98a

Jeg opplever at kjærligheten er litt død, for å være helt ærlig. Syns det hele handler mer om egoisme, bruk og kast, misbruk av tillit og avvisning. Mest for min egen del, men syns ikke kjærligheten jeg ser mellom andre rundt meg virker helt sunn, heller. 

Ja, jeg bor der der jeg skal bli i livet. 

Anonymkode: 35317...4ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Nei. Jeg har en litt sær utdannelse og kan ikke velge og vrake. Nå er jeg heldig og har fått meg jobb der jeg allerede er fra, så da blir jeg her. 

Jeg trodde ikke at jeg var så sær men etter å ha drevet litt med nettdating innser jeg at jeg ikke er helt a4. Det er i allefall inntrykket jeg har. Vet ikke hva jeg syns om det. Kunne helst tenkt meg en mann som også er sær, men de finnes visst ikke. 

Jeg opplever at kjærligheten er litt død, for å være helt ærlig. Syns det hele handler mer om egoisme, bruk og kast, misbruk av tillit og avvisning. Mest for min egen del, men syns ikke kjærligheten jeg ser mellom andre rundt meg virker helt sunn, heller. 

Ja, jeg bor der der jeg skal bli i livet. 

Anonymkode: 35317...4ae

hvorfor har du brukt tid på nett dating, er ikke det å kaste bort masse verdifull tid. Du blir jo kun en del av en stor mekanisme der dem som har lagd de sidene skal kunne skvise ut mest mulig penger fra deg. Kan du ikke bare ringe til en person du liker og ferdig med det, enn å sitte på en pc uten ord, uten betoning, uten uttrykk og alt er stille. 

Er du glad i sex? og vil du ha barn?

Anonymkode: 36db5...98a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

hvorfor har du brukt tid på nett dating, er ikke det å kaste bort masse verdifull tid. Du blir jo kun en del av en stor mekanisme der dem som har lagd de sidene skal kunne skvise ut mest mulig penger fra deg. Kan du ikke bare ringe til en person du liker og ferdig med det, enn å sitte på en pc uten ord, uten betoning, uten uttrykk og alt er stille. 

Er du glad i sex? og vil du ha barn?

Anonymkode: 36db5...98a

Jeg er enig med deg angående nettdating, det er bare bortkastet tid. Jeg bruker heller ikke penger på det, så det er sagt. Men jeg møter ingen i virkeligheten. Menn viser meg ikke initiativ,  og avviser / følger ikke opp når jeg gjør det. Så da blir nettdating det eneste alternativet, dessverre. Jeg er for så vidt like singel som alltid, så nettdating har heller ikke fungert. 

Jeg kommer ikke til å ringe noen jeg liker, nei. Jeg kan snakke med de i virkeligheten, men som oftest viser de ikke noen interesse tilbake. Jeg tenker at dersom de ikke ønsker å utveksle noen høflighetsfraser med meg, er de jo ikke interessert i å bli kjæresten min heller. 

Jeg er ikke så opptatt av sex og begynner å bli for gammel til å få barn. 

Anonymkode: 35317...4ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...