Gå til innhold

Pretty little liars

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og får det sånn! Om jeg finner en serie som jeg luker godt synes jeg det er trist når serien tar slutt. Blir som om et forhold tar slutt på en måte. Ikke så gale da men du skjønner sikkert hva jeg mener 😅

Anonymkode: c79ed...743

Jeg så alltid én episode av denne serien mens jeg spiste middag, etter at serien var slutt og jeg hadde laget middag og skulle sette meg ned for å spise og kom på at jeg var ferdig med serien #denfølelsen#tomnhet 😂 Trist å ikke se utviklingen til karakterene mer, selv om jeg var ganske lei på slutten 🙈

Anonymkode: 07776...226

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så alltid én episode av denne serien mens jeg spiste middag, etter at serien var slutt og jeg hadde laget middag og skulle sette meg ned for å spise og kom på at jeg var ferdig med serien #denfølelsen#tomnhet 😂 Trist å ikke se utviklingen til karakterene mer, selv om jeg var ganske lei på slutten 🙈

Jeg gjorde akkurat det samme som deg ! 

Bare at det var the big bang theory. Fikk akkurat samme følelser som du beskriver 😅 og like tanker! Lurer på om det er sønn for de fleste..

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, GUEST_LM skrev:

Nå lurte jo jeg på hva hver og en av de bøkene het da😅

Nå brukte jeg faktisk tid på å Google dette for deg, synes da du bør klare resten selv. Alvorlig talt.

Anonymkode: 785ec...f9f

• Liker 1
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun som er sammen med læreren er de fortsatt sammen helt til slutten?

Ja.

Anonymkode: 690df...f1e

Skrevet (endret)

ingen som kan svare på hva bøkene heter i rekkefølge? det var det eneste jeg lurte på.

Endret av GUEST_LM
Skrevet
50 minutter siden, GUEST_LM skrev:

ingen som kan svare på hva bøkene heter i rekkefølge? det var det eneste jeg lurte på.

https://penlighten.com/list-of-pretty-little-liars-books

Sånn. Nå googlet jeg for deg. 

Og her har du rekkefølgen på Wikipedia: https://en.wFikipedia.org/wiki/Pretty_Little_Liars_(book_series)

For sikkerhetsskyld: ;)

1. Pretty Little Liars. 2. Flawless. 3. Perfect. 4. Unbelievable. 5. Wicked. 6. Killer. 7. Heartless. 8. Wanted. 9. Twisted. 10. Ruthless. 11. Stunning. 12. Burned. 13. Crushed. 14. Deadly. 15. Toxic og til slutt 16. Vicious.

(Ventet du seriøst på svar i flere dager? Du googlet ikke i mellomtiden??)

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

https://penlighten.com/list-of-pretty-little-liars-books

Sånn. Nå googlet jeg for deg. 

Og her har du rekkefølgen på Wikipedia: https://en.wFikipedia.org/wiki/Pretty_Little_Liars_(book_series)

For sikkerhetsskyld: ;)

1. Pretty Little Liars. 2. Flawless. 3. Perfect. 4. Unbelievable. 5. Wicked. 6. Killer. 7. Heartless. 8. Wanted. 9. Twisted. 10. Ruthless. 11. Stunning. 12. Burned. 13. Crushed. 14. Deadly. 15. Toxic og til slutt 16. Vicious.

(Ventet du seriøst på svar i flere dager? Du googlet ikke i mellomtiden??)

Og når det gjelder de norske versjonene, er det ca. samme navn, for bøkene har ikke akkurat så avanserte navn som det er vanskelig å oversette.

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, GUEST_LM skrev:

Inn med teskje her (ikke si at jeg ikke forsøker å hjelpe 😅)

Små, søte løgnere. Feilfri. Perfekt. Utrolig. Rått. Morder. Hjerteløs. Etterlyst. Forvrengt. Nådeløs. Lamslått. Brent. Knust og de tre siste bøkene har ikke blitt oversatt i følge google. Disse blir å hete: dødelig, giftig og ond. 

For å finne de norske titlene skriver du dette på google.no: "pretty little liars bøker rekkefølge" (også greit om du vil se bokcoverne også).

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Inn med teskje her (ikke si at jeg ikke forsøker å hjelpe 😅)

Små, søte løgnere. Feilfri. Perfekt. Utrolig. Rått. Morder. Hjerteløs. Etterlyst. Forvrengt. Nådeløs. Lamslått. Brent. Knust og de tre siste bøkene har ikke blitt oversatt i følge google. Disse blir å hete: dødelig, giftig og ond. 

For å finne de norske titlene skriver du dette på google.no: "pretty little liars bøker rekkefølge" (også greit om du vil se bokcoverne også).

Tusen takk! endelig en som er hyggelig og som ikke kritiserer alt :P takk for svaret ditt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...