Gå til innhold

Hvor ofte barbere seg :)


Duftavsommerregn

Anbefalte innlegg

Grunnen til at jeg poster dette i dating forumet er at jeg er åpen for et nytt forhold om jeg treffer den rette. Men hva synes dere kvinner ser ut på en mann? Er det greit å barbere seg en gang i uken, ha litt tett skjegg som er alt fra 1-7 dager gammelt :)  Selvfølgelig med normalt kroppstell og ellers ren og pen i tøyet. Det er ansiktshår jeg sikter til her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Duftavsommerregn skrev:
 

Grunnen til at jeg poster dette i dating forumet er at jeg er åpen for et nytt forhold om jeg treffer den rette. Men hva synes dere kvinner ser ut på en mann? Er det greit å barbere seg en gang i uken, ha litt tett skjegg som er alt fra 1-7 dager gammelt :)  Selvfølgelig med normalt kroppstell og ellers ren og pen i tøyet. Det er ansiktshår jeg sikter til her :)

 

Jeg liker best at en barberer seg en gang i uken. Ha litt skjegg som er alt fra 1-4 dager kanskje. Ikke for mye, synes jeg. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Duftavsommerregn skrev:
 

Grunnen til at jeg poster dette i dating forumet er at jeg er åpen for et nytt forhold om jeg treffer den rette. Men hva synes dere kvinner ser ut på en mann? Er det greit å barbere seg en gang i uken, ha litt tett skjegg som er alt fra 1-7 dager gammelt :)  Selvfølgelig med normalt kroppstell og ellers ren og pen i tøyet. Det er ansiktshår jeg sikter til her :)

Jeg foretrekker glattbarbert eller at det er vokst såpass at det ikke stikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hulderen skrev:

Enig med @Mystic woman. Menn skal enten være glattbarberte eller ha skikkelig skjegg. Som i å barbere seg hver dag, om han er glattbarbert.

Det skjer ikke ;)  Har for sår hud til barbering hver eneste dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kjedelige svaret er å barbere seg så ofte/sjelden at en selv føler seg vel. Synesy noen kler et kraftig skjegg utrolig bra, men da kreves det godt stell av det (gjerne la en barberer fikse det) for at det skal være fint. 3-dagers til en uke kan også være fint, men da helst på de som får et jevnt skjegg. For de som ikke får et jevnt skjegg eller særlig ansiktshår ellers er det greit å barbere seg ofte og holde det glatt.

Tiltrekkes altså alle typer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:
 

Det skjer ikke ;)  Har for sår hud til barbering hver eneste dag.

Så anlegg skjegg, det er sikkert bra for huden din også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hulderen skrev:
 

Enig med @Mystic woman. Menn skal enten være glattbarberte eller ha skikkelig skjegg. Som i å barbere seg hver dag, om han er glattbarbert.

Nei menn skal ha nøyaktig det de selv ønsker.

Anonymkode: d6100...215

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer fra person til person. Da jeg var 20 syntes jeg alt av skjeggvekst så for voksent ut. Men så møtte jeg en som barberte seg sjeldnere, kanskje en gang hver eller annenhver uke. Han så mye bedre ut når det hadde vokst ut litt.

Så ble jeg eldre, 30, og så at menn med mer skjegg også kan se bra ut. Ikke sånn hipsterskjegg da som henger langt nedover, men noe mindre.

Kort sagt ikke noe fasitsvar - for meg har preferansene endret seg etter hvert som jeg blitt eldre, og de er nok ikke ferdige å endre seg ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hulderen skrev:

Så anlegg skjegg, det er sikkert bra for huden din også.

Tja, vet ikke om jeg kler det veldig bra, ser ut som en mafia boss eller en eller annen gal IS terrorist :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt individuelt. Noen ser dårligere ut med skjegg, noen ser bedre ut. Noen må barbere seg hver dag for å ikke se hobo ut mens andre er deilige med fire dagers. Kommer helt an på ansiktet ditt og stilen din

Anonymkode: 63aa3...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Nei menn skal ha nøyaktig det de selv ønsker.

Anonymkode: d6100...215

Spørsmålet var hva kvinner foretrekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...