Gå til innhold

Plus size high waisted treningstights


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er ute etter treningstights med høyt liv som passer en plus size. Det må være til en overkommelig pris, helst ikke over 400 kr, men kan strekke meg til 500. Den må heller ikke være gjennomsiktig 🙈

Anonymkode: 84bee...c62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor plus size? Jeg er 20kg overvektig og hm sine tights i xl passer meg. De skal jo være stramme.

Anonymkode: e448d...12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nike har en del i ulike prisklasser. Jeg har sett at g-sport har større størrelser på lager. H&M selger tights opp til str. 3XL på nett. 

Anonymkode: 837e1...45a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zizzi har noen, og de ruller ikke ned over magen. 

Anonymkode: d3e4e...6f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på den som spurte om "hvor pluz size" det gjelder - snakker vi strl 56 eller 46 liksom? 

Jeg har brukt helt vanlige tightser fra Craft, 2xu, Nike, Under Armour ++ selv med 35 kg overvekt. Favoritten nå (20 kg overvektig) er nok diverse kompresjonstightser fra 2xu. På tilbud kan du finne disse for 500,- eller lavere. Størrelsesguiden deres går opp til 115 kg for damemodellene. Finnes med høyt liv. Kompresjonen gjør at alt holdes på plass og det føles bra å løpe i.

Synes det er verdt å legge litt penger i en god tights - i likhet med gode joggesko og god sports-BH. I alle fall om du skal løpe/jogge. 

Anonymkode: 25754...c5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:
 

Disse er veldig gode, og jeg har flere av de selv. De finnes i store str. Og har i tillegg knytting i livet.

Anonymkode: 85ba5...0a1

Og de er store i str. Les kundeomtalene, i tillegg til info om at  kvinner bør gå ett nr ned i str.

Anonymkode: 85ba5...0a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ts her. Har ikke vært aktiv på nett de siste dagene. 

Hvor overvektig, vel, jeg veier nok mellom 100 - 110 kg og er ca 170 cm høy. Etter jeg var gravid har jeg ikke fått magen dit den var før og har skikkelig(!) hengemage samt at magen i seg selv er stor. Må ha noe som går godt opp i livet og holder seg oppe. De fleste klær jeg har ruller ned. 

Anonymkode: 84bee...c62

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Hei! Ts her. Har ikke vært aktiv på nett de siste dagene. 

Hvor overvektig, vel, jeg veier nok mellom 100 - 110 kg og er ca 170 cm høy. Etter jeg var gravid har jeg ikke fått magen dit den var før og har skikkelig(!) hengemage samt at magen i seg selv er stor. Må ha noe som går godt opp i livet og holder seg oppe. De fleste klær jeg har ruller ned. 

Anonymkode: 84bee...c62

Tror du denne i str xxl herre (som tilsvarer  3xl dame) kunne passe? xl i denne passet til meg da jeg var 80 kg og 173 høy https://www.stormberg.com/no/hellerhei-tights.html#19140

Den er på tilbud nå.

Anonymkode: 85ba5...0a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Tror du denne i str xxl herre (som tilsvarer  3xl dame) kunne passe? xl i denne passet til meg da jeg var 80 kg og 173 høy https://www.stormberg.com/no/hellerhei-tights.html#19140

Den er på tilbud nå.

Anonymkode: 85ba5...0a1

Takk for link. Problemet er at den ikke er høy i livet. Jeg må ha noe som går over navelen, ellers vil alt bare rulle ned. 

Anonymkode: 84bee...c62

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Takk for link. Problemet er at den ikke er høy i livet. Jeg må ha noe som går over navelen, ellers vil alt bare rulle ned. 

Anonymkode: 84bee...c62

Jeg forstår. Hva om du kjøper en mammatights, for å få den høy nok i livet? Stormberg skal ha. Kanskje lurt å prøve i butikk.

Anonymkode: 85ba5...0a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Hei! Ts her. Har ikke vært aktiv på nett de siste dagene. 

Hvor overvektig, vel, jeg veier nok mellom 100 - 110 kg og er ca 170 cm høy. Etter jeg var gravid har jeg ikke fått magen dit den var før og har skikkelig(!) hengemage samt at magen i seg selv er stor. Må ha noe som går godt opp i livet og holder seg oppe. De fleste klær jeg har ruller ned. 

Anonymkode: 84bee...c62

Jeg veier omtrent det samme som deg, og bruker treningstights i str XL fra Kapp Ahl. Høye i livet, ruller ikke ned.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, Rosalie skrev:
 

Jeg veier omtrent det samme som deg, og bruker treningstights i str XL fra Kapp Ahl. Høye i livet, ruller ikke ned.

Takk, da skal jeg gå å prøve der :) 

Anonymkode: 84bee...c62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.10.2018 den 13.48, AnonymBruker skrev:
 

Hei! Jeg er ute etter treningstights med høyt liv som passer en plus size. Det må være til en overkommelig pris, helst ikke over 400 kr, men kan strekke meg til 500. Den må heller ikke være gjennomsiktig 🙈

Anonymkode: 84bee...c62

Ellos. Billig og bra nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...