Oregano57 Skrevet 20. oktober 2018 #1 Skrevet 20. oktober 2018 Jeg er en kvinne som har verdens beste og kjekkeste kjæreste. De siste årene har jeg tatt meg selv i å fantasere om sex med en annen kvinne. Kjæresten min vet dette, og han synnes det er ok. Utfordringen med å finne en kvinne som både er seriøs, men også som ser på dette som et godt vennindeforhold mer en et seksuelt eksperiment, viser seg å være stor. Har vært på felere datingsider men finner ikke noen der heller. Noen som har tips å gi meg ?
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #2 Skrevet 20. oktober 2018 Hvor som helst? Garantert noen på jobben din som er bi, noen på bussen, byen, hvor som helst. Men ganske få er interesserte i å bare være et objekt for å oppfylle noens jentesexfantasi. De er mennesker med følelser de og og like mye ute etter respekt og seriøst forhold som heterofile. Har flere nære venninder i din situasjon og de bruker tinder, får mange matcher men de fleste trekker seg når det kommer fram at de bare er ute etter å "bruke" dem. Er ikke så interessant å utvikle venneforhold med sexfordeler, når de har nok av venner og ønsker seriøs sex. Eventuelt kan du prøve på et sexforum men du må nok regne med å gå etter noen som er interessert i noe eksperimentelt og ikke tro noen er interessert i vennindeforhold med deg som lett kan utvikle følelser, når du er opptatt i annet forhold. Det beste er nok å finne ei på byen å flørte med og ta med seg hjem for en one night stand med mulighet for at hun ønsker å gjenta det uforpliktende. Anonymkode: 6e2cc...425 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #4 Skrevet 20. oktober 2018 Det er da ikke vanskelig å finne en slik kvinne. Problemet kommer om du gir uttrykk for at kjæresten din skal være med, eller se på. Det er så ufattelig mange par som søker ekstra dame. Ikke så mange damer som synes det er en ok deal. Har du et pent bilde av deg på gaysir, og legger inn en koselig liten tekst, samt at kjæresten ikke skal være tilskuer/deltaker, så burde det ikke ta lang tid å finne en kvinne. Anonymkode: 4303f...b45
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #5 Skrevet 20. oktober 2018 Du er jo selv kvinne burde ha førstehåndskunnskap om hvor man finner kvinner. Anonymkode: cdad1...3f1 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #6 Skrevet 20. oktober 2018 På chat.no finner du mange menn som utgir seg for å være biseksuelle kvinner. På nakenprat og Gaysir er det nok også mye av det, men litt større sannsynlighet for å finne ekte vare. Anonymkode: be261...c49
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #7 Skrevet 20. oktober 2018 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er da ikke vanskelig å finne en slik kvinne. Problemet kommer om du gir uttrykk for at kjæresten din skal være med, eller se på. Det er så ufattelig mange par som søker ekstra dame. Ikke så mange damer som synes det er en ok deal. Har du et pent bilde av deg på gaysir, og legger inn en koselig liten tekst, samt at kjæresten ikke skal være tilskuer/deltaker, så burde det ikke ta lang tid å finne en kvinne. Anonymkode: 4303f...b45 Ikke så mange kvinner interessert i å slikke en fremmed dame for å oppfylle hennes fantasi uten å nødvendigvis få noe godt igjen for det heller. Mange lesbiske og bi føler seg misbrukt av hetero/bi som bare vil prøve ut jentesex Anonymkode: 6e2cc...425
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #8 Skrevet 20. oktober 2018 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke så mange kvinner interessert i å slikke en fremmed dame for å oppfylle hennes fantasi uten å nødvendigvis få noe godt igjen for det heller. Mange lesbiske og bi føler seg misbrukt av hetero/bi som bare vil prøve ut jentesex Anonymkode: 6e2cc...425 Nei, men det er ganske mange kvinner (også bikvinner) som søker elskerinne. Jeg søker ikke, ettersom jeg er i forhold, men får jevnlig tilbud fra kvinner som ønsker venninne /elskerinne. Anonymkode: 4303f...b45
Oregano57 Skrevet 20. oktober 2018 Forfatter #9 Skrevet 20. oktober 2018 Takk for alle gode innspill. De fleste gjenspeiler nok tankene jeg har hatt selv om den personlige kontakten. Det er også ikke trekant jeg tenker på men en venninne forbindelse med sensualitet . Får vel se meg godt omkring i nærmiljø og jobb :-)
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #10 Skrevet 26. oktober 2018 Hei, jeg har de samme tankene som deg og tanken har faktisk slått meg; venninne med litt kos :) Er selv gift og har barn. Har ikke hatt sex med jente før, men frister veldig. Hvor i landet bor du? Hvor gammel er du? Anonymkode: 26481...4cd
Oregano57 Skrevet 2. november 2018 Forfatter #11 Skrevet 2. november 2018 Jeg er 51 og bor i MidtNorge .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå