AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #1 Skrevet 20. oktober 2018 Jeg har datet en fyr i fem uker. God kjemi og veldig bra når vi er sammen, men mindre kontakt når vi ikke er med hverandre. Vi har ikke møtt hverandres venner/familie, men han snakket om alt vi måtte gjøre sammen i vinter, så han tenkte jo fremover. Jeg har dog. lagt merke til at han er veldig aktiv på tinder enda. Jeg er der selv, men har ingen samtaler gående da jeg ønsket å fokusere på daten. Tidligere denne uken spurte jeg om han datet andre - det hadde han gjort, tidligere i vår datingprosess, men han hadde ikke hatt sex med noen andre enn meg etter vi møttes. Jeg sa at jeg respekterte det, men forklarte at dersom jeg vil investere mer i «oss» ønsker jeg at vi fokuserer på hverandre og ikke leter etter «noe bedre». Nettopp fordi vi har møttes såppas mange ganger og blitt intime. Melding lest, et døgn gikk, ingen svar. Han la forøvrig ut 4 snapper på sin story i dette tidsrommet, og dette er en mann som vanligvis er svært lite aktiv på Snapchat. Jeg sendte derfor en ny melding etter 1.5 døgn hvor jeg skrev hyggelig at jeg regnet med hans mangel på svar var at han ønsket å lete videre og ikke fokusere på kun oss, skrev at jeg respekterte det og ønsket han lykke til videre. Melding lest, ingen svar. Dette er 3 døgn siden. Jeg skjønner jo at han gir faen. Det er vondt, hadde forventet en kort melding tilbake av en voksen mann. Men, til tross for at han ignorerer meg, ser han alt jeg legger ut på mystory på Snapchat. Så, nysgjerrige meg lurer på hva som egentlig foregår i hodet hans - hva tror dere han tenker? Hvorfor sletter han meg ikke vis han uansett bare ignorerer meg? 🙊 Anonymkode: 01a36...a25
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #2 Skrevet 20. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har datet en fyr i fem uker. God kjemi og veldig bra når vi er sammen, men mindre kontakt når vi ikke er med hverandre. Vi har ikke møtt hverandres venner/familie, men han snakket om alt vi måtte gjøre sammen i vinter, så han tenkte jo fremover. Jeg har dog. lagt merke til at han er veldig aktiv på tinder enda. Jeg er der selv, men har ingen samtaler gående da jeg ønsket å fokusere på daten. Tidligere denne uken spurte jeg om han datet andre - det hadde han gjort, tidligere i vår datingprosess, men han hadde ikke hatt sex med noen andre enn meg etter vi møttes. Jeg sa at jeg respekterte det, men forklarte at dersom jeg vil investere mer i «oss» ønsker jeg at vi fokuserer på hverandre og ikke leter etter «noe bedre». Nettopp fordi vi har møttes såppas mange ganger og blitt intime. Melding lest, et døgn gikk, ingen svar. Han la forøvrig ut 4 snapper på sin story i dette tidsrommet, og dette er en mann som vanligvis er svært lite aktiv på Snapchat. Jeg sendte derfor en ny melding etter 1.5 døgn hvor jeg skrev hyggelig at jeg regnet med hans mangel på svar var at han ønsket å lete videre og ikke fokusere på kun oss, skrev at jeg respekterte det og ønsket han lykke til videre. Melding lest, ingen svar. Dette er 3 døgn siden. Jeg skjønner jo at han gir faen. Det er vondt, hadde forventet en kort melding tilbake av en voksen mann. Men, til tross for at han ignorerer meg, ser han alt jeg legger ut på mystory på Snapchat. Så, nysgjerrige meg lurer på hva som egentlig foregår i hodet hans - hva tror dere han tenker? Hvorfor sletter han meg ikke vis han uansett bare ignorerer meg? 🙊 Anonymkode: 01a36...a25 Har du noen annen måte å ta kontakt med han på enn via snap? Kan hende han ikke tar snappene så seriøst? Kanskje sende sms og spørre om dere kan snakke på tlf? Jeg tenker at etter 5 uker kan man avslutte på en grei måte og ikke på snap. Antagelig driver han med en annen som er mer intr enn deg for øyeblikket.... Anonymkode: 0ad76...f44
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #3 Skrevet 20. oktober 2018 Ts her. (Skulle selvfølgelig stå *hvis i siste setning). Jeg merker forøvrig at han har litt makt over meg - jeg likte han godt og angrer faktisk på at jeg avsluttet, skulle gjerne møtt han mer! Savner han litt. Men vil samtidig ha en som har samme syn på dating som meg. Men nå kan jeg jo i hvert fall ikke sende enda en melding og angre meg, når jeg har vært så klar på hva jeg forventer av den andre parten i datingprosessen 🙄 Åh, det skal ikke være lett.. Anonymkode: 01a36...a25
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #4 Skrevet 20. oktober 2018 Han tenker vel noe ala "Ooops....hun vil noe seriøst. Faen heller: hvorfor kan jeg ikke bare få pule damer uten at de krever noe??" så blar han videre på Tinder etter en ny dame: copy-paste-repeat Anonymkode: f2997...c4a 3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #5 Skrevet 20. oktober 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du noen annen måte å ta kontakt med han på enn via snap? Kan hende han ikke tar snappene så seriøst? Kanskje sende sms og spørre om dere kan snakke på tlf? Jeg tenker at etter 5 uker kan man avslutte på en grei måte og ikke på snap. Antagelig driver han med en annen som er mer intr enn deg for øyeblikket.... Anonymkode: 0ad76...f44 Ts her. Jeg har nummeret hans, ja. Selv om all kommunikasjon har foregått på snap, faktisk.. Vet ikke hva jeg skal si, uten å bli den masete dama som uansett han avsluttet? Jeg tolker det som at han gir F og helt sikkert driver med en annen, ja. Anonymkode: 01a36...a25
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #6 Skrevet 20. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han tenker vel noe ala "Ooops....hun vil noe seriøst. Faen heller: hvorfor kan jeg ikke bare få pule damer uten at de krever noe??" så blar han videre på Tinder etter en ny dame: copy-paste-repeat Anonymkode: f2997...c4a Ts her. Det tenker jeg og - selv om han forsikret meg over at han ikke var ute etter bare sex og at han veldig gjerne ville bli bedre kjent med meg. Anonymkode: 01a36...a25
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #7 Skrevet 20. oktober 2018 Ts. Synes det er så kjipt at man ikke får en ordentlig avslutning. En del av meg vil sende en saklig melding og skrive at jeg hadde forventet et lite svar fra han, men samtidig lyser det jo needy av meg dersom jeg gjør det.. Tanker? Anonymkode: 01a36...a25
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #8 Skrevet 20. oktober 2018 Det mest fornuftige er å la det ligge. Ikke sikkert han er med andre damer, men kanskje han ble litt sånn wow på det du skreiv og ikke vet hva han skal skrive. Jeg hadde sikkert ringt jeg. Men det er vel ikke å anbefale. Anonymkode: 98a2a...960 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #9 Skrevet 20. oktober 2018 Please. Praten om å bli eksklusive tas ikke over snap. Dere må snakke sammen ansikt-til-ansikt! Tror ikke han her har hatt så seriøse hensikter ettersom dere bare kommuniserer på snap. Anonymkode: aa84d...d2a 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #10 Skrevet 20. oktober 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det mest fornuftige er å la det ligge. Ikke sikkert han er med andre damer, men kanskje han ble litt sånn wow på det du skreiv og ikke vet hva han skal skrive. Jeg hadde sikkert ringt jeg. Men det er vel ikke å anbefale. Anonymkode: 98a2a...960 Ts. Mulig han ble litt wow ja, jeg var jo direkte (men høflig). Brent barn skyr ilden og derfor vet jeg viktigheten av å kommunisere hva jeg er ute etter - men ble overrrasket over hans reaksjon ved å bare ignorere meg. 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Please. Praten om å bli eksklusive tas ikke over snap. Dere må snakke sammen ansikt-til-ansikt! Tror ikke han her har hatt så seriøse hensikter ettersom dere bare kommuniserer på snap. Anonymkode: aa84d...d2a Ts her. Det har du rett i, men nå er skaden skjedd. Spørsmålet er om jeg skal sende ny mld og høre om han vil møtes over en liten kaffe for å prate om casen, eller om jeg skal beholde selvrespekten og bare gi like F i han som han tydeligvis (?) gjør i meg. Hva ville dere gjort, og hvordan ville dere i så fall skrevet meldingen? Anonymkode: 01a36...a25
Ariannah Skrevet 20. oktober 2018 #11 Skrevet 20. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts. Mulig han ble litt wow ja, jeg var jo direkte (men høflig). Brent barn skyr ilden og derfor vet jeg viktigheten av å kommunisere hva jeg er ute etter - men ble overrrasket over hans reaksjon ved å bare ignorere meg. Ts her. Det har du rett i, men nå er skaden skjedd. Spørsmålet er om jeg skal sende ny mld og høre om han vil møtes over en liten kaffe for å prate om casen, eller om jeg skal beholde selvrespekten og bare gi like F i han som han tydeligvis (?) gjør i meg. Hva ville dere gjort, og hvordan ville dere i så fall skrevet meldingen? Anonymkode: 01a36...a25 Jeg ville ikke tatt noe mer kontakt. Han er jo tydeligvis ikke interessert, men for feig til å ville ta det opp med deg. Ikke gidd å kaste bort mer tid på han. 6
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #12 Skrevet 20. oktober 2018 30 minutter siden, Ariannah skrev: Jeg ville ikke tatt noe mer kontakt. Han er jo tydeligvis ikke interessert, men for feig til å ville ta det opp med deg. Ikke gidd å kaste bort mer tid på han. Ts. Åh, innerst inne er jeg helt enig med deg og jeg ville definitivt sagt det samme til ei venninne! Men, så er det så vanskelig å stå i det selv og bare godta hans oppførsel... Kanskje jeg velger å være dum og sende en melding dersom jeg får en idè om hva jeg kan skrive, jeg taper jo ingenting uansett (annet enn selvrespekt). Eller kanskje jeg bare gjør som vi alle vet er best - gir F i han. Jeg får gruble litt på det 🙊 Anonymkode: 01a36...a25
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #13 Skrevet 20. oktober 2018 Skjønner dette svir. Han er tydeligvis ikke klar for eller ute etter noe seriøst, bare en eller flere jenter han kan henge med å leke kjærester med som underholdning og ikke for å etablere seg. Han velger nok å ikke slette deg fordi han vil fortsette å ha deg som en backup og sex og håper du vil falle for det om noen uker når han tar kontakt med et kompliment og en teit unnskyldning/bortforklaring. Nå vet du at han ikke vil noe seriøst uansett hva han måtte komme å late som senere. Mitt råd til deg er å selv slette han. Anonymkode: d9fce...da9 1
Gjest Kariannne Skrevet 20. oktober 2018 #14 Skrevet 20. oktober 2018 En fyr som virkelig var intressert og ønsket noe langvarig hadde gjort alt han kunne for å forsikre deg om det. Når du i tillegg avslutter, og du ikke hører noe, kan du ta det som ett tegn på at du gjorde det riktige for deg selv.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #15 Skrevet 20. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts. Mulig han ble litt wow ja, jeg var jo direkte (men høflig). Brent barn skyr ilden og derfor vet jeg viktigheten av å kommunisere hva jeg er ute etter - men ble overrrasket over hans reaksjon ved å bare ignorere meg. Ts her. Det har du rett i, men nå er skaden skjedd. Spørsmålet er om jeg skal sende ny mld og høre om han vil møtes over en liten kaffe for å prate om casen, eller om jeg skal beholde selvrespekten og bare gi like F i han som han tydeligvis (?) gjør i meg. Hva ville dere gjort, og hvordan ville dere i så fall skrevet meldingen? Anonymkode: 01a36...a25 What the fuck? Prate om casen!? Nå er du på grensa til besatt! Han har ikke svart deg på de andre meldingene og har dumpa deg. Det er ingenting å prate om eller ingenting som kan unnskylde eller rette det. Du skal ikke angre på at du avsluttet! Det eneste der her hadde ført til var at dere hadde sex i lang tid og du trodde dere var på vei til å bli noe, og finner ut at han er utro med andre mens han ikke ser på det som utroskap, og du finner deg i det fordi du tenker at snart må han vel også like deg ellers hadde dere ikke stått på skøyter sammen og gått på julekonsert sammen og sovet sammen, men nei det fortsetter i flere måneder til og du blir knust igjen fordi han driver på med andre så slutter dere å treffes men da har han enda mer makt over deg enn nå og du kryper tilbake til han igjen. Et halvt år senere tar han mer og mer avstand og du skjønner at det er noe og plutselig sier han at han har blitt forelska i en annen og du knuses igjen. Lurt å hoppe av før den karusellen er i gang om du eier noe som helst selvrespekt og selvkjærlighet! Anonymkode: d9fce...da9 4
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #16 Skrevet 20. oktober 2018 Slett han fra Snapchat og gå videre.👍🏻 Anonymkode: 6f072...c38 3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #17 Skrevet 20. oktober 2018 Jeg hadde sikkert sendt en ny melding. Gjør det du føler for Som du sier, du har ingenting å tape. Ville ikke tenkt på selvrespekten. Jeg hadde for øvrig sendt SMS. Anonymkode: 7c4b8...46c
Gjest supernova_87 Skrevet 20. oktober 2018 #18 Skrevet 20. oktober 2018 (endret) 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts her. (Skulle selvfølgelig stå *hvis i siste setning). Jeg merker forøvrig at han har litt makt over meg - jeg likte han godt og angrer faktisk på at jeg avsluttet, skulle gjerne møtt han mer! Savner han litt. Men vil samtidig ha en som har samme syn på dating som meg. Men nå kan jeg jo i hvert fall ikke sende enda en melding og angre meg, når jeg har vært så klar på hva jeg forventer av den andre parten i datingprosessen 🙄 Åh, det skal ikke være lett.. Anonymkode: 01a36...a25 Du har fått litt følelser og disse skrur seg ikke bare av med det samme. Aksepter at de er der, men ta et veloverveid valg om du handler på dem. Tenk på det, vil du virkelig ha en fyr som ikke engang evner å svare kort på om han vil bare være eksklusive? Det er så enkelt og denne fyren klarer ikke si ja eller nei, eller at det er tidlig for å si det. Han bare sier ingenting. Jeg vil ikke ha en så konfliktsky mann som ikke har minstemål av respekt for andre. Vil du, sånn egentlig? Endret 20. oktober 2018 av Rainstorm
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå