Gå til innhold

Hva gjør jeg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har vært på date med en mann 2 ganger.. ( vi er i slutten av 30 årene) vi snap’er endel till vanlig. (Har snakket med han siden august)har spurt han om han har lyst å treffes igjen. Han sier han vil det.. Problemet er at jeg ikke har sett han på 3 uker, da han har vært opptatt (har ungene 50%) + endel jakt i helgene med kompisene.. hva hadde dere gjort, bare glemt hele fyren.? Jeg trenger litt tips, so help me..?

Anonymkode: aafcc...442

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 uker er kort tid da. Når han har barn og lever et aktivt liv i helgene uten barn. Det er sånn det er med single voksne, vi fyller opp tiden med ting vi liker å gjøre. Og da er det ikke masse ledig tid til dating... Men det går seg til etterhvert!

Jeg hadde spurt han konkret om han vil treffes en kveld neste uke. Og tatt det derfra. Det er ikke nødvendig å konkludere så raskt når dere bare har vært på 2 dater...

Anonymkode: 368d4...efa

• Liker 1
Skrevet

Hvis han er jeger vil denne tiden av året for evig og alltid være en periode du får relativt lite oppmerksomhet og mye tid for deg selv. Om det og det at han bruker tid på barna vil være et problem for deg, så stopp like gjerne her og nå. Men om ting blir seriøst etter hvert vil han jo ikke velge mellom deg og barna, da blir det både og. :) 

Om dette er noe du kan leve med synes jeg godt du kan vente og se hvordan ting utvikler seg når jakttiden er over. 

Anonymkode: d2327...0d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...