Gå til innhold

Dette huset?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk en følelse av mye vegger og kanter....?

Hus nr 2 så bedre ut!

Endret av Nerine_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte hus nr 1 best med tanke på fargevalg osv inne. 

Men utvendig likte jeg best hus nr 2, ikke naboer tett på såg det ut som. Og hva skal man med 4 stuer?? 

Anonymkode: 451fa...6bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næh, det huset hadde jeg ikke gått for. Rett ved en vei som er trafikkert nok til å trenge støyskjerming, snodig oppdeling av uteplass, HELE huset er beige så alt må males, likte ikke påbygget med de høye vinduene som absolutt ikke stod i stil. 

Anonymkode: 3400f...66a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Feil link! Her er riktig :) 

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=128257115

Anonymkode: 93a4f...3e0

Tenk å bo et sted man får SÅ mye hus for pengene😀 heldige deg! Jeg aner ingenting om beliggenheten, men huset var veldig fint!

Anonymkode: d7295...48e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.10.2018 den 9.41, AnonymBruker skrev:
 

Feil link! Her er riktig :) 

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=128257115

Anonymkode: 93a4f...3e0

Oi. Ja det var lite moro for pengene.

Prangende, vedlikeholdskrevende dill-dall på fasaden, total mangel på plassutnyttelse, rommene er lave og kipe og vinduene tilnærmet fraværende (og de som er der er små og oppdelte). Til en lavere pris kunne en nok revet noen yttervegger og smekket inn skikkelige vinduer, men ... med den romløsningen så må en jo totalrenovere.

Jeg vil håpe det er gulvvarme inkludert til den summen, i det minste. Og at tak og vegger og drenering er tipp-topp. Utseende og kvalitetsmessig får det en 2 av 10. 

 

Anonymkode: 82a70...a12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fint! Fant lite å klage på. Likte de ulike stuesonene. Ville aldri hatt hobbyrom i et kjellerrom uten vindu - ville brukt en av "stuene" i stedet. Hobbyrom slash blibliotek....

Eneste jeg tenkte er at vaskerommet skulle ligget der boden er nå (bak garasjen). Da kunne den ene terrassen (som nå ser ut til å være lite brukt) vært brukt til klestørk! Digget vaskerommet, men tenk å ha en terrasse utenfor vaskerommet! o'lala.

 

Anonymkode: 787c9...f04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stygge fliser og baderomsinnredning. Ikke særlig fan av den rosaaktige fargen på veggen heller. Men ellers var det kjempefint! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hus nr 2. Tjelta 🎉🎉 Flott hus, likte det ganske godt. Ligger et steinkast unna butikken, legenontor og frisør. Ikke langt unna Hålandskogen som har flott lysløype 😊 

Fantastisk sted å vokse opp! Snakker av erfaring 😜 flott skole, flotte omgivelser. 

Eneste negative jeg kan skyte inn er at busstilbudet er ræva! Om du er avhengig av kollektivt så er ikke dette stede å flytte. Hva sier kolumbus «alle på Tjelta har 2 biler så dere trenger ikke mer buss» 😡🤬🤬

Anonymkode: 4e8ef...cd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg likte huset. Nydelig inngangsparti. Pen veggfarge. Deilig kjøkken og vaskerom. Men den kjellerstua/hobbrommet ... Jeg ville følt meg innestengt uten vinduer. Jeg vlle brukt det området til oppbevaring. Så vlle jeg brukt to av de andre stuene som stuer, og den siste som hobbyrom. Jeg er litt skeptisk til det vinduet med halvsirkel over. Det ser ut som en kirke utvendig, og litt voldsomt innvendig. Ellers bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte ikke det første, syntes det var trangt.

Hus nummer to var kjempefint!

Anonymkode: 898e5...e87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det flrste huset (feillinkede) var forøvrig grusomt. Så sterilt og kaldt innvendig! Der tenkte jeg bare Nei, nei, nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...