Gå til innhold

Beveger med ut på Tinder og Sukker igjen...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har holdt på med en mann lenge, men ser nå at det dabber av. Han har åpnet profilene sine på nettdating og vet at jeg gjør det samme. Har åpnet på Tinder og Sukker og får noen match og meldinger. Men så sliter jeg med å svare. Føler at jeg ikke er over han jeg har holdt på med, og ønsker vel innerst inne at vi skal fortsette... Kjennes nesten som om jeg gjør noe galt mot han, noe jeg jo ikke gjør.

Gode råd? Skal jeg svare de jeg tenker ser interessante ut? Kan være ærlig om at jeg er litt på vei ut av noe og ikke ennå kan møtes, kanskje? Eller er det tullete å svare? Føler et par er interessante nok til at jeg i en annen situasjon kanskje kunne truffet dem.

Anonymkode: f3aba...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og må legge til at det er han som ikke ønsker forhold nå, slik som livet hans er.

ts

Anonymkode: f3aba...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke dette incels kaller for cock carousel? Du kommer til å være evig singel hvis du skal "holde på" meg folk som ikke har noen interesse av å være i forhold med deg. Han du møtte var ute etter sex og det fikk han av deg, og nå har han fått nok og er interessert i noe nytt. 

Anonymkode: 5beee...1d3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Er det ikke dette incels kaller for cock carousel? Du kommer til å være evig singel hvis du skal "holde på" meg folk som ikke har noen interesse av å være i forhold med deg. Han du møtte var ute etter sex og det fikk han av deg, og nå har han fått nok og er interessert i noe nytt. 

Anonymkode: 5beee...1d3

 

Jeg har ikke holdt på med en som ikke har intr av meg. Vi datet lenge og han var intr, men han klarer ikke å være i forhold med noen akkurat nå. Vi har begge visst dette og begge har hatt interesse av å ha sex med hverandre. 

Men nå vil jeg mer og har derfor selv bestemt å gå videre, men overraskende nok er det litt vanskelig.

ts

Anonymkode: f3aba...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:
 

 

Jeg har ikke holdt på med en som ikke har intr av meg. Vi datet lenge og han var intr, men han klarer ikke å være i forhold med noen akkurat nå.

Anonymkode: f3aba...703

Det er jo det som er poenget mitt. En mann vet godt om han vil ha et forhold med en person eller ikke, og det tar ikke mange dates før en mann vet 100% om han kunne tenke seg et seriøst forhold eller ikke.

 

Quote

Men nå vil jeg mer og har derfor selv bestemt å gå videre, men overraskende nok er det litt vanskelig.

Du skrev at dere hadde holdt på lenge, dere var med andre ord fuck friends lenge helt til du ville ha noe mer (noe han ikke ville) og nå er han tilbake på Tinder etc for å finne en ny person han kan knulle fast. 

Anonymkode: 5beee...1d3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Det er jo det som er poenget mitt. En mann vet godt om han vil ha et forhold med en person eller ikke, og det tar ikke mange dates før en mann vet 100% om han kunne tenke seg et seriøst forhold eller ikke.

 

Du skrev at dere hadde holdt på lenge, dere var med andre ord fuck friends lenge helt til du ville ha noe mer (noe han ikke ville) og nå er han tilbake på Tinder etc for å finne en ny person han kan knulle fast. 

Anonymkode: 5beee...1d3

 

Jeg har forstått at vi er venner med fordeler, ja. Har ikke trodd vi er kjærester... 

Det innlegget handler om er mine motforestillinger ved å begynne med kontakt med andre igjen. Og om jeg bør være åpen om at jeg ikke er helt over han jeg har drevet med. (må sies her at jeg alltid bare har holdt på med en om gangen, sikkert derfor jeg har denne holdningen).

ts

Anonymkode: f3aba...703

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, AnonymBruker said:
Det innlegget handler om er mine motforestillinger ved å begynne med kontakt med andre igjen. Og om jeg bør være åpen om at jeg ikke er helt over han jeg har drevet med. 

ts

Anonymkode: f3aba...703

Hvis du bare er ute etter sex så spiller det vel ingen rolle? Hvis du er ute etter et seriøst forhold så er det helt åpenbart at du bør være singel en god stund.

Anonymkode: 5beee...1d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Hvis du bare er ute etter sex så spiller det vel ingen rolle? Hvis du er ute etter et seriøst forhold så er det helt åpenbart at du bør være singel en god stund.

Anonymkode: 5beee...1d3

 

Hvorfor må jeg åpenbart være singel en stund hvis jeg er ute etter et seriøst forhold? Når man driver med dating, er det vanlig å "gå videre" til neste når det ikke fungerer.... Slik at man egentlig hele tiden er i et slags forhold. 

Vil gjerne høre synspunkter på hvorfor jeg bør ha pause mellom datene.

ts

Anonymkode: f3aba...703

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker said:
 

 

Hvorfor må jeg åpenbart være singel en stund hvis jeg er ute etter et seriøst forhold? Når man driver med dating, er det vanlig å "gå videre" til neste når det ikke fungerer.... Slik at man egentlig hele tiden er i et slags forhold. 

Vil gjerne høre synspunkter på hvorfor jeg bør ha pause mellom datene.

ts

Anonymkode: f3aba...703

Fordi du er villig til å bli sammen med noen som ikke er interessert i å være i et seriøst forhold med deg.

Quote

Når man driver med dating, er det vanlig å "gå videre" til neste når det ikke fungerer.... Slik at man egentlig hele tiden er i et slags forhold. 

For noen er det sikkert det. For andre ikke. Det er mange som styrer unna folk som har vært i mange forhold, fordi det viser at de ikke er særlige gode partnere. Men enda viktigere, de som er ute etter seriøse forhold sier fra om det og blir sammen med andre som er interesserte i seriøse forhold.

Hvis du har vært igjennom 15 forhold, hvorfor skal noen tro at du er en god partner siden alle de 15 forholdene har vært mislykket? Det blir sånn som folk som har vært gift 3 ganger og har 3 barn med 3 forskjellige mennesker, åpenbart er de ikke særlig gode på ekteskap eller familieliv. Slike folk styrer man unna. 

Anonymkode: 5beee...1d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På siden av det du spør om, men hvorfor åpner han sjekkekanalene sine igjen dersom han ikke vil være i et forhold til noen? 🤔 Det at han åpner opp for kontakt med andre betyr vel at han ikke vil være i et forhold til DEG? 

Anonymkode: aaab6...a5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

På siden av det du spør om, men hvorfor åpner han sjekkekanalene sine igjen dersom han ikke vil være i et forhold til noen? 🤔 Det at han åpner opp for kontakt med andre betyr vel at han ikke vil være i et forhold til DEG? 

Anonymkode: aaab6...a5c

 

Det er nok en mulighet for det ja. Det samme gjelder meg da, siden jeg også har åpne sjekkekanaler nå...

ts

Anonymkode: f3aba...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:
 

 

Det er nok en mulighet for det ja. Det samme gjelder meg da, siden jeg også har åpne sjekkekanaler nå...

ts

Anonymkode: f3aba...703

Når du møter noen, pleier du å si at du er interessert i et seriøst forhold? Slike ting kan være greit å få avklart når man begynner å date noen.

Anonymkode: 5beee...1d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.10.2018 den 21.53, AnonymBruker skrev:
 

Når du møter noen, pleier du å si at du er interessert i et seriøst forhold? Slike ting kan være greit å få avklart når man begynner å date noen.

Anonymkode: 5beee...1d3

 

Ja, gjør jo det, og det gjorde han jeg holder på med også. Begge lette etter noe seriøst. Mange menn (og sikkert også kvinner) sier de gjør det, men kan godt være fornøyd med et sex-forhold allikevel... 

Synes egentlig jeg er ganske tydelig på mine ønsker. Men jeg har ikke datet mange, har vært i flere lange forhold...

ts

Anonymkode: f3aba...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synest du skal se hva som skjer. Se om det er noen som er intressante og ta det derfra. Om du blir spurt hvor lenge du har vært singel kan du jo si du har datet en lenge som det ikke ble noe mer med. Du trenger ikke forklare noe mer enn det.

Anonymkode: 2a16d...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Synest du skal se hva som skjer. Se om det er noen som er intressante og ta det derfra. Om du blir spurt hvor lenge du har vært singel kan du jo si du har datet en lenge som det ikke ble noe mer med. Du trenger ikke forklare noe mer enn det.

Anonymkode: 2a16d...1c3

 

Jeg ser den.. Litt redd allikevel for at jeg egentlig ikke går "all in" og at dette merkes..

Har faktisk bestemt meg for å droppe datingen en periode, for å legge en greie bak meg før jeg går i gang med neste.

Så får det være at jeg føler meg litt ensom i mellomtiden og kanskje savner sex også...😌

ts

Anonymkode: f3aba...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎22‎.‎10‎.‎2018 den 22.14, AnonymBruker skrev:
 

 

Ja, gjør jo det, og det gjorde han jeg holder på med også. Begge lette etter noe seriøst. Mange menn (og sikkert også kvinner) sier de gjør det, men kan godt være fornøyd med et sex-forhold allikevel... 

Synes egentlig jeg er ganske tydelig på mine ønsker. Men jeg har ikke datet mange, har vært i flere lange forhold...

ts

Anonymkode: f3aba...703

Holder på med? Du må jaggu se til å slutte å møte han hvis du skal komme deg videre. Han vil ikke ha noe mer enn sex av deg, og du fortjener mye bedre. Kutt all kontakt med han, og vent så med å date til det har gått litt tid og du har fått han mer ut av systemet. Bruk tid på venner og dine interresser. Så lenge han er tilstede i ditt liv vil du ikke klare å komme deg videre, og du vil sannsynligvis ikke klare å se drømmeprinsen om han dukker opp. Ha litt selvrespekt. DU FORTJENER EN SOM ELSKER DEG, ikke en som bruker deg fram til han finner noe bedre.

 

Anonymkode: 52025...3c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 10/20/2018 at 10:24 AM, AnonymBruker said:
 

Er det ikke dette incels kaller for cock carousel? Du kommer til å være evig singel hvis du skal "holde på" meg folk som ikke har noen interesse av å være i forhold med deg. Han du møtte var ute etter sex og det fikk han av deg, og nå har han fått nok og er interessert i noe nytt. 

Anonymkode: 5beee...1d3

Ganske irrelevant hva slags begrepsapparat incels bruker, da TS sannsynligvis aldri kommer til å ville ha noe med en incel å gjøre.

TS: Her må du tenke på deg selv. Du sier dere er avsluttet fordi han ikke ønsker en kjæreste nå, men likevel virker det som om du føler deg litt forpliktet til ham. Enten så må du tenke i ditt stille sinn at dere er helt ferdige, og dermed date andre uten dårlig samvittighet. Eller du kan snakke med han du har datet over lang tid og få en ordentlig "closure".

Lykke til! :klem:

Anonymkode: 096c5...02b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Ganske irrelevant hva slags begrepsapparat incels bruker, da TS sannsynligvis aldri kommer til å ville ha noe med en incel å gjøre.

TS: Her må du tenke på deg selv. Du sier dere er avsluttet fordi han ikke ønsker en kjæreste nå, men likevel virker det som om du føler deg litt forpliktet til ham. Enten så må du tenke i ditt stille sinn at dere er helt ferdige, og dermed date andre uten dårlig samvittighet. Eller du kan snakke med han du har datet over lang tid og få en ordentlig "closure".

Lykke til! :klem:

Anonymkode: 096c5...02b

Tanken er å snakke med han og gå en closure, ta en pause fra dating - og så ta det derfra. Ser jo selv at det å starte noe med en ny mens jeg henger fast i han forrige, er ikke helt bra...

Hadde vært greit hvis følelser kunne bare slås av!

ts

Anonymkode: f3aba...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...