Gå til innhold

Sexige og selvsikre menn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kjennetegner den selvsikre og sexige mannen?

Selv usikker mann.

Anonymkode: d59df...f7e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De lager ikke tråder på kg og spør. De bare vet.

Anonymkode: 76e12...d62

• Liker 3
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De lager ikke tråder på kg og spør. De bare vet.

Anonymkode: 76e12...d62

Hvis du leser tråden så ser du kanskje at jeg er litt usikker mann. Trenger litt råd og om dette er noe som kan trenes opp, eller om den usikre for alltid vil være den usikre??? Er det genetisk og medfødt?

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke noe norsk ord å skrive "sexige". Det høres mer svensk ut. Er du svensk kanskje?

Anonymkode: d6e0a...6ee

• Liker 2
Skrevet

Sexy 

Anonymkode: 9741f...09c

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke noe norsk ord å skrive "sexige". Det høres mer svensk ut. Er du svensk kanskje?

Anonymkode: d6e0a...6ee

Nei, er ikke svensk og heller ikke her på norsk kurs. Dere får svare på spm eller la være.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du leser tråden så ser du kanskje at jeg er litt usikker mann. Trenger litt råd og om dette er noe som kan trenes opp, eller om den usikre for alltid vil være den usikre??? Er det genetisk og medfødt?

Det kan nok trenes opp men ikke det å være sexy. Prøver man på det gjennomskues det veldig lett. Du må uavhengig av mål om sjekking bli et tryggere og mer selvsikkert vesen i deg selv, ha en avslappet men målrettet holdning til livet, se din egen verdi og vite hva du kan tilby andre, få bort usikkerhetene dine og ikke tenke så mye på hva andre skulle tenke om deg. Ved å bli et mer balansert vesen sånn generelt så kommer gjerne dette med sexappeal automatisk. 

Coaching trening for dårlig selvtillitt, og en deilig parfyme og avslappet kroppsspråk er en god start. 

Anonymkode: e8c33...d02

• Liker 2
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, er ikke svensk og heller ikke her på norsk kurs. Dere får svare på spm eller la være.

Korrekt språk er dog noe de fleste kvinner setter pris på.

• Liker 4
Skrevet

Han ser folk i øynene, bruker humor for å avvæpne folk, har bedre kropp, ansikt eller begge deler enn snittet, påtatt blyghet fordi han vet kvinner skygger banen på menn som er for selvsikker. Bruker MYE tid på utseende/image, men later som han er super laid-back.

Anonymkode: 06fa4...993

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han ser folk i øynene, bruker humor for å avvæpne folk, har bedre kropp, ansikt eller begge deler enn snittet, påtatt blyghet fordi han vet kvinner skygger banen på menn som er for selvsikker. Bruker MYE tid på utseende/image, men later som han er super laid-back.

Anonymkode: 06fa4...993

Haha, nei.

Anonymkode: ab6c7...b5a

• Liker 1
Skrevet

Bryr seg ikke om hva folk synes, ser andre mennesker, kommuniserer uten agenda.

Alt for mange ganger kommer jeg i snakk med menn jeg merker vil ha noe fra meg. De trenger ikke å være sleipe, ekle eller dumme, det er bare samtalen som er påtvingt og en kan se at mannen bruker ekstremt mye energi på å late som han bryr seg om hva jeg sier.

En selvsikker mann kan være like hyggelig mot den gråe musa i hjørnet som dama han har pekt seg ut i et annet hjørne; han tar ting som de kommer og forventer ikke noe fra noen av dem.

Han ler av seg selv og med andre, legger merke til detaljer rundt seg og beskriver dem med beundring.

Akk så singel jeg er.

Anonymkode: 1808d...eba

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet

Sexy sitter mellom øra. Vær fornøyd med deg selv i egen kropp og med dine egne meninger og interesser. Vær interessert i de du møter og folk flest. Smil masse og møt blikk.

Skrevet
21 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Korrekt språk er dog noe de fleste kvinner setter pris på.

Ok. Vil det si at det først gjøres en skrift- og språk analyse, før det eventuelt blir aktuelt å vurdere om mannen er attraktiv, er selvsikker, eller har sexappeal. Skulle enn da komme til å ha skrivefeil, bruke ord og uttrykk ala, "Den sexige", i stede for sexy. Ja da er det over og ut, før i det heletatt andre verdier eller væremåte, blir vurdert.......???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...