AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #1 Skrevet 20. oktober 2018 Jeg føler at damer støtter hverandre og heier hverandre frem. Som et kjønn vell og merke, mens de fint kan hate andre damer som de ikke kjenner fordi hun er pen? Jeg visste ikke damer var konkurranse innstilte. Gir du dem brettspill eller en Playstation så snakker hun deg til døde men når det kommer til det ytre da er det plutselig konkurranse om, kjole, sko, veske, interesse fra menn, interesse fra andre damer/venninner, leilighet etc Og vi menn bryr oss om det ytre? PFffff Anonymkode: fd5cb...bd6
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #2 Skrevet 20. oktober 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler at damer støtter hverandre og heier hverandre frem. Som et kjønn vell og merke, mens de fint kan hate andre damer som de ikke kjenner fordi hun er pen? Jeg visste ikke damer var konkurranse innstilte. Gir du dem brettspill eller en Playstation så snakker hun deg til døde men når det kommer til det ytre da er det plutselig konkurranse om, kjole, sko, veske, interesse fra menn, interesse fra andre damer/venninner, leilighet etc Og vi menn bryr oss om det ytre? PFffff Anonymkode: fd5cb...bd6 Hæææ? Få deg litt frisk luft og ta vitamintilskudd, dette gir ikke mening. Anonymkode: 323c7...280 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #4 Skrevet 20. oktober 2018 Åh, jeg leste fake unicorn... Skuffa. Anonymkode: e3b33...8ef
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #5 Skrevet 20. oktober 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åh, jeg leste fake unicorn... Skuffa. Anonymkode: e3b33...8ef Jeg også 😓 Anonymkode: a2e73...880
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå