Gå til innhold

Wetsex/golden shower

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er sikkert lagd dusinvis av slike tråder før, men jeg lager en ny en likevel.

Jeg og sambo elsker å tisse på hverandre som en del av forspill før sex. Vi gjør dette kun i boblebadet eller dusjen for så å kunne vaske oss etterpå, naturligvis. For oss er dette normalt å gjøre nesten hver kveld før vi legger oss. Vi hadde nettopp det i boblisen i stad. Så spurte sambo om jeg skulle lage en tråd om det. Syntes det var en god idé. Er det noen andre her som våger å si at dere også gjør dette?

Anonymkode: 678a6...e3c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei takk. 

Anonymkode: 0324f...c38

• Liker 6
Skrevet

Kunne ønske jeg kunne si det, dessverre er dette noe jeg aldri har fått gjort. Men det er en av mine største fantasier.

Skrevet

Han pleier å tisse på meg, også i munnen min. Vi tenner begge på det pga det ydmykende aspektet i det. Vi lever i et bdsm-forhold. 

• Liker 3
Skrevet
4 timer siden, csb skrev:

Han pleier å tisse på meg, også i munnen min. Vi tenner begge på det pga det ydmykende aspektet i det. Vi lever i et bdsm-forhold. 

Så kult å høre at det er flere. Vet ikke hvorfor vi tenner på det. Vi syntes bare det er vanvittig deilig. Vi tisser også i munnen på hverandre, men drikker det ikke, vi spytter det liksom ut igjen over hverandre.

Ts

• Liker 1
Skrevet

Herlig!

Kona mi tisser ofte i munnen min i dusjen.

Det er deilig og veldig intimt. Gjør oss begge veldig tente så det ender alltid med sex.

Anonymkode: 5e146...bf1

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herlig!

Kona mi tisser ofte i munnen min i dusjen.

Det er deilig og veldig intimt. Gjør oss begge veldig tente så det ender alltid med sex.

Anonymkode: 5e146...bf1

Ja, det er herlig😊

Ts

Skrevet

Vi tisser på oss fullt påkledt noen ganger. Det er en deilig følelse å kjenne det bli vått og varmt i skrittet og nedover beina. Vi ser enten på hverandre eller kliner når vi gjør det. 

Andre ganger har vi konkurranse om hvem som greier å holde seg lengst. Den som taper må tisse i buksa. Men da pleier jo den andre å tisse på seg samtidig også. 

Anonymkode: 486ad...013

• Liker 2
Skrevet

Var sammen med en fyr som ville at jeg skulle tisse på ham i fotballdrakta og eller treningsdressen når han kom hjem fra fotballtrening eller kamp før han dusjet. Om jeg gjorde det hadde jeg ham som total slave resten av kvelden med tilhørende magisk fotmassasje med mere. Men det tente aldri meg. Og jeg tenkte noen ganger på hva lagkameratene hans hadde sagt om de viste hva han likte å gjøre i fitballklærne. Han likte forsåvidt å ha sex i klærne også, men da uten tissing først. Det var greit nok. En bomullsjoggedress er jo myk, en polyesterdress eller fotballdrakt er jo myk og glatt så ganske behagelig. Men jeg skjønte ikke helt hvorfor man vill bli tisset på. 

Anonymkode: 1a427...740

Skrevet

Har eksperimentert litt, men det er for upraktisk. Å se damer tisse er alltid opphissende, om så bare i dusjen. Med klær involvert synes jeg ikke det er særlig tennende, det blir bare griseri. 

Skrevet

Så lenge begge parter liker det og ønsker det, så er det bare å kjøre på. 

Verken jeg eller mannen har prøvd det, eller ønsker å prøve det, men det betyr ikke at vi synes andre som gjør det er ekle. 

Anonymkode: 38798...a47

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på retningslinjene på seksualitet, brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Skrevet

Dytt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...