Gå til innhold

Swingers/sexklubb


Singel2018

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, Kanutta Place åpnet i august, men de har fremdeles ikke fått en hjemmeside, men du finner all informasjon på Lyst-club.no.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lekende Lene skrev:
 

Hei, Kanutta Place åpnet i august, men de har fremdeles ikke fått en hjemmeside, men du finner all informasjon på Lyst-club.no.

Vært der? Jeg har enda ikke fått slept meg dit, men leste at de ikke har badstue eller boblebad? Det er litt nedtur for min del, men det er jo andre ting som er viktigere😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Påkrevd skrev:
 

Vært der? Jeg har enda ikke fått slept meg dit, men leste at de ikke har badstue eller boblebad? Det er litt nedtur for min del, men det er jo andre ting som er viktigere😉

Jeg synes ikke det er påkrevd, badstue handler mer om velvære enn sexy, og boblebadet er strengt tatt litt ekkelt, og jeg synes det er fint å bli tvunget til å ta kontakt med folk på litt andre måter.

Lokalene er kjempefine, litt sånn gammeldags dungeon-aktig følelse over det, og de har flere rom, med mer variasjon enn Vip hadde, ulike greier å ha sex på, flere større senger og ikke bare en. De har også andreas-kors og veldig basic sm-props, men ikke noe avansert. Har bare vært der en gang, men det blir helt sikkert flere besøk. 

Anonymkode: 04c9b...618

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg bare spørre hva gjennomsnittsalderen er på sånne steder? 

Anonymkode: deeee...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke ført statistikk, men inntrykket er at de fleste er helt vanlige, etablerte par mellom 35 og 50, og noen single i samme aldersgruppe. Men har møtt alt fra folk tidlig i tjueåra til pensjonister. 

Anonymkode: 04c9b...618

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Har ikke ført statistikk, men inntrykket er at de fleste er helt vanlige, etablerte par mellom 35 og 50, og noen single i samme aldersgruppe. Men har møtt alt fra folk tidlig i tjueåra til pensjonister. 

Anonymkode: 04c9b...618

Okey, takk for svar. Jeg og kjæresten er litt interessert i å bare sjekke det ut nemlig, men vi er i slutten av tjueåra og er ikke såå interessert i folk på femti :P 

Anonymkode: deeee...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Okey, takk for svar. Jeg og kjæresten er litt interessert i å bare sjekke det ut nemlig, men vi er i slutten av tjueåra og er ikke såå interessert i folk på femti :P 

Anonymkode: deeee...57b

På VIP var det jevnlige "young swingers" treff, for folk opp til 30, eller var det 35, kanskje? Vet ikke om Kanutta's har noe liknende. Uansett er det dere selv som bestemmer hvem dere vil "leke" med. Tror det er relativt sjeldent at en avvisning ikke blir respektert i swingerssammenheng. Alle vet at det betyr umiddelbar utkastelse.

Endret av Påkrevd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Påkrevd skrev:
 

På VIP var det jevnlige "young swingers" treff, for folk opp til 30, eller var det 35, kanskje? Vet ikke om Kanutta's har noe liknende. Uansett er det dere selv som bestemmer hvem dere vil "leke" med. Tror det er relativt sjeldent at en avvisning ikke blir respektert i swingerssammenheng. Alle vet at det betyr umiddelbar utkastelse.

Åja, noe sånt hadde det jo kanskje gått an å bli med på en gang. Vi vet ikke helt om vi er swingers, men vi har lekt litt med idéen, så det hadde jo sikkert vært kjekt å sjekke det ut. Hvordan er det på sånne steder mtp kleskode, regler osv? 

Anonymkode: deeee...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke vært på Kanutte enda, men f eks på VIP, så er det "Pent" i baren/loungen frem til et visst klokkeslett, da alle må skifte til noe mer sexy (stort sett en eller annen form for sexy undertøy), eller bare gå nakne. Reglene er ganske greie. Ikke noe press. Ingen må ha sex. Noen kommer som et alternativ til en tur på puben, og bare ser an hva som skjer. Hvis dere som par kun vil ha sex med hverandre, er det også greit. Tilnærmelser gjøres ved et klapp på skulderen e.l. Da kan dere akseptere eller avvise. Det er helt opp til dere. Er man på et rom med lukket dør/forheng, skal man ikke forstyrres. Og selvfølgelig er det forbudt med telefoner/kameraer o.l. What happens in a swingersclub, stays in the swingersclub. Snakk gjerne med folk, men vær forsiktig med spørsmål om privatlivet. Navn, jobb, bosted osv er ofte noe folk ønsker å holde for seg selv. Det er også lurt å begrense seg til et fornuftig nivå når det gjelder alkohol. Fyllefanter passer ikke inn på et sånt sted. Det er som nevnt tidligere en ganske lav terskel for å kaste ut folk som bryter med reglene, og det i sin tur gjør at de aller fleste oppfører seg pent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at VIP ble stengt. Veldig ulekkert sted. Det må vel nærmest ha vært et krav at man måtte ha kropp og utseende under middels for å komme inn. Ikke bare var det påfallende mange dvaske og feite eldre og middeladrende  av begge kjønn der, men de yngre holdt ikke mye høyere standard. Det skal imidlertid sies at folk  ikke virket mye sjenert eller plaget over eget utseende - jeg vet ikke om det er mest treffende å kalle sånne frigjorte eller totalt ukritiske. Jeg var der et par-tre ganger med noen års mellomrom i håp om at standarden kanskje var hevet, men den gang ei. Håper kanutte er bedre, men tviler sterkt. Det er vel de samme folka.

Anonymkode: 0b99f...f43

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
8 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Bra at VIP ble stengt. Veldig ulekkert sted. Det må vel nærmest ha vært et krav at man måtte ha kropp og utseende under middels for å komme inn. Ikke bare var det påfallende mange dvaske og feite eldre og middeladrende  av begge kjønn der, men de yngre holdt ikke mye høyere standard. Det skal imidlertid sies at folk  ikke virket mye sjenert eller plaget over eget utseende - jeg vet ikke om det er mest treffende å kalle sånne frigjorte eller totalt ukritiske. Jeg var der et par-tre ganger med noen års mellomrom i håp om at standarden kanskje var hevet, men den gang ei. Håper kanutte er bedre, men tviler sterkt. Det er vel de samme folka.

Anonymkode: 0b99f...f43

Det bar altså ikke stedet som var ulekkert, men klientellet. (Eventuelt begge, selvsagt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Alterego666 skrev:
 

Det bar altså ikke stedet som var ulekkert, men klientellet. (Eventuelt begge, selvsagt).

Begge deler. Det er ellers et generelt problem med swingersklubber og swingersopplevelser at virkeligheten ligger så langt unna forestillingen. Det man i tanker og forventninger  idealiserer som utrolig sexy og opphissende blir i realiteten halvkleint, hverdagslig og avtennende.  Fantasiens gyldne og mystiske skjær forsvinner i usexy lyder og lukter, dissende kropper og pinlige eller teite kommentarer. Mange gjør (som jeg har gjort) samme feilen flere ganger, og tenker - til tross for dårlige erfaringer - at neste gang kommer sikkert til å bli bra. 

Anonymkode: 0b99f...f43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666
1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Begge deler. Det er ellers et generelt problem med swingersklubber og swingersopplevelser at virkeligheten ligger så langt unna forestillingen. Det man i tanker og forventninger  idealiserer som utrolig sexy og opphissende blir i realiteten halvkleint, hverdagslig og avtennende.  Fantasiens gyldne og mystiske skjær forsvinner i usexy lyder og lukter, dissende kropper og pinlige eller teite kommentarer. Mange gjør (som jeg har gjort) samme feilen flere ganger, og tenker - til tross for dårlige erfaringer - at neste gang kommer sikkert til å bli bra. 

Anonymkode: 0b99f...f43

Jeg forstår hva du mener. Det er nesten som et bilde på livet. Livet blir ikke hva drømmene våre skaper av forventninger.

Har vært på VIProom selv, og var ganske til veldig fornøyd. Hadde ikke voldsomme forventninger.

Jeg har i tillegg ekshibisjonistiske trekk, så for meg var det deilig å ha meg foran andre kåte mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Bra at VIP ble stengt. Veldig ulekkert sted. Det må vel nærmest ha vært et krav at man måtte ha kropp og utseende under middels for å komme inn. Ikke bare var det påfallende mange dvaske og feite eldre og middeladrende  av begge kjønn der, men de yngre holdt ikke mye høyere standard. Det skal imidlertid sies at folk  ikke virket mye sjenert eller plaget over eget utseende - jeg vet ikke om det er mest treffende å kalle sånne frigjorte eller totalt ukritiske. Jeg var der et par-tre ganger med noen års mellomrom i håp om at standarden kanskje var hevet, men den gang ei. Håper kanutte er bedre, men tviler sterkt. Det er vel de samme folka.

Anonymkode: 0b99f...f43

Så du bør altså komme inn, men ingen «styggere» enn deg? Og helst ingen eldre heller? Med sånne holdninger må du gjerne holde deg unna i fremtiden. At folk ikke er sjenert eller plaget over eget utseende er jo hele essensen. Man ser ut som man gjør, så får man kose seg og utfolde seg med det, uten at folk dømmer deg nord og ned. Antall besøkende/alder etc er også høyst varierende. Jeg var ganske mye på VIP, og har møtt alt fra «modeller» tidlig i tjueåra til damer nærmere pensjonsalder. Det ble kjørt konseptkvelder, som påvirker type klientell, og hvilken ukedag man går på har også mye å si. Du har vel hatt uflaks når det gjelder å møte noen etter din «standard», men heldigvis er ikke sånne steder laget for deg, men for alle. 

Kan legge til at jeg har hatt helt motsatt opplevelser enn deg. Det jeg fryktet skulle bli halvkleint, hverdagslig og avtennende ble til mange sexy og opphissende minner og opplevelser. Godt nysgjerrigheten seiret.

Endret av Påkrevd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Påkrevd skrev:
 

Så du bør altså komme inn, men ingen «styggere» enn deg? Og helst ingen eldre heller? Med sånne holdninger må du gjerne holde deg unna i fremtiden. At folk ikke er sjenert eller plaget over eget utseende er jo hele essensen. Man ser ut som man gjør, så får man kose seg og utfolde seg med det, uten at folk dømmer deg nord og ned. Antall besøkende/alder etc er også høyst varierende. Jeg var ganske mye på VIP, og har møtt alt fra «modeller» tidlig i tjueåra til damer nærmere pensjonsalder. Det ble kjørt konseptkvelder, som påvirker type klientell, og hvilken ukedag man går på har også mye å si. Du har vel hatt uflaks når det gjelder å møte noen etter din «standard», men heldigvis er ikke sånne steder laget for deg, men for alle. 

Kan legge til at jeg har hatt helt motsatt opplevelser enn deg. Det jeg fryktet skulle bli halvkleint, hverdagslig og avtennende ble til mange sexy og opphissende minner og opplevelser. Godt nysgjerrigheten seiret.

God «fornøylse»

Anonymkode: 0b99f...f43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...