Gå til innhold

Katt og narkose


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Katta (1 år) ble sterilisert idag og måtte vekkes med sprøyte fordi klokka nærma seg tre og da skulle de stenge...

Sjangla bortover gulvet i noen minutter før hun la seg til rette for en blund, og der ligger hun enda.. Har vært en tur oppe for å vandre litt men nå ligger hun ganske apatisk i sofaen. Jeg er 99% sikkert helt hysterisk, men bør jeg være bekymra? Har sove i ett strekk siden klokka fem idag. Har ikke hatt katt før så har null peiling :) Tenker noen her inne har mer kontroll enn meg :) 

 

Anonymkode: ff183...3db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan ta en stund før narkosen er ute :) Følg med på henne. Våre katter, på sine eldre dager, brukte maaange timer på å våkne skikkelig fra narkose. De tisset på seg og alt mens de lå der, og når de våknet til sjanglet de rundt som fulle sjøfolk.

Sørg for at hun kjenner seg ivaretatt og trygg, og se an i morgen :) Det "viktigste" er at kroppen fungerer og at hun er noenlunde våken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Nuttery skrev:
 

Det kan ta en stund før narkosen er ute :) Følg med på henne. Våre katter, på sine eldre dager, brukte maaange timer på å våkne skikkelig fra narkose. De tisset på seg og alt mens de lå der, og når de våknet til sjanglet de rundt som fulle sjøfolk.

Sørg for at hun kjenner seg ivaretatt og trygg, og se an i morgen :) Det "viktigste" er at kroppen fungerer og at hun er noenlunde våken. 

Den der trengte jeg! 😄 Leste tidligere tråder og artikler mens jeg venta på svar og ble full av angst! Tusen takk for svaret ditt :)

Anonymkode: ff183...3db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer er nesten ingen ting, min klarer å sove i 15-17 timer strekk før han blir tissatrengt, ville blitt bekymret om de var lengre en det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...