Gå til innhold

Kjendiser som gir ut bok


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er greia med det? Brått skal så mange gi ut bok. Er det giutbok-sesongen, som jeg har gått glipp av? Det er faktisk et seriøst spørsmål. Har ikke fulgt nyhetene de siste årene, så vet ikke hva «moten» har vært tidligere. 

Anonymkode: 75e37...8a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De gir vel ut bøker fordi de har lyst antar jeg. 

Er det forresten noen som tvinger deg til å lese dem ?. jeg mener du er klar over at du trenger ikke lese noen av disse bøkene ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nærmer seg jul. De regner med å få spedd på inntekten med enda mer promotering av me, myself and I. De fleste er totalt uinteressante, på grensen til patetisk og flaut. 

Anonymkode: cf356...bba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Eugene Onegin said:
 

De gir vel ut bøker fordi de har lyst antar jeg. 

Er det forresten noen som tvinger deg til å lese dem ?. jeg mener du er klar over at du trenger ikke lese noen av disse bøkene ikke sant?

Hvorfor er du så aggressiv? Haha. Spørsmålet mitt er mer nysgjerrighet enn hva annet. Brått er det utrolig mange som gir ut bøker, og jeg har ikke opplevd det før (eller bare ikke fulgt med), så ble bare nysgjerrig på hvorfor dette plutselig skjer. Alt fra bloggere, komikere til idrettsutøvere. Interessant ... Utvikling?

5 hours ago, AnonymBruker said:
 

Det nærmer seg jul. De regner med å få spedd på inntekten med enda mer promotering av me, myself and I. De fleste er totalt uinteressante, på grensen til patetisk og flaut. 

Anonymkode: cf356...bba

Ja, det kan forklare litt. Dog synes jeg det er litt rart at mange gjør det samtidig. Blir det ikke mere konkurranse? Er det ikke smartere å vente til dette ikke er «moten» så du kan få solgt mer. 

Enig i «flaut» delen. Føler at å skrive bok mister sin verdi når hvemsomhelst gir ut bøker nå. 

Anonymkode: 75e37...8a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lei av kjendisbøker... Det virker som bloggere og andre for meg komplett uinteressante kjendisfolk slipper veldig lett til hos forlagene. Det er synd hvis det betyr at det blir vanskeligere for ukjente dyktige forfattere å bli utgitt. Bloggerne har lite interessant å melde men haugevis av talerstoler å velge mellom. Dessverre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og så gir de ut bøker om sitt liv i en alder av 25. Kom tilbake når du er godt oppi årene og se om du har levd et så interessant liv at det er verdt å dele med resten av verden. 

Anonymkode: cf356...bba

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:
 

Ja, og så gir de ut bøker om sitt liv i en alder av 25. Kom tilbake når du er godt oppi årene og se om du har levd et så interessant liv at det er verdt å dele med resten av verden. 

Anonymkode: cf356...bba

Enig. Du skal ha opplevd en del for å skrive om ditt eget liv. Alle disse bloggerskene skriver jo dessuten bare om det samme gamle de har kjedet leserne sine med på bloggen i årevis. Dårlig selvtillit, utseendepress, lette psykiske lidelser, venner, kjærlighet og misunnelse. Det samme gørret som nesten alle unge kvinner strever med. Jeg fatter ikke at de aldri går lei av det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Hvorfor er du så aggressiv? Haha. Spørsmålet mitt er mer nysgjerrighet enn hva annet. Brått er det utrolig mange som gir ut bøker, og jeg har ikke opplevd det før (eller bare ikke fulgt med), så ble bare nysgjerrig på hvorfor dette plutselig skjer. Alt fra bloggere, komikere til idrettsutøvere. Interessant ... Utvikling?

 

Anonymkode: 75e37...8a7

 

Så det er aggresivt å stille et spørsmål ?
 

 

Vi lever virkelig i en verden av hårsåre mennesker må jeg si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/20/2018 at 6:48 PM, Eugene Onegin said:
 

 

Så det er aggresivt å stille et spørsmål ?
 

 

Vi lever virkelig i en verden av hårsåre mennesker må jeg si.

Det er aggressivt å inisuere noe jeg ikke engang mente eller skrev. Og hvorfor kaller du andre hårsåre når du tilsynelatende ikke tåler å få kritikk? :) 

Anonymkode: 75e37...8a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/20/2018 at 6:07 PM, AnonymBruker said:
 

Ja, og så gir de ut bøker om sitt liv i en alder av 25. Kom tilbake når du er godt oppi årene og se om du har levd et så interessant liv at det er verdt å dele med resten av verden. 

Anonymkode: cf356...bba

 

On 10/20/2018 at 6:14 PM, hind said:
 

Enig. Du skal ha opplevd en del for å skrive om ditt eget liv. Alle disse bloggerskene skriver jo dessuten bare om det samme gamle de har kjedet leserne sine med på bloggen i årevis. Dårlig selvtillit, utseendepress, lette psykiske lidelser, venner, kjærlighet og misunnelse. Det samme gørret som nesten alle unge kvinner strever med. Jeg fatter ikke at de aldri går lei av det! 

Godt oppsummert! Også er det noe med å bruke statusen man allerede har til å selge bøker. Gjør det vanskeligere for de med virkelige talent å slå gjennom

Anonymkode: 75e37...8a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg over at det er stor forskjell på "kjendiser" som gir ut bøker om piss og ingenting og de som blir kjendiser av å faktisk gi ut gode bøker.  Førstnevnte er søppel. Både "forfatterne" og bøkene!

Anonymkode: 28b6a...319

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...