AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #1 Skrevet 19. oktober 2018 Er så forelsket i en jente som jeg har datet over en liten periode . Hun er fra en annen by en meg ,som ja kan være vannskelig . Vi ble enige om å avslutte pga av dette og at hun ikke var helt klar for et forhold så raskt . Lille meg som blir så fort forelsket når jeg treffer drømme kvinnen ! Klarte å skremme henne vekk . Har så lyst å ringe å prate med henne igjen ,hadde så mange gode fine samtaler sammen ,men er så redd for at det blir en negativ effekt å blir en stalker som ikke tar et hint . Anonymkode: 44c8c...54b
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #2 Skrevet 19. oktober 2018 Hvis der er snev av interesse fra hennes side, bygger du best oppunder den med å gi henne lite oppmerksomhet og late som du er lykkelig uten henne. Verden vil bedras. Anonymkode: 946a7...79a 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #3 Skrevet 19. oktober 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis der er snev av interesse fra hennes side, bygger du best oppunder den med å gi henne lite oppmerksomhet og late som du er lykkelig uten henne. Verden vil bedras. Anonymkode: 946a7...79a Har hørt at det er slikt man bør gjøre ja , men funker det ? Anonymkode: 44c8c...54b
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #4 Skrevet 19. oktober 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har hørt at det er slikt man bør gjøre ja , men funker det ? Anonymkode: 44c8c...54b Nei! Hun kommer til å finne en som ikke spiller, og er redd. Anonymkode: fb397...2aa
Perelandra Skrevet 19. oktober 2018 #5 Skrevet 19. oktober 2018 Hei trådstarter! Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Perelandra, mod.
Fremhevede innlegg