Gå til innhold

Hva syns du om DumDum`s nyeste utgivelse?


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

https://www.dagbladet.no/kultur/dumdum-boys-slipper-nytt-album-i-dag/70336268

Jeg har kun lyttet èn gang igjennom og kan si at det nok ikke var noen umiddelbar låt som fikk meg til å ville trykke på repeterknappen, men musikk er noe rare greier og jeg vedder på at hvis jeg lytter noen timer til utover kvelden, så trer det nok alltids noe frem som er litt klarere enn alt det andre. En favoritt. DDB har vært gruppa mi i mange lange rockeår og milevis med trening til fots og på sykkel. Jeg vil veldig gjerne kunne ta med den nye på tur også, for jeg liker virkelig denne gjengen her.

Prepple synger som bare han kan i hele verden og musikalsk så er de jo fremdeles suverene, men jeg savner den spesielle følelsen av å virkelig ta av som de har gitt meg før og ordvrimmelen som kunne ha laget de gode bildene...når ikke helt igjennom til meg denne gangen. Alt ligner seg selv og skal visstnok være helt nytt, selv om jeg godt kunne ha tenkt at de hadde fisket et og annet frem fra skrivebordsskuffen som er merket "etterlatte reservelåter fra fordums dager". 

                                                                           Hmm...her er det bare èn ting å gjøre: lytte mere! :nigo: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...